Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@10:24:06 GMT

حضور دیبالا مقابل لیون منوط به تصمیم پزشکان

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۸۰۷۲

حضور دیبالا مقابل لیون منوط به تصمیم پزشکان

سرمربی یوونتوس برای حضور ستاره آرژانتینی خود مقابل لیون در لیگ قهرمانان اروپا ابراز امیدواری کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال یوونتوس امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان لیون فرانسه است.

حضور پائولو دیبالا، بهترین بازیکن فصل سری آ در این بازی حساس در ترکیب بانوی پیر در هاله ای از ابهام قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته ساری، سرمربی یوونتوس آنها منتظر جواب تست های نهایی از سوی کادرپزشکی هستند تا بدانند این ستاره می تواند در این بازی حساس باشد یا خیر.

دیبالا به دلیل مصدومیت در 2 بازی پایانی فصل به همراه بیانکونری حضور نداشت. ستاره آرژانتینی در این فصل در کنار کریستیانو رونالدو، ابرستاره پرتغالی برای بانوی پیر بسیار تاثیرگذار بود و در نهایت موفق شد بالاتر از رونالدو به عنوان بهترین بازیکن فصل 2019-2020 سری آ انتخاب شود.

بازی رفت یوونتوس با لیون با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم فرانسوی به پایان رسید به همین خاطر بیانکونری در بازی امشب نیاز دارد تا با اختلاف 2 گل رقیبش را شکست دهد و البته گلی دریافت نکند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: لیون پائولو دیبالا مصدومیت یوونتوس ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۸۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالیاری نگران ستاره ازبک، شومورودوف مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، کالیاری حالا نفس خود را در آستانه بازی بعدی خود مقابل ورونا که روز دوشنبه 1 آوریل (15:00) برگزار می‌شود حبس کرده است چرا که تیم کلودیو رانیری بدون الدور شومورودوف، در یونیپول دوموس آرنا کار بسیار سختی خواهد داشت.
مهاجم متولد 1995 پس از 20 دقیقه از بن بست خارج شد و در دیداری که ازبکستان مقابل هنگ‌کنگ با سه گل به پیروزی رسید و برای مرحله مقدماتی آسیا برای جام جهانی 2026 معتبر بود، موفق به گلزنی شد اما در پایان نیمه اول مجبور شد زمین را رها کند. 
طبق اولین گزارش‌های رسیده از کادر پزشکی تیم ملی ازبکستان، شومورودوف در پای راست خود دچار ضرب‌دیدگی شده است که قبلاً عمل شده بود. این بازیکن سابق رم در دیدار مقابل ساسولو در هفته یازدهم نیز دچار شکستگی استخوان کف پا شد. او دسامبر گذشته برای 11 بازی از لیست تیمش بیرون ماند و برای بازی مقابل امپولی در 3 مارس در دسترس قرار گرفت.
در فصل جاری شومورودوف که به صورت قرضی با حق خرید 10 میلیون یورویی به کالیاری پیوسته، 14 بازی در سری آ انجام داده که 2 گل و همین تعداد پاس گل ثبت کرده است.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • تمجید با احتیاط بلینگام از ستاره جدید انگلیس
  • کالیاری نگران ستاره ازبک، شومورودوف مصدوم شد
  • مهدی قایدی بهترین شد
  • تصمیم عجیب اینتر قبل از حضور طارمی
  • گلزنی ستاره ازبک پرسپولیس مقابل هنگ کنگ
  • مک آلیستر: حریفان ما در حضور مسی بیشتر از آرژانتین می‌ترسند
  • پیروزی 3-1 ناپولی مقابل یوونتوس (25 مارس 2010) / فیلم
  • واکنش کادرفنی استقلال به بیانیه بی‌سابقه باشگاه