Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@10:38:24 GMT

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۷۱۶۸

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، منابع محلی در نوار غزه اعلام کردند که پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی یکی از پایگاه‌های مقاومت فلسطین در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند.

این حمله تلفات جانی در پی نداشته است.

این حمله پس از راه‌اندازی تعدادی بالون آتش‌زا از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانان فلسطینی در اعتراض به ادامه محاصره غزه و عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به تعهدات خود در جریان امضای توافق آرام‌سازی اوضاع در این باریکه مبنی بر کاهش محاصره و فراهم کردن زمینه ورود کمک‌های بشردوستانه به این منطقه، بار دیگر ارسال بالون‌های آتش‌زا به سمت اراضی اشغالی را ازسرگرفته‌اند.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حمله هوایی رژیم صهیونیستی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن گویر: همین الان باید به رفح حمله کنیم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از الجزیره، واکنش‌های هیستریک و خشمگین سران رژیم صهیونیستی به تصویب قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس فوری در نوار غزه همچنان ادامه دارد.

ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی طی سخنانی که روزنامه معاریو آن را منتشر کرد، گفت: معلوم شد که تعلل و انتظار اشتباه بزرگی بود و هم‌اکنون باید به رفح حمله کنیم.

بن گویر ضمن استقبال از تصمیم نتانیاهو برای لغو سفر هیأت اسرائیلی به واشنگتن گفت: اسرائیل قبلا چندین جنگ را بدون حمایت آمریکا انجام داده است.

بزالل اسموتریچ وزیر دارایی اسرائیل هم گفت: روابط ما با آمریکا بسیار خوب و نزدیک است و همکاری نظامی ما از ابتدای جنگ تاکنون بی سابقه بوده است.

وی افزود: ما وارد رفح می شویم و نیروهای حماس را متلاشی می کنیم و تسلیم فشارهای بین المللی نمی شویم.

به دنبال عملیات غافلگیرکننده طوفان الاقصی و تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و عجز نتانیاهو در تحقق اهداف خود در این جنگ، اختلافات میان مقامات صهیونیست گسترش یافته و استعفای ناگهانی دیروز «گدعون ساعر» از کابینه اضطراری موجی از واکنش‌ها علیه بنیامین نتانیاهو به دنبال داشته است.

دیگر خبرها

  • روز ۱۷۴ طوفان‌الاقصی/ ۶۲ شهید و ۹۱ زخمی طی ۲۴ ساعت در نوار غزه
  • روز۱۷۴ طوفان‌الاقصی/ ۶۲ شهید و ۹۱ زخمی طی ۲۴ ساعت در نوار غزه
  • روز۱۷۴ طوفان‌الاقصی|۶۲ شهید و ۹۱ زخمی طی ۲۴ ساعت در نوار غزه
  • ببینید | حمله موشکی از لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
  • ساکنان غزه؛ قربانیان کمک‌رسانی هوایی نامناسب
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • بن گویر: همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • سرنگونی پهپاد صهیونیست‌ها در «بیت حانون»
  • سرنگونی پهپاد اشغالگران به‌دست رزمندگان مقاومت در «بیت حانون»
  • سرنگونی پهپاد صهیونیست‌ها به‌دست رزمندگان مقاومت در «بیت حانون»