Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@04:53:02 GMT

در تغییرات مدیریتی فردی را تحمیل نکرده‌ام

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۷۶۷۳

در تغییرات مدیریتی فردی را تحمیل نکرده‌ام

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ لطف اله سیاهکلی مرادی که به مناسبت روز خبرنگار به اتفاق هیات همراه در دفتر خبرگزاری «خبرآنلاین» در قزوین بازدید می کرد، در گفت و گو با خبرنگار ما تاکیدکرد: مواردی بوده است که در تغییر و تحولات مدیران میانی از من نظرخواهی شده و نظرم را نیز بیان کرده ام، اما تاکنون موردی نبوده است که فردی را به عنوان مدیر به مدیریت ارشد استان تحمیل کرده باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این کار را مغایر با شأن و مسئولیت وکالت مردم می دانم، هر چند معتقد هستم اگر مدیری نتواند رضایت مردم را کسب کند و گره ای از مشکلات مردم باز کند، باید عوض شود.
عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس یازدهم در عین حال اضافه کرد: همراهی استاندار و دیگر مدیران استان با نمایندگان استان در مجلس به منظور رفع مشکلات در این مدت مطلوب بوده و روند بهبود وضعیت مدیریت و شتاب گرفتن فعالیت ها در این مدت را شاهد بوده ایم.
سیاهکلی مرادی در پاسخ به سوالی درباره تذکر نمایندگان قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به وزیر جهادکشاورزی درخصوص مدیریت جهاد کشاورزی در استان یادآور شد: تنها موردی که برای جابجایی مدیران استانی به وزیر مربوطه تذکر داده شد، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بود که آن هم به علت نارضایتی مردمی از عملکرد ایشان درباره تامین نهاده های دامی و کشاورزی و همچنین شکایت از روستاییان در رابطه با اراضی منابع طبیعی بود.
وی همچنین خاطرنشان کرد: خانم خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان هم پیش ما آمد و همین موارد را گفتیم و تاکید کردیم اگر این مشکلات که سبب نارضایتی کشاورزان شده ظرف بیست روز تا یک ماه حل نشود حتما جابجایی وی را پیگیری خواهیم کرد که برای ما رضایت مردم مهم است نه مسایل سیاسی و جناحی.

46

کد خبر 1418907

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشور خدمات رسانی در سال جدید خرد و تفکر جمعی است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده صبح یک شنبه در نشست با نماینده منتخب بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در سال جدید باید از تمام فناوری‌ها و تفکر جمعی برای اجرای طرح‌های عمرانی و خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم شریف جزیره خارگ استفاده بهینه کرد.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی خارگ در تمام ارکان مدیریتی خدمات رسانی، عمران و آبادانی، رفع نواقص، شناسایی و رفع مشکلات جزیره باید خود را مسؤول بدانند.

بخشدار ویژه خارگ با اشاره به ضرورت اتخاذ راهکارهای مناسب مدیریتی برای رفع مشکلات و تنگناها، استفاده از خرد جمعی را مهم خواند و تصریح کرد: هر اندازه که در تصمیم گیری‌ها با دانش بیشتری حرکت کنیم، موفق‌تر خواهیم بود.

کد خبر 6084274

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • فعالیت ۴۰دستگاه انواع پهپاد در عرصه‌های کشاورزی استان قزوین
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان
  • تاکید رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برافزایش مشارکت مردم درصیانت از اراضی
  • منشور خدمات رسانی در سال جدید خرد و تفکر جمعی است
  • مصرف زکات برای رفع مشکلات اجتماعی+ فیلم