Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@19:33:35 GMT

جنایت جدید سعودی علیه غیرنظامیان یمنی/ ۹ شهید و ۱۲ زخمی

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۸۰۹۲

جنایت جدید سعودی علیه غیرنظامیان یمنی/ ۹ شهید و ۱۲ زخمی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سلسله جنایت های متجاوزان سعودی علیه مردم بی دفاع و بی گناه یمن همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، جنگنده های متجاوز سعودی در جدیدترین جنایت خود منطقه «المعاطره» در استان الجوف را به شدت بمباران کردند.

به دنبال این حمله تجاوزکارانه ۹ غیرنظامی یمنی شهید و ۱۲ تَن دیگر به شدت زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رسانه های یمنی اعلام کردند که بسیاری از قربانیان این جنایت زنان و کودکان یمنی هستند.

جنایت های عربستان سعودی علیه غیرنظامیان یمنی در حالی ادامه دارد که جامعه جهانی همچنان در قبال این جنایت ها سکوت اختیار کرده است.

کد خبر 4992990

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن عربستان سعودی جنگ 2015 یمن الجوف ایالات متحده آمریکا لبنان رژیم صهیونیستی عراق ویروس کرونا انفجار بیروت دونالد ترامپ عربستان سعودی روسیه ایران فلسطین حزب الله لبنان شیوع کرونا امارات متحده عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای فلسطین ۳۳۷۳۹ شهید رسید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  آمار شهدا در نوار غزه از تاریخ ۷ اکتبر گذشته به ۳۳ هزارو ۷۲۹ نفر رسید و ۷۶ هزار و ۳۷۱ نفر هم تاکنون زخمی شدند. 

خبرگزاری سند، وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز یکشنبه اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر طی بیست و چهار ساعت گذشته ۴ مورد کشتار و جنایت تازه علیه خانواده‌های فلسطینی در نوار غزه مرتکب شد. در این حملات ۴۳ فلسطینی که بیشتر آنان کودکان و زنان هستند، شهید و ۶۲ نفر دیگر زخمی شدند.
وزارت بهداشت غزه افزود: آمار شهدا در نوار غزه از تاریخ ۷ اکتبر گذشته به ۳۳ هزارو ۷۲۹ نفر رسید و ۷۶ هزار و ۳۷۱ نفر هم تاکنون زخمی شدند.
بنا بر اعلام وزارت بهداشت غزه، شماری از قربانیان همچنان در زیر آوار‌ها و جاده‌ها قرار دارند و نیرو‌های امداد و نجات قادر به دسترسی به آنان نیستند.

دیگر خبرها

  • یک شهید و ۲ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به خودوریی در لبنان
  • شمار شهدای جنگ غزه به 33هزار و 843 شهید رسید
  • اثبات استفاده اسرائیل از هوش مصنوعی برای کشتار غیرنظامیان
  • به جز عربستان، امارات هم علیه ایران با اسرائیل همکاری کرد
  • دیده‌بان اروپا-مدیترانه: باید جنایت کوچاندن اجباری غیرنظامیان فلسطینی متوقف شود
  • طرح تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی همچنان در بلاتکلیفی
  • افزایش شمار شهدای غزه به 33 هزار و 792 شهید
  • گروه‌های فلسطینی: اسرائیل همچنان به نسل‌کشی در غزه ادامه می‌دهد
  • آمار شهدای فلسطین ۳۳۷۳۹ شهید رسید
  • دولت رام الله جنایت‌های شهرک نشینان را محکوم کرد