Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@10:08:15 GMT

سازمان بهشت زهرا(س) از مدیریت جهادی بسیار خوبی برخوردار بوده است

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۸۰۴۵

سازمان بهشت زهرا(س) از مدیریت جهادی بسیار خوبی برخوردار بوده است

‍‍‍‍‍‍

فرمانده سپاه حضرت روح‌الله(ره) گفت: سازمان بهشت زهرا(س) از مدیریت جهادی بسیار خوبی برخوردار بوده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سرهنگ آرزومندی فرمانده سپاه حضرت روح‌الله(ره)  در دیدار و جلسه هم اندیشی با سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) اظهار کرد: سازمان بهشت زهرا(س) از مدیریت جهادی بسیار خوبی برخوردار بوده و این از لطف امام و شهدا است و هرکسی در این محل خدمت کند در واقع خادم شهدا و مردم بوده و شما در پیروی از ولی فقیه پیشقدم بودید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سازمان‌های پیشگام در پیشگیری از انتشار بیماری کرونا، عملکرد مجموعه سازمان بهشت زهرا(س) را نمونه‌ای خوب برای سازمان‌های دیگر دانست و گفت: ما از روزهای اول شیوع ویروس منحوس کرونا، شاهد زحمات و تلاش‌های همکارانتان برای برگزاری مراسم کفن و دفن بیماران متوفی کرونایی بوده‌ایم به همین جهت از شما تقدیر و تشکر می‌کنیم.

فرمانده سپاه حضرت روح‌الله(ره) در پایان ضمن تقدیر از تلاشهای شبانه روی پرسنل بهشت زهرا(س) در بحران کرونا افزود: به نوبه خود، برادرانه در کنار شما هستیم تا از این بحران عبور کنیم.

در  ادامه این دیدار، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) عملکرد سپاه را در اقدامات پیشگیرانه ویروس منحوس کرونا پیشتاز دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این برهه بحرانی در مبارزه همه جانبه با ویروس کرونا خوش درخشید.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) افزود: ما تا به امروز برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت پرسنل ٦ مرحله غربالگری انجام داده‌ایم و کارکنان بهشت زهرا(س) واقعا به صورت شبانه روزی در حال کار و تلاش و ایثار هستند.

خال تصریح کرد: سازمان بهشت زهرا(س) تعامل بسیار خوبی با سپاه دارد و بنده و همه همکاران در راستای همکاری‌های فرهنگی و اجتماعی در کنار سپاه هستیم؛ تعامل ما با سپاه در سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در پایان گفت: ما خودمان را برای روزهای سخت‌تری در بحران کرونا آماده کرده‌ایم تا به لطف خدا و تداوم همکاری‌ها با سایر دستگاه‌ها به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از این بحران عبور کنیم.

زالی: بهشت زهرا در بحران کرونا به نقطه شیوع بیماری تبدیل نشدایثارگری و خدمات بهشت زهرا(س) در مقایسه با کل جهان در کرونا بی‌سابقه بود

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بهشت زهرا بیشتر بخوانید... زالی: بهشت زهرا در بحران کرونا به نقطه شیوع بیماری تبدیل نشد ایثارگری و خدمات بهشت زهرا(س) در مقایسه با کل جهان در کرونا بی‌سابقه بود دفن متوفیان کرونا در قطعه خاص بهشت زهرا(س) کذب است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... زالی: بهشت زهرا در بحران کرونا به نقطه شیوع بیماری تبدیل نشد ایثارگری و خدمات بهشت زهرا(س) در مقایسه با کل جهان در کرونا بی‌سابقه بود دفن متوفیان کرونا در قطعه خاص بهشت زهرا(س) کذب است واژه های کاربردی مرتبط بهشت زهرا پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ فیلم// لحظه انفجار مهیب بیروت را از ۷ زاویه ببینید ۲ نمکی: تردید ندارم شاهد مهار کرونا خواهیم بود ۳ چرایی تصمیمی که باعث ایجاد صف انتظار بیش از ۱۵ ساله برای اعزام به "حج تمتع" شد/ جزئیات آخرین اقدامات درباره دیه شهدای مسجدالحرام ۴ ۳۴ راهکار و تدبیر "طب سنتی" برای پیشگیری از ابتلا به "کرونا" ۵ آوار شدن یک ساختمان ۲ طبقه در جنوب تهران/ نجات جان ساکنان لحظاتی پیش از تخریب + تصاویر ۶ روحانی به خبرنگاران اینترنت رایگان هدیه داد ۷ مذاکرات حقوقی برای رتبه‌بندی معلمان بازنشسته اول مهر ۹۸ ۸ رومانی هنوز دستنوشته‌های منصوری و فیلم‌ها را تحویل نداده است/تأیید بازداشت یکی از مدیران پرسپولیس مهمترین اخبار اجتماعی چرا حقوق‌دان‌ها به کمیسیون قضائی نمی‌روند؟ آزاد: جای دیگری مؤثرتر هستم نمکی: تردید ندارم شاهد مهار کرونا خواهیم بود آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۷۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته مذاکرات حقوقی برای رتبه‌بندی معلمان بازنشسته اول مهر ۹۸ مهمترین اخبار تسنیم میانگین پرتفوی سهام عدالت ۳۰ برابر شد/طرح ارائه سهام به جاماندگان به زودی نهایی می‌شود چرا "عید غدیر" بزرگ‌ترین عید مسلمانان است؟/ عید حقیقی از نگاه امیرالمؤمنین(ع) سفیر ایران در چین: یکجانبه گرایی، تشدید انزوای آمریکا را در پی داشته است آتش‌سوزی بزرگ در قطار سریع‌السیر جده عربستان+عکس ماجرای ادعای توزیع سهام عدالت بین ۲۰ میلیون ثروتمند/وزارت اقتصاد شفاف‌سازی کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهشت زهرا بهشت زهرا سازمان بهشت زهرا س بحران کرونا بی سابقه بسیار خوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به اقدامات جهادی سپاه پاسداران در مستند «طبیبان صحرا»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مستند که روایتی از خدمات بهداشتی و درمانی بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه پاسداران در مناطق صفر مرزی استان سیستان و بلوچستان، امروز ساعت ۲۱ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ هجری شمسی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، فرمان تاسیس «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» را صادر کرد.

براساس این فرمان، وظیفه اصلی سپاه پاسداران، حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی است.

 

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب
  • عوامل بحران‌آفرین معرفی شوند
  • رئیس سازمان مدیریت بحران : از خط قرمز برداشت از آب‌ های زیرزمینی عبور کرده‌ایم
  • آب، زلزله و سازه‌های ناایمن بحران‌های اصلی کشور
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟
  • آماده باش مدیریت بحران در استان یزد
  • سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد
  • جمع آوری متکدیان درخواست شهروندان تهرانی از بهشت زهرا
  • نگاهی به اقدامات جهادی سپاه پاسداران در مستند «طبیبان صحرا»