Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@17:35:23 GMT

ستاره استقلال در یکی قدمی جایزه بزرگ

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۷۶۲۴

ستاره استقلال در یکی قدمی جایزه بزرگ

مهاجم مالیایی استقلال سیزدهمین گل فصل خود را نیز به ثمر رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شیخ دیاباته که هفته پیش با گلزنی مقابل سپاهان به صدرجدول گلزنان رسید و به طور مشترک با شهریار مغانلو این عنوان را در اختیار داشت پنجشنبه شب سیزدهمین گل خود را در لیگ نوزدهم را نیز زد و حالا به تنهایی عنوان آقای گلی را در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیاباته که عزم خود را برای عنوان اقای گلی جزم کرده، در ۵ مسابقه متوالی گذشته استقلال مقابل نفت آبادان، نساجی، پارس جنوبی، سپاهان و شهرخودرو پایش به گلزنی باز شده و حالا با ۱۳ گل زده برای دریافت کفش طلا به تلاش خود ادامه خواهد داد.

شیخ دیاباته مهاجم مالیایی حالا به امید اصلی گلزنی استقلالی ها تبدیل شده و خواسته هواداران آبی حفظ او برای فصل آینده است. بی تردید با روندی که دیاباته در پیش گرفته در بازی های آینده نیز نقش بسزایی در ترکیب تیمش ایفا خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهریار مغانلو استقلال استقلال تهران شهریار مغانلو شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!

به گزارش "ورزش سه"، دمبله در هر دو بازی به بارسا گل زد و نقش مهمی در رسیدن پی اس جی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشت. او به خصوص در زمین بارسا ویران کننده کار کرد. دمبله دیشب نیز دو گل از 4 گل تیمش را به لوریان زد و تیمش را در آستانه قهرمانی لیگ قرار داد.

دمبله در مورد شدت پیدا کردن روند گلزنی هایش گفت: «بله، گلزنی خیلی خوب است. در تیم از من می خواهند که گل های بیشتری بزنم، بنابراین امروز خوشحالم. من به گلزنی ادامه خواهم داد، زیرا بازی های مهم در راه است. من در تمرینات کار خاصی نمی کنم. اینکه در بازی های اخیر بیشتر گل زده ام، به این خاطر است که خودم را بهتر در موقعیت گلزنی قرار داده ام و کمی هم شانس با من یار بوده است.»

دمبله زننده 5 گل بوده و 14 پاس گل در 37 بازی با پیراهن پاریس داده است. او در ادامه گفت: «حالا در زمین احساس خوبی دارم. من واقعا در پاریس راحت و خوشحالم. باید تمرکز خود را حفظ کنیم و قهرمان لیگ شویم که اولین عنوان قهرمانی من در پی اس جی خواهد بود. سپس به شکست دورتموند و رفتن به فینال لیگ قهرمانان فکر خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد