Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان، سردار مرتضی کشکولی ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی افسر جنگ فرهنگی و روز خبرنگار امسال مصادف شده است با عید بزرگ ولایت که ارزش این روز را صدچندان کرده است و این روز را به همه اصحاب رسانه لرستان که زحمات زیادی برای استان می کشند، تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دنیای امروز، دنیای رسانه است و خبرنگاران به عنوان راویان اتفاقات نقشی تعیین کننده دارند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: در روز عید قربان مقام معظم رهبری در کنار تحریم، از تحریف سخن گفتند که رسانه‌ها نقش بسزایی در جلوگیری از تحریف دارند، مقام معظم رهبری فرمودند که به موازات تحریم دشمن، یک جریان تحریف هم وجود دارد، تحریف حقایق، واژگون نشان دادن واقعیّات، چه واقعیات کشور ما، چه واقعیات مرتبط با کشور ما، این تحریف هم یکی از کارهایی است که آنها انجام می‌دهند.

سردار کشکولی عنوان کرد: دشمنان در تحریف، سعی می‌کنند روحیه مردم را تضعیف و ایجاد یاس و ناامیدی در کشور کنند که رسانه‌ها باید با معرفی ظرفیت‌ها و نقاط کشور، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند و اجازه تحریف واقعیت‌ها را ندهند.

وی تصریح کرد: در گام دوم انقلاب اهمیت رسانه و خبرنگاران بسیار بالا است که لازم است اصحاب رسانه استان بیانیه گام دوم انقلاب را بازخوانی کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: دشمنان همیشه دنبال ایجاد تفرقه در کشور هستند و رسانه‌ها باید هوشیار باشند در پازل آنها قرار نگیرند و جامعه و نخبگان را به سمت وحدت و همگرایی سوق دهند چراکه در کنار وحدت و آرامش جامعه به سمت پیشرفت حرکت می‌کند.

سردار کشکولی اظهار داشت: رسانه‌های لرستان مشکلات استان را مطالبه گری کنند و صدای مستضعفین باشند، مبادا قشر محروم و مستضعف جامعه فراموش شوند.

وی گفت: استان لرستان دارای ظرفیت‌های بسیاری است که لازم است خبرنگاران این ظرفیت‌ها را معرفی کنند و از طرفی از مسئولان مشکلات مردم را مطالبه و پیگیری کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: مبارزه با فساد از دیگر اولویت‌های رسانه‌ها است که باید با قدرت مقابله کنند چرا که فساد خطری بزرگ است که باید ریشه کن شود.

سردار کشکولی ضمن تشکر و قدردانی از مدافعان سلامت لرستان تصریح کرد: پرستاران و کادر بهداشتی، درمانی استان بیش از ۵ ماه است که شبانه روز در حالت خدمت به مردم هستند، از اصحاب رسانه می‌خواهیم رشادت‌ها و فداکاری‌های مدافعان سلامت را به تصویر کشیده و معرفی کنند.

کد خبر 4992934

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب روز خبرنگار ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا روز خبرنگار عید سعید قربان گرگان شهرکرد قزوین ماه محرم ستاد ملی مقابله با کرونا بیرجند کمک مومنانه عید غدیر خم سپاه حضرت ابوالفضل رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول بیش از۱۷۵۴ میلیارد ریال در حق صندوق دولت با پیگیری‌های دستگاه قضا

رئیس کل دادگستری استان تهران از وصول هزار و ۷۵۴ میلیارد و ۵۱۷ میلیون و ۷۲۲ هزار ریال در حق صندوق دولت با پیگیری‌ها و اقدامات دستگاه قضا خبر داد.  

به گزارش ایسنا، علی القاصی ضمن اشاره به تاکیدات رئیس عدلیه پیرامون مقوله «مبارزه با فساد» در جلسه اخیر شورای عالی قوه قضاییه گفت: یکی از شاخص‌های اصلی دوره «تحول و تعالی» در دستگاه قضا رویکرد علمی، تخصصی و به‌دور از جنجال در زمینه مبارزه با مفاسد است که این مهم بارها و بارها مورد تأکید ریاست قوه قضاییه نیز قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به برخی از توفیقات مجموعه قضایی استان تهران و مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی عنوان کرد: خوشبختانه در استان تهران در حوزه مبارزه با مظاهر فساد اقتصادی اقدامات خوب و قابل توجهی صورت گرفته است؛ به‌طوری که صرفا در نتیجه اقدامات مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی از ابتدای آذرماه سال ۱۴۰۰ تا آذرماه سال ۱۴۰۲ مجموعا مبلغ ۵۳۸ هزار و ۶۱۸ میلیارد و ۳۶۰ میلیون و ۱۰۴ هزار ریال و ۵۰ میلیون درهم در حق مالباختگان و بیت‌المال مسترد شده است.

رئیس مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی با اشاره به وصول هزار و ۷۵۴ میلیارد و ۵۱۷ میلیون و ۷۲۲ هزار ریال در حق صندوق دولت با پیگیری‌ها و اقدامات دستگاه قضا در بازه زمانی یاد شده عنوان کرد: دستگاه قضا در عرصه مبارزه با مفاسد اقتصادی با استرداد حقوق بیت‌المال در پرونده‌های مختلف به‌نحو قابل توجهی یاری‌دهنده دولت در وصول مطالبات خود بوده است.

القاصی ضمن اشاره به توفیقات دستگاه قضا در سال گذشته در زمینه «استرداد حقوق بیت‌المال» و «اجرای عدالت» در پرونده‌های مهم و شناخته شده مفاسد اقتصادی پس از گذشت چند سال عنوان کرد: واکاوی در پرونده‌های مفاسد اقتصادی حاکی از این است که بعضا خلاءها، کاستی‌ها و رویه‌های نادرست سبب سوءاستفاده اشخاص سودجو و ایجاد بستر فساد اقتصادی می‌شود؛ لذا در کنار مبارزه علمی و تخصصی با مظاهر فساد، احصا و انسداد گلوگاه‌های فساد در فرایند کاری سایر دستگاه‌ها از جمله بانک‌ها نیز به‌ عنوان یک امر مهم و ریشه‌ای مورد پیگیری قرار گرفته و می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در پایان ضمن اشاره به پیگیری مطالبات ریاست دستگاه قضا مبنی بر «مبارزه علمی و حرفه‌ای با مفاسد» و «پرهیز از سیاسی‌کاری و جناحی‌گری و اقدامات شعاری در مبارزه با فساد» خاطرنشان کرد: دادگستری کل استان تهران به‌عنوان یک اولویت در سال جاری پیگیر تأکیدات رئیس دستگاه قضا در این عرصه خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آذر ۱۴۰۲؛ مبارزه با فساد با طعم چای دبش/ پروژه آخر: تطهیر ساواک جهنمی
  • ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی نیروهای انقلاب/ مشکلات مردم مدبرانه از نمایندگان مطالبه شود
  • وصول بیش از۱۷۵۴ میلیارد ریال در حق صندوق دولت با پیگیری‌های دستگاه قضا
  • پیشنهاد ادغام مراجع نظارتی دولت
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال 
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال
  • اهمیت نظارت درون سازمانی و مبارزه با فساد/ لزوم کاهش زمان دادرسی و تکریم ارباب رجوع
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • عظمت ۱۲فروردین برای مردم تحلیل و تبیین شود.
  • دعوت نماینده ولی فقیه در لرستان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس