Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:55:18 GMT

استاندار: زیرساخت‌های اطلاع‌رسانی یزد توسعه یابد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۷۸۷۱

استاندار: زیرساخت‌های اطلاع‌رسانی یزد توسعه یابد

محمدعلی طالبی در  نشست مشترک معاون توسعه فناوری صدا و سیما با تقدیر از تعامل و رویکرد مناسب صورت گرفته با دستگاه‌های دولتی افزود: نوع تعامل و رویکرد مثبت موجب پیشبرد بهتر اهداف استان شده است.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، وی با توجه به جایگاه استان ادامه داد: نیازمند ابزارها و امکانات لازم برای معرفی هرچه هستیم و رسانه‌ها و صداوسیما می‌تواند نقش خوبی در این زمینه ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار، ثبت جهانی را عاملی موثر در جذب چندین برابری گردشگران داخلی و خارجی دانست و با بیان اینکه توسعه گردشگری یکی از محورهای اصلی توسعه اقتصاد استان به شمار می‌رود گفت: تاکنون اقدامات خوبی در راستای معرفی و ظرفیت‌ها صورت گرفته است.

طالبی گفت: موفقیت در این راه و جذب گردشگران داخلی و خارجی ، برنامه‌ها و اقدامات جدی‌تری را می‌طلبد و از برنامه سازان در سطح ملی و استانی انتظار داریم تا با توانایی‌های خود نقش بارزی در این زمینه ایفا نمایند.

وی دسترسی و بهره‌مندی مردم از برنامه‌ها را از جمله وجوه توسعه یافتگی خواند و ابراز امیدواری کرد که انعقاد تفاهم‌نامه توسعه زیرساخت‌ها بتواند بسیاری از مشکلات و موانع در این زمینه را برطرف سازد.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد. 

برچسب‌ها صدا و سیما یزد محمدعلی طالبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا و سیما یزد محمدعلی طالبی صدا و سیما یزد محمدعلی طالبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، «سپهر خلجی» رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات خدمات فنی مهندسی کشورمان به سریلانکا اظهار کرد: سریلانکایی‌ها خودشان از آقای رییسی برای افتتاح پروژه‌های ساخته‌شده توسط پیمانکاران کشورمان دعوت کردند؛ در سریلانکا سدی بسیار پیشرفته به لحاظ مهندسی توسط متخصصین کشورمان ساخته شده است که معمولی نیست.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: این سد، موضوع انتقال آب از یک سطح به سطح دیگر را دارد و همزمان نیروگاهی نیز در آنجا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد، آثار خیلی خوبی در کشور سریلانکا داشته است افزود: نشان دادیم می‌توانیم کیلومترها دورتر از خاک خودمان، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات صنعت مهندسی را به سایر کشورها ارایه کنیم.

در حال تکمیل...

کد خبر 6087423

دیگر خبرها

  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند