Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار گفت:وجه مشترک غدیر و خبرنگاری رسالتی برای اطلاع رسانی و شفافیت و صراحت است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، متن پیام محمد اسلامی به شرح زیر است؛

« امسال 17 مرداد ماه 1399، روز خبرنگار مصادف شده است با ماه  ذی الحجه که در ذکر عظمت این روزها همین بس که دو عید بزرگ مسلمانان "عید سعیدقربان" و " عید غدیر خم" در این ماه عزیز و بزرگ واقع شده است   و واقعه غدیر خم، پیامى براى همه مسلمانان و همه دوران‌ها دارد، تا امامت علوى را سرلوحه زیستن خود قرار دهند و امّتى که پاسدار غدیر باشد، عاشوراهاى مظلومیّت و کربلاهاى خون و شهادت را شاهد نخواهد بود و ولایت در محاق غربت و تنهایى نخواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وجه مشترک غدیر و خبرنگاری رسالتی برای اطلاع رسانی و شفافیت و صراحت است که باید سرلوحه ای برای ولایت پذیری در این دوران سخت و پیچیده باشد. در روزگار فعلی با شیوع ویروس منحوس کرونا، اهمیت اطلاع رسانی و مبارزه با تحریف و تحریم بیش از پیش آشکار شده است که در این روزها اصحاب رسانه نیز در خط مقدم مبارزه و ایجاد امید و آرامش قرار گرفته اند.

بر این اساس وجه نامگذاری سالروز شهادت یک خبرنگار به عنوان «روز خبرنگار» نه تنها یادآور جایگاه  و پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت در کشورمان است بلکه می‌تواند اشاره‌ای به برخی از مشخصه‌های مشترک بین شهید و خبرنگار نیز باشد که خلوص و شجاعت از این ویژگی‌هاست؛ خلوص در جریان انعکاس خبر و شجاعت در مسیری که خبرنگار را آماده شهادت در راه آرمان‌های خود می‌کند. 17 مرداد هر سال بهانه ای است برای تکریم از خبرنگارانی که همچون شهید محمود صارمی بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دهند.

شایسته می دانم  با تبریک عید کمال دین، سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلام وصایت و ولایت امیر المومنین علیه السلام بر شیعیان و پیروان ولایت از همت والا و پرثمر خبرنگاران عزیز قدردانی و تشکر کنم؛ اطمینان دارم که با همراهی و همدلی آنها می توان به آینده ای روشن  برای مردم و کشور عزیزمان امیدوار بود. از ایزد منان برای شما خبرنگاران گرامی سلامتی، بهروزی و تداوم خدمت در این عرصه خطیر را مسئلت دارم.»

