Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی بدون اعلام قبلی از حوزه‌های قضایی بام وصفی آباد و شوقان به طور جداگانه بازدید کرد. تاریخ انتشار: 09:34 - 17 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۵۶۶   خبرگزاری میزان - رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی بدون اعلام قبلی از حوزه‌های قضایی بام وصفی آباد و شوقان به طور جداگانه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حجت الاسلام والمسلمین جعفری در جریان این بازدید‌ها که تنی چند از معاونین قضایی نیز وی را همراهی می‌کردند، ضمن بازدید سرزده از این دو حوزه قضایی و گفتگو با مدیران و پرسنل قضایی واداری این مجموعه ها، از شورا‌های حل اختلاف سنخواست نیز بازدید کرد.   گفتگوی چهره به چهره با تنی چند از مراجعین و استماع مسائل و مشکلات مطروحه از دیگر محور‌های این بازدید به شمار می‌رفت.   رییس کل دادگستری خراسان شمالی در تشریح اهداف این بازدید خاطرنشان کرد: این بازدید‌ها به صورت دوره‌ای و فصلی و به منظور بررسی مشکلات، استماع انتقادات و پیشنهاد‌های مطروحه از سوی پرسنل قضایی و اداری و همچنین رسیدگی به مسائل و مشکلات طرح شده از سوی مراجعین و اعمال نظارت‌های قانونی صورت می‌پذیرد.   وی افزود: در کنار این بازدید‌ها عمده مسائل قضایی، فرهنگی، اجتماعی وا قتصادی مردم نیز در جریان گفتگو با مدیران قضایی شهرستان مورد نظر بررسی خواهد شد.   وی باتأکید بر ضرورت حفظ کرامت مراجعین، رسیدگی دقیق و منصفانه به امور مردم همراه با تکریم و احترام را یکی از اصلی‌ترین وظایف مدیران و پرسنل قضایی دانست.   حجت الاسلام والمسلمین جعفری در جریان بازدید از شورای حل اختلاف سنخواست از عملکرد این شورا در حصول سازش نود درصدی در پرونده‌های قضایی قدردانی کرد.   عالی‌ترین مقام قضایی استان خراسان شمالی همچنین از چند واحد تولیدی بازدید و در جریان اجرای مراحل اولیه احداث و تکمیل برخی طرح‌های اقتصادی در شوقان قرار گرفت.   جعفری ضمن اطلاع از مراحل احداث و برنامه تکمیل و راه اندازی واحد تولیدی تیغه برف پاک کن خودرو در شوقان از کارگاه تیرچه بلوک هاشمی نیز در این بخش بازدید و طی گفتگو و تماس تلفنی با مدیر کل صمت خواستار رفع مشکلات این واحد تولیدی مربوطه شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری خراسان شمالی رونق تولید استان خراسان شمالی رییس کل دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۷۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«چهره برتر خبر» سال خراسان شمالی معرفی شد

امین عربشاهی مدیر دفتر و خبرنگار تسنیم در استان خراسان شمالی به عنوان چهره خبر سال استان از سوی مهدی دادمان، رئیس حوزه هنری کشور تجلیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، امروز در آیین معرفی چهره سال هنر خراسان شمالی، امین عربشاهی، مدیر دفتر و خبرنگار تسنیم در استان خراسان شمالی به عنوان چهره خبر سال استان از سوی مهدی دادمان، رئیس حوزه هنری کشور تجلیل شد. در این مراسم از امین عربشاهی به دلیل کنشگری به موقع و جریان‌سازی رسانه‌ای به عنوان خبرنگار برتر انقلابی معرفی و تکریم شد.

در این آیین مرضیه براتی چهره برتر و استاد علیرضا فیروزه چهره ماندگار هنر انقلاب اسلامی هستند نیز در استان معرفی و تجلیل شدند. مرضیه براتی که به عنوان چهره برتر انقلاب اسلامی در خراسان شمالی معرفی شد، متولد 1356 در بجنورد است. وی برگزیده جشنواره ها و کنگره‌های ملی و استانی ادبیات پایداری و اشعار آیینی بوده و صاحب دو اثر چاپ شده به نام‌های «گنجشک های هشتم آبان» و «از آتش و آویشن» و همچنین یک اثر در حال چاپ به نام «شاه‌جهان» است.

برگزیدگی وی در جشنواره‌های ملی و استان و همچنین داشتن اشعار در تمامی بخش‌های مرتبط با حوزه ادبیات انقلاب اسلامی از جمله دلایل انتخاب وی به عنوان چهره برتر هنر انقلاب اسلامی است.

استاد علیرضا فیروزه نیز که به عنوان چهره ماندگار هنر انقلاب اسلامی در استان معرفی شده است، متولد 1334 بوده و بازنشسته آموزش و پرورش است. وی مدرس دوره های تئاتر بوده و بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر به حساب می‌آید.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • بازدید بازرس کل لرستان از برخی مناطق شهر خرم آباد  
  • جنس کار در دستگاه قضایی تدبیر و تدبّر است
  • «چهره برتر خبر» سال خراسان شمالی معرفی شد
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرا شود
  • کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان شمالی
  • اجازه سوء استفاده از مواهب خدادادی مازندران را از متخلفین سلب می‌کنیم
  • معرفی رییس کل جدید دادگستری استان
  • «محمد جعفر عبدالهی» رییس کل دادگستری خراسان جنوبی شد