Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:11:35 GMT

خبرنگاران در رشد فرهنگ عمومی جامعه تاثیرگذار هستند

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۷۷۵۳

خبرنگاران در رشد فرهنگ عمومی جامعه تاثیرگذار هستند

پیام هدایت الله جمالی پور به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار به شرح زیر است:

پرچمداران راستین خبر و اطلاع رسانی در جمهوری اسلامی ایران همواره سعی بر آن داشته‌اند که با تلاش روزافزون خود آنچه را که عرضه می‌دارند، ارزشی حقیقی داشته و رنگی خدایی به خود گیرد و در این راستا رعایت امانت، عدالت و شفافیت در بیان واقعیات نقش بارزی داشته و بر صلابت قلم نگارندگان اخبار می افزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بخش بعدی این پیام آمده است: حضور اصحاب محترم رسانه در عرصه‌های مختلف اطلاع رسانی و انعکاس شفاف و به موقع اخبار و رویدادهای گوناگون نقش بسزایی در ارتقای سطح آگاهی و رشد فرهنگ عمومی جامعه نیز دارد و در عصر حاضر که اهمیت و ضرورت اطلاع رسانی اخبار بر هیچ کس پوشیده نیست و حضور این قشر پویا و فهیم،در پرتو شجاعت طبع، آزادگی و بلند همتی رمز محبوبیت و مقبولیت صاحبان شریف قلم و فعالان عرصه خبر را رقم زده است. 

در قسمت دیگری از این پیام آورده شده است:  اینجانب ضمن عرض شادباش به مناسبت عید سعید غدیرخم، فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز نکوداشت روز خبرنگار را به همه خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، عکاسان خبری و صاحبان اندیشه در استان فرهنگ خیز قزوین تبریک و تهنیت عرض نموده و بصورت ویژه از مساعی ارزنده خبرنگاران متعهد استان در عرصه اطلاع رسانی در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا صمیمانه قدردانی می کنم.
 در پایان پیام استاندار قزوین به مناسبت روز خبرنگار آمده است: از درگاه خداوند رحمان، تندرستی و توفیق روز افزون همه عزیزان را درظلّ توجّهات حضرت ولی‌عصر (عج ) و تحت زعامت  مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم، قلمتان نگارنده حقیقت باد.

17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در سال 1377 حین انجام وظیفه در مزار شریف افغانستان به دست گروه تروریستی طالبان است.

با تصویب شورای فرهنگ عمومی 17 مرداد به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شده است.

برچسب‌ها تارنماهای خبری روز خبرنگار استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تارنماهای خبری روز خبرنگار استانداری قزوین تارنماهای خبری روز خبرنگار استانداری قزوین اطلاع رسانی روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، «سپهر خلجی» رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات خدمات فنی مهندسی کشورمان به سریلانکا اظهار کرد: سریلانکایی‌ها خودشان از آقای رییسی برای افتتاح پروژه‌های ساخته‌شده توسط پیمانکاران کشورمان دعوت کردند؛ در سریلانکا سدی بسیار پیشرفته به لحاظ مهندسی توسط متخصصین کشورمان ساخته شده است که معمولی نیست.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: این سد، موضوع انتقال آب از یک سطح به سطح دیگر را دارد و همزمان نیروگاهی نیز در آنجا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد، آثار خیلی خوبی در کشور سریلانکا داشته است افزود: نشان دادیم می‌توانیم کیلومترها دورتر از خاک خودمان، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات صنعت مهندسی را به سایر کشورها ارایه کنیم.

در حال تکمیل...

کد خبر 6087423

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • خدشه‌ دار شدن عرصه فرهنگ‌ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد
  • کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • مسائل روز جامعه در تولید آثار هنری مورد توجه باشد
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال