Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

لوکا بوناچیچ، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: ما در شرایط جالب و خوبی به این بازی نرسیده‌ایم. مبارزه کردن با قهرمان چند دوره کار ساده‌ای نیست و ما کار سختی داریم. قهرمانی مجدد این تیم را به آن‌ها تبریک می‌گویم. ما به عنوان تیم ذوب آهن آماده هستیم پا به پای آن‌ها بجنگیم و اگر شد سه امتیاز را در تهران به دست بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره این که گفته می‌شود پرسپولیس با توجه به مسجل شدن قهرمانی‌اش شاید انگیزه‌ای برابر ذوب آهن نداشته باشد هم بیان کرد: این بیش‌تر داستانی برای بچه‌هاست. گل‌محمدی مربی بسیار جدی و حرفه‌ای است، پرسپولیس هم تیمی حرفه‌ای است. من این حرف‌ها را قبول ندارم. حتی اگر با بازیکنان جوان هم بازی کنند شاید این برای ما سخت‌تر از بازی برابر تیم اصلی‌شان باشد. آن‌ها با هر ترکیبی که به زمین بیایند ما آماده مبارزه هستیم و برای پیروز شدن به زمین می‌رویم.

بوناچیچ درباره اهدای جام قهرمانی به پرسپولیس در پایان این دیدار هم، گفت: ما پیشاپیش به آن‌ها تبریک می‌گوییم چون با شایستگی تمام به این قهرمانی دست پیدا کردند. ما هم باید همه کار کنیم تا با پیروزی جشن کوچکی برای خودمان بگیریم.

سرمربی ذوب آهن درباره این که تیمش در خطر سقوط قرار دارد هم اظهار کرد: بله ما در منطقه خطر قرار داریم ولی کم‌ترین تقصیر بر گردن ماست. هم‌چنین ۶ تا ۷ امتیاز در جیب داشتیم اما با اشتباهات داوری نتوانستیم آن‌ها را به دست بیاوریم. این یک توجیه نیست. اگر همه اتفاقات عادی و داوری هم عادلانه بود شاید می‌توانستیم ۳۰ امتیاز داشته باشیم. الان این اتفاق رخ نداده و در منطقه خطر قرار داریم. این باعث شده تا ما و بازیکنان زیر استرس و فشار کار را ادامه بدهیم. شرایط سخت است ولی ما آماده هستیم و مسوولانه برخورد می‌کنیم و همه کار می‌کنیم تا با پیروزی از این بازی بیرون بیاییم و در سه بازی آخر نتایج مورد نظر را بگیریم.

بوناچیچ در مورد اضافه شدن رحمان رضایی به تیم ذوب آهن هم توضیح داد: با مسوولان باشگاه صحبت شد و من هم قبول کردم. این اتفاق خوبی است که برای ما افتاده است. ما به شخصی نیاز داشتیم که در فوتبال یک برند باشد و فدراسیون او را بشناسد تا در زمینه‌هایی که قرار است به ما کمک شود، مثل اتفاقات شگفت‌آور این چند هفته، وضعیت بهتری داشته باشیم.

او در پایان گفت: ذوب آهن تیم بسیار بزرگ و ریشه‌داری است و جایگاه و لیاقتش با همه این مشکلات، حضور در لیگ برتر است. امیدوارم در این لیگ باقی بماند و مطمئن هستم که در لیگ به حیاتش ادامه می‌دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن پرسپولیس لوکا بوناچیچ ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس استقلال بیشتر از پرسپولیس است |‌ پیشنهاد داشتم و قطعا به این مهم فکر می‌کنم!

همشهری‌آنلاین - علی‌اصغر درویش

امیرحسین جدی بازیکن جوان لیگ برتری نقش پررنگی در پیروزی بزرگ این هفته ذوب ‌آهن مقابل تراکتور داشت. بازیکن ۲۵ ساله ذوبی‌ها که سابقه ۲ سال حضور در این تیم را در کارنامه خود دارد رفته رفته به یکی از بازیکنان کلیدی محمد ربیعی در این فصل تبدیل شده و امیدوار است باتوجه به جوانگرایی امیر قلعه‌نویی به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شود. این بازیکن می‌گوید پروسه جوانگرایی در تیم ملی انگیزه‌های او را در لیگ برتر بالاتر برده است.
جدی درباره پیروزی پرگل مقابل تراکتور و شرایط ذوب‌آهن در این فصل با روزنامه همشهری به گفت‌وگو پرداخت.

