Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، رژیم سعودی در موج جدید توحش خود علیه مردم یمن، مناطق مسکونی این کشور را بمباران کرد.

بر این اساس، وزارت بهداشت یمن اعلام کرد در حملات روز پنج شنبه ائتلاف متجاوز سعودی به منطقه المعاطره در استان الجوف ۹ نفر که بیشتر آنان کودک بودند به شهادت رسیدند و ۱۲ زن و کودک نیز زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماه ژوئیه نیز جنگنده‌های ائتلاف سعودی یک مراسم عروسی را در شهر «الحزم» استان الجوف هدف حملات وحشیانه خود قرار دادند که در پی این حمله ۳۵ نفر به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید

مارتین گریفیتس: مردم یمن در دشوارترین شرایط قرار دارند شمار شهدای جنایت ائتلاف سعودی در الجوف به ۲۵ نفر رسید

از اواخر ماه مه که آتش‌بس در یمن به اتمام رسیده میزان خشونت و حملات در این کشور فقیر و جنگ‌زده به شدت افزایش یافته است و نیرو‌های ائتلاف، مردم این کشور را علی‌رغم آنکه با مشکلات فراوانی از جمله شیوع ویروس کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کنند، بمباران می‌کنند.

با این حال، ماه ژوئن سازمان ملل سال‌ها پس از آنکه نیرو‌های ائتلاف به دلیل کشتار کودکان یمنی در لیست سیاه قرار داشتند، این نیرو‌ها را که از حمایت کشور‌های غربی برخوردارند از این لیست خارج کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم سعودی جنگ یمن بمباران یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،رئیس پلیس راه استان گفت: ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر یک کمربندی قاین بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری سمند که از بیرجند به سمت گناباد در حرکت بوده با یک سواری سمند دیگر که از سمت مقابل در حرکت بوده در کمربندی قاین در شرایط بارانی ولغزندگی بصورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کرده که بر اثر این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • (ویدئو) کشته شدن ۱۳ غیرنظامی در حمله موشکی روسیه به اوکراین
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • ادعای فرماندهی مرکزی آمریکا درباره مقابله با دو پهپاد یمنی
  • ادعای سنتکام درباره مقابله با ۲ پهپاد یمنی
  • ادعای سنتکام درباره هدف قرار دادن دو پهپاد یمنی
  • ۲۵ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در بادغیس
  • آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی
  • ابتکارات مجاهدان یمنی در حمایت از فلسطین، معادلات را به نفع غزه رقم خواهد زد