Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی ارتش با صدور پیامی تصویب اهدای نشان فداکاری از سوی فرمانده معظم کل قوا به دانشگاه افسری امام علی(ع) را به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش تبریک گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، متن پیام امیر دریادار حسین خانزادی به این شرح است:

«حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیـم موسوی
فرمانده محترم کـل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)
همزمان با دهه ولایت و در آستانه عید سعید غدیر، تصویب اهدای نشان فداکاری از سوی فرمانده معظم کل قوا به دانشگاه افسری امام علی(ع) ارتش جمهوری اسلامی ایران، قدردانی از مجاهدت و افتخارآفرینی جوانانی است که در فیضیه ارتش بالیدند و خون خود را در سالهای پرافتخار جهاد و شهادت در راه اعتلای کلمه الله و حفظ میهن عزیز اسلامی نثار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز جوانان برومندی که این مکان مقدس را برای ورود به نهاد پرافتخار و انقلابی ارتش انتخاب کردند، ادامه دهندگان راه همان جوانانی هستند که حصن حصین میهن، دلگرم به حضور آنهاست.
 
دانشگاهی که دیروز قدمگاه فرماندهان بزرگی چون شهیدان نامجوی، صیاد شیرازی، آبشناسان و مردان بزرگ بیشماری که خالق حماسه‌ی دفاع مقدس و استقلال دفاعی بود، امروز پرورشگاه مردانی است که به امر ولایت برای آفرینش صحنه های ایثار و از خودگذشتگی در جبهه های نبرد با دشمن، بلکه در همه عرصه های حمایت و دفاع از ملت شریف ایران در هر زمانی آماده اند.

عنایت ویژه ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا و اعطای نشان مقدس فداکاری، مدال زرین دیگری بر سینه دانشگاه افسری امام علی (ع)و تک تک افسران جان برکف در نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

این افتخار بزرگ و تاریخی را که ریشه در جانفشانی‌های مخلصانه و ولایت مدارانه دارد را به امیر فرمانده انقلابی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده نیروی زمینی قهرمان و همه افسران جوان و اساتید پیشکسوت این دانشگاه تبریک عرض می نمایم و آن را تجدید عهدی می دانم که ارتش جمهوری اسلامی ایران با ولایت و ملت شهید پرور ایران اسلامی بسته‌ایم که تا جان در بدن داریم و تا خون در رگهایمان می جوشد، اجازه نخواهیم داد چشم ناپاکی به این سرزمین نظری داشته باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار حسین خانزادی»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نيروي هوايي ارتش دریادار حسین خانزادی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانشگاه افسری امام علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده‌های اسرائیلی در اصفهان

امیرپوردستان گفت: حادثه‌ای که در اصفهان اتفاق افتاد به قدری کوچک است که در بُعد نظامی قابل ارائه و مطرح شدن نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره حادثه بامداد جمعه در اصفهان گفت: ظرفیت و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست.

وی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران که وظیفه حفاظت از آسمان کشور را دارد با قدرت و استحکام و با استفاده از تاکتیک و تجهیزات بسیار پیشرفته آسمان کشور را رصد می‌کند و مردم شریف کشورمان مطمئن باشند که ارتش با تمام ظرفیت‌های خود آمادگی‌های لازم را دارد و هیچ تهدیدی نمی‌تواند کشورمان را مخاطب خود قرار دهد.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش بیان کرد: اگر تهدیدی بخواهد اتفاق بیفتد نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده هستتد که قدرت اصلی خود را به دشمنان نشان دهند.

امیر پوردستان گفت: حادثه‌ای که در اصفهان اتفاق افتاد به قدری وسعت، عمق و حجمش کم است که در بُعد نظامی قابل ارائه و مطرح شدن نیست

دیگر خبرها

  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش
  • طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده‌ها
  • پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات
  • اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران
  • طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده‌های اسرائیلی در اصفهان
  • ولایت‌ مداری و مردمی بودن مهمترین ویژگی ارتش است
  • حادثه اصفهان به قدری کوچک است که در بُعد نظامی قابل مطرح شدن نیست + فیلم
  • آیت‌الله سعیدی: در نظام جمهوری اسلامی ایران ارتش احترام دارد
  • ارتشی‌ها در صف اهدای خون
  • فرمانده کل ارتش سالروز تأسیس سپاه را تبریک گفت