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت راه محمد اسلامی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط وزارت راه محمد اسلامی پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۶|افزایش قیمت طلا و سکه در بازار/ سکه ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان شد ۲ بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران ۳ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۱۳| پیش بینی باران ۲ روزه در ۸ استان/ کاهش ۶ درجه ای دما در برخی استان ها ۴ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۱۶|افزایش ۳۰۰ تومانی قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار وارد کانال ۲۳ هزار تومانی شد ۵ تذکر یک نماینده مجلس به وزیر اقتصاد برای واریز سود سهام شرکتها از طریق سجام ۶ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۱۷| قیمت طلا همچنان رکورد می‌زند ۷ دستور وزارت اقتصاد به ۱۷ بانک‌/ تمامی بانک ها موظف به ارائه کارت اعتباری با وثیقه سهام عدالت هستند ۸ شناسایی ۴ میلیون جا مانده از دریافت سهام عدالت مهمترین اخبار اقتصادی ماجرای ادعای توزیع سهام عدالت بین ۲۰ میلیون ثروتمند/وزارت اقتصاد شفاف‌سازی کند تذکر یک نماینده مجلس به وزیر اقتصاد برای واریز سود سهام شرکتها از طریق سجام میانگین پرتفوی سهام عدالت ۳۰ برابر شد/طرح ارائه سهام به جاماندگان به زودی نهایی می‌شود وعده تکراری خانه‌دار کردن خبرنگاران مهمترین اخبار تسنیم میانگین پرتفوی سهام عدالت ۳۰ برابر شد/طرح ارائه سهام به جاماندگان به زودی نهایی می‌شود چرا "عید غدیر" بزرگ‌ترین عید مسلمانان است؟/ عید حقیقی از نگاه امیرالمؤمنین(ع) سفیر ایران در چین: یکجانبه گرایی، تشدید انزوای آمریکا را در پی داشته است آتش‌سوزی بزرگ در قطار سریع‌السیر جده عربستان+عکس ماجرای ادعای توزیع سهام عدالت بین ۲۰ میلیون ثروتمند/وزارت اقتصاد شفاف‌سازی کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت راه محمد اسلامی وزارت راه محمد اسلامی اطلاع رسانی ترین اخبار سهام عدالت قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۸۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سبد خدمات شهرداری متنوع است و پروژه‌ها صرفاً ساختمانی نیست، گفت: سبد متنوعی از خدمات که مورد نیاز شهر است را در دستور کار داریم که اطلاع‌رسانی آن در هفته‌های آینده انجام و بسته‌های مختلفی از آن ارائه خواهد شد.

مسعود حیدری در گفت‌ وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه‌های سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در سال جاری اظهار کرد: مدیریت شهری برای پیشگیری و کاهش فشار مالی، همچنین برآورده کردن انتظارات شهروندان در راستای ایجاد یک زیبا شهر همیشگی، تلاش کرده است اداره تمام امور شهر را از مشارکت شهروندان و با مشورت از اقشار مختلف مردم تعریف کند.

وی افزود: بودجه شهر در ۱۴۰۳ نیز به‌طور مشارکتی تنظیم و تصویب و تأمین مالی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی از مسیر سایر بازارهای مالی به‌ویژه مشارکت با فعالان اقتصادی بازتعریف شده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در نخستین هفته‌های سال جدید در این سازمان چندین فراخوان سرمایه‌گذاری در حوزه‌های تجاری، اداری، حمل‌ونقل و ترافیک و دیگر حوزه‌ها با عناوینی همچون پل عابر پیاده در خیابان آتشگاه واقع در منطقه ۹، هایپر شمال شرق در منطقه ۱۴ و احداث سردخانه در میدان میوه و تره‌بار اصفهان و عناوینی از این قبیل آماده و فراخوان آن اطلاع‌رسانی شده است.

حیدری ادامه داد: از شهروندان تقاضا داریم با مراجعه به سایت سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از این فراخوان‌ها مطلع و ما را در رسیدن به اهداف مطلوب خود یاری کنند.

وی با بیان اینکه سبد خدمات متنوع است و پروژه‌ها صرفاً ساختمانی نیست، افزود: سبد متنوعی از خدمات که مورد نیاز شهر است را در دستور کار داریم که اطلاع‌رسانی آن در هفته‌های آینده استمرار خواهد داشت و بسته‌های مختلفی از آن ارائه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: یکی از برنامه‌هایی که از قبل وجود داشته است، اما در حال حاضر به‌طور جدی تری پیگیر آن هستیم، رفع مشکلات بسیاری از پروژه‌های مشارکتی در مناطق و سازمان‌ها است که هر هفته با حضور در یک منطقه یا سازمان و شنیدن صحبت‌های سرمایه‌گذار سعی در رفع این مشکلات خواهیم داشت.

کد خبر 747111

دیگر خبرها

  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • لینک‌های ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از طرف پلیس نیست
  • انتشار لینک‌ ثبت‌نام در طرح تذکر لسانی به کشف حجاب/ پلیس اطلاعیه داد
  • پلیس لینکی برای ثبت‌نام در تذکر کشف حجاب ارسال نکرده‌است