Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی با پیش بینی رگبار ۴ روزه باران و وزش باد شدید در برخی استان‌ها از افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما در برخی مناطق کشور خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در سواحل دریای خزر،‌ارتفاعات البرز در استان تهران و سمنان افزایش ابر بارش باران،‌ رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین شرایط روزهای شنبه،‌ یکشنبه و دوشنبه برای ارتفاعات مرکزی و شرقی البرز پیش بینی می‌شود.

از بعدازظهر امروز تا سه شنبه آینده به دلیل نفوذ جریانات گرم و مرطوب جنوبی در شرق و نیمه جنوبی سیتان و بلوچستان، جنوب کرمان، برخی مناطق هرمزگان و شرق فارس افزایش ابر،‌ رگبار، وزش باد شدید و رعدوبرق پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی برای پنج روز آینده پدیده غالب در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک خواهد بود.

همچنین از امروز تا دوشنبه هفته آینده دما در شمال غرب،‌غرب، سواحل شمالی،‌ دامنه‌های جنوبی البرز،‌شمال شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور 5 تا 8 درجه افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81,1435/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان هواشناسی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط سازمان هواشناسی پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۶|افزایش قیمت طلا و سکه در بازار/ سکه ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان شد ۲ بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران ۳ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۱۳| پیش بینی باران ۲ روزه در ۸ استان/ کاهش ۶ درجه ای دما در برخی استان ها ۴ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۱۶|افزایش ۳۰۰ تومانی قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار وارد کانال ۲۳ هزار تومانی شد ۵ تذکر یک نماینده مجلس به وزیر اقتصاد برای واریز سود سهام شرکتها از طریق سجام ۶ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۱۷| قیمت طلا همچنان رکورد می‌زند ۷ دستور وزارت اقتصاد به ۱۷ بانک‌/ تمامی بانک ها موظف به ارائه کارت اعتباری با وثیقه سهام عدالت هستند ۸ شناسایی ۴ میلیون جا مانده از دریافت سهام عدالت مهمترین اخبار اقتصادی ماجرای ادعای توزیع سهام عدالت بین ۲۰ میلیون ثروتمند/وزارت اقتصاد شفاف‌سازی کند تذکر یک نماینده مجلس به وزیر اقتصاد برای واریز سود سهام شرکتها از طریق سجام میانگین پرتفوی سهام عدالت ۳۰ برابر شد/طرح ارائه سهام به جاماندگان به زودی نهایی می‌شود وعده تکراری خانه‌دار کردن خبرنگاران مهمترین اخبار تسنیم میانگین پرتفوی سهام عدالت ۳۰ برابر شد/طرح ارائه سهام به جاماندگان به زودی نهایی می‌شود چرا "عید غدیر" بزرگ‌ترین عید مسلمانان است؟/ عید حقیقی از نگاه امیرالمؤمنین(ع) سفیر ایران در چین: یکجانبه گرایی، تشدید انزوای آمریکا را در پی داشته است آتش‌سوزی بزرگ در قطار سریع‌السیر جده عربستان+عکس ماجرای ادعای توزیع سهام عدالت بین ۲۰ میلیون ثروتمند/وزارت اقتصاد شفاف‌سازی کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی وزش باد شدید ترین اخبار سهام عدالت قیمت ارز پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۷۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد و بارش باران برای قم پیش بینی می‌شود

محمدرضا قاضی گفت: از امروز بعد از ظهر شاهد افزایش ابر و وزش باد هستیم که سرعت وزش باد به بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت نیز خواهد رسید.

 کارشناس هواشناسی قم با بیان این که حداکثر سرعت وزش باد برای فردا و پس‌فردا ۵۰ کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی می‌شود، اضافه کرد: افزایش وزش باد ممکن است در برخی نقاط از جمله شرق استان به ویژه در جاده گرمسار باعث خیزش گردوخاک شود.

او ادامه داد: امروز خیزش گردوخاک بیشتر محسوس است، ولی برای فردا و پس‌فردا نیز پیش‌بینی می‌شود.

قاضی عنوان کرد: روز سه‌شنبه هفته جاری اوج فعالیت سامانه است که شاهد بارش باران به‌صورت متناوب، گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم بود.

 کارشناس هواشناسی قم با اشاره به این که بارش باران عمدتا مناطق غربی استان را در بر می‌گیرد، گفت: پدیده غالب در روز چهارشنبه وزش باد خواهد بود.

قاضی با اشاره به اینکه دمای هوا با فعالیت سامانه به‌صورت تدریجی کاهش پیدا می‌کند، افزود: حداکثر دما برای امروز، فردا و پس‌فردا به ترتیب ۳۱، ۲۹ و ۲۵ درجه سانتی‌گراد و حداقل دما برای امشب، فرداشب و پس‌فرداشب به ترتیب ۱۴، ۱۲ و ۱۰ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

در استان قم ۱۰۹ ایستگاه هواشناسی شامل ۱۲ ایستگاه سینوپتیک خودکار و ۲ ایستگاه جاده‌ای، ۵۲ ایستگاه باران‌سنج خودکار، ۳۵ ایستگاه باران‌سنج سنتی و هشت ایستگاه سطح‌سنج که وضعیت سطح و دبی رودخانه‌ها را اندازه می‌گیرد، فعال است.

شهروندان برای کسب آخرین اطلاعات هواشناسی کشور می‌توانند با سامانه گویای هواگو با شماره تلفن ۱۳۴ تماس بگیرند و یا به تارنمای اداره کل هواشناسی استان قم به نشانی اینترنتی www.ghommet.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران در این استان‌ها
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • افزایش سرعت باد و رگبار باران در ارتفاعات هرمزگان، ۳ اردیبهشت
  • رگبار شدید باران در ۲۸ استان/احتمال وقوع سیل
  • پیش‌بینی وزش باد شدید و بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • وزش باد و بارش باران برای قم پیش بینی می‌شود
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲ و ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم رگبار و رعدوبرق
  • پیش بینی هواشناسی؛ تداوم رگبار و رعدوبرق در کشور/ کاهش دما در نوار شمالی