*بعد از چند هفته ناکامی در پیروزی، تراکتور را در تبریز و مقابل آن همه تماشاگر شکست دادید. چه اتفاقاتی در بازی افتاد؟

بازی خوبی بود و هم قسم شده بودیم که حتما تراکتور را ببریم البته در چند هفته اخیر هم مقابل شمس‌آذر و استقلال خوزستان که شکست خوردیم از نظر فنی و فوتبالی خوب بودیم حتی در ۲ بازی خارج از خانه ۲ هیچ جلو افتادیم اما متاسفانه مساوی کردیم و با بدشانسی‌های فوتبالی روبه‌رو شدیم. برای خارج شدن از این شرایط همه همدل شده بودیم که هرطور شده در این بازی نتیجه خوبی بگیریم و خداروشکر با همت بازیکنان و تصمیمات کادر فنی از این بازی سربلند بیرون آمدیم.

*کدام پست بازی می‌کنی؟

دفاع راست و چپ.

*در مقابل تراکتور موفق به گلزنی شدی و پاس گل هم دادی. در این فصل چند گل زدی و چند پاس گل در کارنامه داری؟

اولین گلم بود و در این فصل ۳ پاس گل دادم.

*در نیم‌فصل پیشنهاد داشتی؟

از یکی دو تیم پیشنهاد داشتم اما باتوجه به شرایط خوب ذوب‌آهن و حضور آقای ربیعی تصمیم گرفتم بمانم.

*باتوجه به اینکه بازیکن جوانی هستی چه هدفی را در فوتبال دنبال می‌کنی؟

قطعا هر فوتبالیستی که شروع به بازی می‌کند اولین هدفش رسیدن به تیم ملی کشورش است و من دوست دارم عملکرد خوبی داشته باشم تا نگاه‌ها را به سمت خودم جلب کنم تا به تیم ملی دعوت شوم.

*پروسه جوانگرایی در تیم ملی چقدر روی انگیزه‌های امیرحسین جدی تاثیر گذاشته؟

بالاخره اگر بدانیم که تلاش‌های ما بازیکنان دیده می‌شود قطعا تلاش خودمان را چند برابر می‌کنیم که به تیم ملی دعوت شویم.

*در سطح حرفه‌ای‌تر به لژیونر شدن هم فکر می‌کنی؟

لژیونر شدن در فکر هر فوتبالیستی وجود دارد و اینکه بتواند در کشورهای اروپایی فوتبال بازی کند و من هم قطعا به این مهم فکر و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنم.

*چه جایگاهی را برای ذوب‌آهن در پایان فصل تصور می‌کنی؟

فصل را خوب شروع کردیم و در پایان نیم‌صل پنجم شدیم اما در نیم‌فصل دوم با بدشانسی مواجه شدیم ولی حالا از شرایط بحرانی خارج شدیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم به جایگاه پنجم تا ششم در جدول برسیم و حتما نگاهی هم به کسب سهمیه داریم.

*کدام تیم بیشترین شانس قهرمانی را دارد؟

استقلال و پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی دارند. سپاهان و تراکتور باتوجه به نتایج اخیرشان از کورس قهرمانی فاصله گرفته‌اند. به نظر من باتوجه به اختلاف سرخابی‌ها با این دو تیم یک دوئل قهرمانی بین پرسپولیس و استقلال بوجود آمده و پیش‌بینی خیلی سخت شده است. فکر می‌کنم استقلال باتوجه به اینکه یک امتیاز بالاتر است شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

*چه صحبتی داری؟

همه بازیکنان و باشگاه ذوب‌آهن بخاطر هوادار عزیزی که تراکتور از دست داد ناراحت شدیم. به خانواده بزرگ تراکتور و هواداران این تیم تسلیت می‌گوییم.

کد خبر 844510 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه ذوب آهن لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • استقلال یا پرسپولیس؛ کدام‌یک قهرمان می‌شود؟
  • شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد | با این حکم قهرمانی سرخ ها راحت تر شد
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس
  • پرسپولیس با اوسمار، یک امتیاز جلوتر از تیم یحیی!
  • آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس
  • شانس استقلال بیشتر از پرسپولیس است |‌ پیشنهاد داشتم و قطعا به این مهم فکر می‌کنم!
  • حلالی: مسائل حاشیه‌ای زیبایی فوتبال را گرفته است
  • پیشکسوت استقلال: همه یکصدا علیه نکونام می‌شوند!
  • مهدوی: سرخابی ها تا آخرین بازی در کورس قهرمانی خواهند بود
  • اوسمار برای آمار خود کف می‌زند! (عکس)