Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: از ۸۳ هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد (در روز اول کنکور) که به پرسشنامه پاسخ دادند، ۹۱ درصد عنوان کرده اند که الزامات و اصول بهداشتی در آزمون رعایت شده است. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، علیرضا رئیسی شب گذشته در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارش‌های امروز و بررسی‌های انجام شده، از ۲۲۵ هزار داوطلبی که آزمون کارشناسی ارشد داشته و برای آن‌ها پرسش نامه ارسال شده، ۸۳ هزار نفر به سه سوال پاسخ دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: سوال اول این بود که آیا الزامات پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده، دوم اینکه آیا فاصله گذاری‌ها رعایت شده و سوم اینکه آیا عوامل اجرایی ملزم به رعایت پروتکل‌ها بودند.

رئیسی خاطرنشان کرد: پاسخ این ۸۳ هزار نفر به این صورت بود که ۹۱ درصد گفتند که الزامات و اصول بهداشتی در مراحل آزمون رعایت شده، ۸۷.۵ درصد درباره فاصله گذاری جواب دادند که بسیار خوب رعایت شده و ۹۰.۳ درصد درباره این‌که مجریان اقدامات لازم را برای رعایت پروتکل‌ها انجام داده‌اند نیز جواب مثبت داده و این بسیار خوشحال کننده است.

معاون وزیر بهداشت درباره عوامل شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار کرد: سه عامل اصلی در کشور باعث بروز مشکلاتی شده است. اول شرکت در مراسم عروسی و مهمانی‌ها، دوم عزاداری‌ها و سوم مسافرت‌ها است که بیش از ۸۴ درصد عوامل انتقال ویروس کرونا به خاطر این سه عامل است.

وی گفت: روزانه ده‌ها نفر از هموطنان ما جان خود را از دست می‌دهند و پرستاران و پزشکان جان خود را از دست می‌دهند. به خاطر لذت بردن از چند ساعت مهمانی این کار را نکنید و به مهمانی نروید. ثابت شده که مسافرت‌ها در میزان ابتلا و بستری در آی سی یو و مرگ و میر به علت کرونا موثر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت بهداشت معاون وزیر بهداشت کنکور کارشناسی ارشد رعایت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد

داوطلبان کنکور پیامک هشدار پیرامون تخلف در آزمون را دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با ارسال پیامکی به داوطلبان کنکور اعلام کرد: همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی و دستگاه‌های حافظه دار در آزمون سراسری تحلف محسوب و سبب محرومیت از شرکت در آزمون سراسری از یک تا ۱۰ سال می‌شود.

همچنین تلاش برای دستیابی به سوالات و افشای آن مجازات زندان را در پی خواهد داشت.

کد خبر 747104

دیگر خبرها

  • شرکت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا
  • نام نویسی بیش از 23 هزار داوطلب هرمزگانی در مرحله اول کنکور
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور؛ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • بیش از ۷۲۰ هزار نفر کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ گرفتند
  • پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد