Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@01:05:13 GMT

ویرایش جدید از کتاب «سه دقیقه در قیامت» رسید+ دانلود

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۷۶۶۰

ویرایش جدید از کتاب «سه دقیقه در قیامت» رسید+ دانلود

گروه فرهنگی و انتشارات شهید هادی با همکاری خبرگزاری فارس، نسخه جدید کتاب «سه دقیقه در قیامت» را همزمان با عید غدیر خم در اختیار علاقه‌مندان به مطالعه قرار داد.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب «سه دقیقه در قیامت» که خاطرات و تجربه نزدیک به مرگ یک جانباز است، در عید غدیر سال ۹۸ منتشر و در طی یک سال، با تیراژ بیش از یک میلیون نسخه و دانلود بیش از این تعداد، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ کشور لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب «سه دقیقه در قیامت» کاری از گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی روایتی است از خاطرات یکی از مدافعین حرم که زیر عمل جراحی برای لحظاتی از دنیای خاکی می‌رود و تجربه‌ای نزدیک به مرگ دارد. او در این زمان کوتاه چیزهایی می‌بیند که درک آن‌ها برای مردم عادی سخت است.

در این کتاب که بسیار مورد استقبال خوانندگان قرار گرفته و نقدها و تفسیرهایی هم بر آن شده است، حقایقی درباره مرگ، برزخ، حال انسان در برزخ و بسیاری مطالب دیگر درباره حیات پس از مرگ خواهید خواند.

 

کتاب «سه دقیقه در قیامت» با ویرایش جدید همراه با چندین مطلب زیبای دیگر که ۲۴ صفحه را به کتاب افزوده در اختیار علاقه‌مندان به مطالعه قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، گروه فرهنگی و انتشارات شهید هادی با همکاری خبرگزاری فارس، نسخه الکترونیک ویرایش شده کتاب را به مناسبت عید سعید غدیر خم، به علاقمندان هدیه می‌دهد.

برای دانلود کتاب اینجا    کلیک کنید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ویرایش جدید خبرگزاری فارس دانلود سه دقیقه در قیامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف پاس همدان با تهران یاسا در مریانج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ تیم پاس همدان از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج، میزبان تیم تهران یاسا است.

در پایان هفته بیست و یکم این رقابت ها، پاس همدان با ۲۹ امتیاز در رده ششم و تهران یاسا با ۲۳ امتیاز در رده دهم گروه اول قرار دارد.

در گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور هم، تیم آریان همدان از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه پنج شنبه ۳۰ فروردین در ارومیه میهمان تیم نود خواهد بود.

هم اکنون تیم‌های آریان همدان و نود ارومیه با ۲۷ امتیاز در رده‌های هشتم و نهم گروه دوم قرار دارند.

دیگر خبرها

  • کالیاری ۲-۲ یوونتوس/ فرار بانوی پیر از شکست مقابل شاگردان رانیری+ فیلم
  • تحلیلگر نظامی صهیونیست: قیامت را به چشم دیدیم
  • استقلال ۳ - ۲ شمس آذر / آبی پوشان به صدر جدول برگشتند
  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • العین ۴ - ۲ الهلال/ تاج و تخت شکست ناپذیران بر باد رفت + فیلم
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • مصاف پاس همدان با تهران یاسا در مریانج
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!