Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزاری ایرنا، هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر در حالی شب گذشته (پنجشنبه) آغاز شد که در مهمترین دیدار، استقلال مقابل میزبان خود شهرخودرو به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد و با ۴۹ امتیاز همچنان در رده دوم باقی ماند.

آبی‌پوشان تهرانی در حالی به این نتیجه رسیدند که هفتمین بازی بدون باخت خود را با «فرهاد مجیدی» پشت سر گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پایتخت‌نشین در این برهه در برابر رقبای خود به سه برد و چهار تساوی رسیده است. نتایج دیگر مسابقات کاری کرد که استقلال برای رسیدن به سهمیه آسیا بسیار امیدوار باشد چرا که ۲ بازی باقیمانده آبی‌پوشان برابر رقبای مستقیم خود نیست اما رقبایش باید یک بار در برابر یکدیگر پیکار داشته باشند.

در فصلی که گذشت استقلال برابر چهار تیم مدعی لیگ که از ابتدا در کنار این تیم حضور داشتند از ۲۴ امتیاز ممکن به ۱۳ امتیاز رسید. سه برد، چهار تساوی و یک باخت ماحصل کار آبی‌پوشان تهرانی بود. این دقیقا همان تعداد امتیازی بود که تیم پرسپولیس نیز به دست آورد. سپاهان هنوز با شهرخودرو در بازی برگشت به میدان نرفته، اما هشت امتیاز را از این مسابقات به دست آورده است. نماینده مشهد نیز با همین استثنا توانسته ۶ امتیاز را به دست بیاورد و تراکتور هم پس از استقلال و پرسپولیس با جمع‌آوری ۱۱ امتیاز در رده بعدی قرار گرفت.

به ماجرای استقلال و ۱۳ امتیازی که در جدال برابر تیم‌های مدعی به دست آورد برمی‌گردیم. از این تعداد امتیاز هفت امتیاز سهم استراماچونی بود و ۶ امتیاز سهم مجیدی. سرمربی ایتالیایی با یک گل به پرسپولیس باخت. با سپاهان به تساوی رضایت داد و از سد تیم‌های تراکتور و شهرخودرو گذشت. او با ۲ پیروزی، یک تساوی و یک باخت به کارش پایان داد. مجیدی اما در برابر پرسپولیس به تساوی رسید. سپاهان را از پیش رو برداشت و مقابل ۲ تیم شهرخودرو و تراکتور امتیازات را تقسیم کرد تا در مجموع یک برد و سه مساوی برایش به دست بیاید. به عبارتی دیگر تعداد بردهای استرا بیشتر بود اما مجیدی شکستی را تجربه نکرد.

حال باید دید در ۲ بازی پایانی برای استقلال چه نتیجه‌ای به دست می‌آید. آبی‌ها در صورتی که بتوانند پیکان و شاهین را شکست دهند با توجه به تفاضل گلی که دارند خود به خود تیم دوم جدول می‌شوند و نتایج تیم‌های تراکتور، فولاد، سپاهان و شهرخودرو برای آنها اهمیتی نخواهد داشت.

برچسب‌ها تراکتورسازی آندره آ استراماچونی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال تیم فوتبال سپاهان لیگ برتر فوتبال شهر خودرو مشهد فرهاد مجیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تراکتورسازی آندره آ استراماچونی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال تیم فوتبال سپاهان لیگ برتر فوتبال شهر خودرو مشهد فرهاد مجیدی تراکتورسازی آندره آ استراماچونی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال تیم فوتبال سپاهان لیگ برتر فوتبال شهر خودرو مشهد فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۸۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، درهفته بیست وچهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشنگاه‌های کشور، تیم استقلال خوزستان عصر پنج شنبه (۳۰ فروردین) مقابل میزبان خود تیم گل گهر سیرجان به تساوی ۲ بر ۲ دست یاف و با ۲۰ امتیاز درمکان چهاردهم جدول رده بندی باقی ماند.
دراین بازی آسو رستم و محمود مطلق زاده در دقایق ۹۰+۲ و ۹۰+۴ برای استقلال گلزنی کرد و سعید سحر خیران و قائن اسلامی در دقایق ۵۶ و ۹۰ گل‌های میزبان را به ثمر رساندند.
تیم صنعت نفت آبادان با ۳ گل مغلوب میهمان خود تیم پرسپولیس تهران شد و با ۱۶ امتیاز درمکان شانزدهم جدول رده بندی باقی ماند.
دانیال اسماعیلی فر، عیسی آل کثیر و محمد حسین کنعانی زاده گل‌های بازی را به ثمر رساندند.
تیم فولادخوزستان نیز  امروز جمعه پذیرای تیم مس رفسنجان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تفاضل گل استقلال و پرسپولیس برابر شد
  • لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام
  • برتری قاطع میزبان در بازی یکطرفه مقابل میانمار
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 
  • معجزه استقلال خوزستان در سیرجان؛ ۲گل بعداز ۹۰
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • گل های دقیقه پایانی برای تساوی گل گهر و استقلال خوزستان
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