Web Analytics Made Easy - Statcounter

واحد قرآنی وابسته به بخش ارشاد دینی بانوان مسابقه‌ای اینترنتی تحت عنوان "منار الدین" ويژه بانوان را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از کفیل، واحد قرآنی وابسته به بخش ارشاد دینی بانوان مسابقه‌ای اینترنتی تحت عنوان "منار الدین" ويژه بانوان را آغاز کرد.

فاطمه سید عباس الموسوی، مسئول واحد ياد شده در این باره اظهار داشت: این مسابقه به منظور بزرگداشت عید غدیر خم و گسترش فرهنگ قرآنی و عقیدتی است تا واقعه غدیر در حافظه جوامع ما باقی بمانند، لذا این روز را گرامی داشته و سالروزش را جشن می گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا موجب ديموميت رسالت سید و سرور پیامبران حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) مى شود.

وی افزود: شرایط شركت در مسابقه به شرح ذیل است:

- این مسابقه مختص بانوان است.

- سن شرکت کنندگان کمتر از ۱۷ سال نباشد.

- نوشتن اسم و مشخصات کامل ضرورى است در غیر این صورت پاسخ ها از مسابقه کنار گذاشته می شود.

- بیش از یک بار ورود به مسابقه جايز نيست.

- شماره تلفن اختصاصی شرکت کننده ذكر شود.

آخرین روز شرکت در مسابقه جمعه آتى است و اسامی برندگان بعد از انجام قرعه کشی در روز شنبه (عید غدیر خم) اعلام شده و جوایزی به آنها اهدا می گردد.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: آستان قدس عباسی کربلای معلی کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان!

تیم سایپا گرچه موفق شد صدرنشین لیگ آزادگان را در کرج شکست دهد، اما این مسابقه یکی از پرحاشیه‌ترین دیدارهای لیگ دسته اول بود.

طرفداری | دیدار تیم‌های سایپا و خیبر خرم‌آباد دیروز در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد و همان‌طور که انتظار می‌رفت تقابل رضا مهاجری باتجربه با مجتبی سرآسیایی جوان، بی‌حاشیه و تنش نبود.

این دیدار در نیمه نخست بدون حاشیه خاصی پیگیری شد، اما درگیری‌ها از جایی آغاز شد که سایپا گل اول را روی غافلگیری مدافعین خیبر وارد دروازه کوروش ملکی کرد. بعد از این گل به یک‌باره کادرفنی سایپا به حضور بانوان حاضر در ورزشگاه معترض شدند و معتقد بودند جای آن‌ها پشت نیمکت تیم سایپا نیست. به خاطر همین اعتراض بازی حدود 10دقیقه متوقف شد تا بانوان حاضر در استادیوم انقلاب کرج که قاعدتاً توسط تیم میزبان جانمایی شده بودند، جابه‌جا شوند که این ماجرا با دلخوری شدید بانوان همراه شد.

پس از این تیم سایپا تصمیم به تعویض‌های پیاپی گرفت، اما سرآسیایی هر بازیکنی را که به کنار زمین می‌فرستاد به محض توقف بازی برای انجام تعویض، از تعویض پشیمان می‌شد و دوباره بازیکنش را روی نیمکت می‌نشاند! از طرفی نیمکت‌نشینان سایپا هم بارها با انداختن توپ اضافه به زمین مسابقه و درگیری با توپ‌جمع‌کن‌ها باعث توقف بازی می‌شدند که در نهایت داور مسابقه 16دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت.

پس از پایان بازی اما وقتی دو تیم در حال ورود به رختکن بودند مجتبی سرآسیایی سرمربی سایپا به نیروی انتظامی و یگان ویژه مستقر در ورزشگاه درگیری فیزیکی پیدا کرد و این درگیری تا راهروی رختکن‌ها ادامه پیدا کرد و در نهایت سرمربی نارنجی‌پوشان با لگد به شیشه رختکن تیم مهمان زد و شیشه‌های رختکن خیبر را شکست!

کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بلافاصله پس از گزارش دقیق نماینده فدراسیون در این مسابقه، تشکیل جلسه داد و رأی به محرومیت مجتبی سرآسیایی تا اطلاع ثانوی داد تا ماجراهای دیدار پرحاشیه لیگ دسته اول، همچنان ادامه‌دار باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» در استان تهران به تعویق افتاد
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند
  • آغاز مسابقه طرح دادرس ویژه دانش آموزان
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان!
  • کردستان مظهر اتحاد، برادری، همبستگی و وحدت اسلامی است
  • دستوردادستان شهرستان اسکو به متقاضیان مساکن ملی سهند
  • توانمندسازی نیروهای شرکت گاز در عرصه قرآنی از اولویت‌ها است
  • ۱۱۲ ویژه برنامه قرآنی در سوادکوه اجرا شد
  • «مسابقه قرآنی‌ها»؛ محفلی برای حافظان قرآن کریم