Web Analytics Made Easy - Statcounter

 استاندار مرکزی گفت: فعالیت بسیاری از صنوف به واسطه شیوع بیماری کرونا دچار رکود شد از این رو پرداخت خسارات ناشی از کرونا به صاحبان صنوف باید در دستورکار ویژه قرار گیرد .

 به گزارش برنا از اراک سید علی آقازاده روز جاری پس از حضور در سامانه سامد در جمع خبرنگاران، افزود:مهدهای کودک و آموزشگاه‌ها از جمله صنوفی هستند که فعالیتشان تحت تاثیر آسیب اقتصادی کرونا قرار گرفته که صاحبان این صنوف خواستار دریافت تسهیلات بانکی کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : از دیگر مباحث مطرح شده در این گفت و گوی تلفنی ، مشکلات رانندگان اتوبوسرانی اراک در خصوص حقوق معوقه بود که قول مساعد داده شد ، مشکلات این قشر با سازمان اتوبوسرانی شهرداری اراک در میان گذاشته شود و تدابیر ویژه ای در این راستا اندیشیده شود.

آقازاده گفت: بیکاری ، اختلاف در حقابه خمین، تعطیلی واحدهای صنفی آرامستان اراک، تاخیر در پرداخت سود سهام عدالت، خدمات اتوبوسرانی اراک، هزینه بالای درمان ناباروری، مشکلات خانواده های معلول از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد.

استاندار مرکزی خواستار تلاش مضاعف برای رفع مشکلات مردم استان شد و گفت: رسیدگی به مشکلات مردم را به عنوان یک اولویت بسیار مهم در دستور کار داریم و باید از همه ظرفیت‌ها در راستای رفع مشکلات مردم بهره گیری کنیم.

وی اضافه کرد: همه مسئولان باید رفع مشکلات مردم و تأمین نیازهای آنها را در اولویت خود داشته باشند و هیچ‌گونه کم‌کاری در این زمینه پذیرفتنی نیست و باید حتی الامکان ، مشکلات مردم را گره گشایی کرد.

وی به اهمیت سامانه سامد برای رسیدگی به درخواست‌های مردمی اشاره کرد و ادامه داد: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت چشم بینای نظارت بر عملکرد و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در رسیدگی به مطالبات مردم است.

نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر لزوم پیگیری درخواست‌ها، شکایت‌ها، پیشنهادها، انتقادها و مطالبات مردم خاطرنشان کرد: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت کمک می‌کند تا به مسائل مطرح‌شده توسط مردم با سرعت بیشتری رسیدگی شود.

استاندار مرکزی پس از حضور دو ساعته در سامانه سامد با ۴۵ نفر از مردم استان به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد و پس از شنیدن مسائل و مشکلات آنها، دستور رسیدگی برای رفع این مشکلات را صادر کرد.

همچنین بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز با حضور در مرکز سامد در جریان مشکلات ۶۰ نفر از مردم استان مرکزی را قرار گرفت به منظور پیگیری مشکلات شهروندان قول مساعد داد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج سیلوا و سرپرست استقلال به‌دستور نکونام!

تمرین تیم استقلال در شرایطی برگزار شد که سرپرست این تیم به دلیل اختلاف با سرمربی حق شرکت در تمرین را نداشت و مدافع برزیلی آبی‌ها نیز غایب بود!

به گزارش تابناک ورزشی، امروز عکسی از تمرین استقلال منتشر شده است که در این عکس غیبت دو نفر خودنمایی می‌کند. رافائل داسیلوا، مدافع برزیلی و نصرالله خواجه‌گیری، سرپرست استقلال دو چهره غایب در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی بودند.

دلیل غیبت سیلوا در تمرین استقلال مشخص نیست اما ایرنا خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی نوشته: " گفته می‌شود جواد نکونام، سرمربی این تیم چند روزی است که اجازه حضور در تمرینات را به او نداده است و به نظر می‌رسد که ریشه این تنش به اواسط نیمه اول دیدار آبی‌ها برابر آلومینیوم برمی‌گردد؛ تنشی که دنباله آن به رختکن کشیده شد!"

همچنین گفته می‌شود علت اختلاف نکونام و خواجه گیری نیز به اتفاقاتی بر می‌گردد که در بازی با آلومینیوم اراک رخ داد و باعث شد تا میان این دو نفر چالشی جدی شکل بگیرد که در پی آن خواجه‌گیری اجازه همراهی استقلال را در پرواز بازگشت به تهران از اراک پیدا نکرد و با خودروی سواری به تهران بازگشت!

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی پاسخگوی مردم در سامانه سامد 
  • اخراج سیلوا و سرپرست استقلال به‌دستور نکونام!
  • تندباد شدید استان مرکزی را فرا می‌گیرد
  • تغییر ساعت ارتباط مستقیم مردم استان با استاندار ایلام 
  • دستور جدید بانک مرکزی به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات خرد
  • عدم درج قیمت بیشترین تخلف صنوف