Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون 180 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 80 بیمار کرونایی قطعی بوده و 14 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه ابراز داشت: جواب 232 نمونه را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که بیشترین موارد مثبت مربوط به بویراحمد( ٥٠ درصد)، کهگیلویه، لنده، گچساران و بهمئی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 2946 نفر بهبود یافته گزارش شده است.   دکتر یزدان پناه تصریح کرد: اگر می‌خواهیم کرونا نگیریم باید سه اصل استفاده از ماسک، شستشو دست‌ها و فاصله فیزیکی را رعایت کنیم.   دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ماسک بزنید و دیگران را به ماسک زدن تشویق کنید، خاطرنشان کرد: فاصله‌ها را رعایت کنید و حتی الامکان در جاهای شلوغ‌ و خطرناک حتی با ماسک نیز حضور پیدا نکنید و به طور جد از سفر کردن و پذیرفتن مهمان در تعطیلات پیش رو خود داری نمایید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر قطعی برق بیمارستان‌ های غزه را تهدید می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه هشدار داد که پس از گذشت ۱۹۳ روز از جنگ، نگرانی زیادی در مورد توقف ژنراتورهای برق در بیمارستان‌های این باریکه وجود دارد.

این وزارتخانه اشاره کرد که شواهد نشان می‌دهد ژنراتورهای برق در بیمارستان‌های غزه هر لحظه ممکن است از کار بیفتد که این مسئله منجر به وقوع فاجعه‌ای بهداشتی خواهد شد.

وزارت بهداشت غزه تمامی نهادهای ذی‌ربط را به تهیه ژنراتورهای جدید یا تلاش برای بازگرداندن خطوط برق به بیمارستان‌ها فراخواند.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)
  • برای تبیین حجاب باید اقدام فرهنگی و تبلیغی انجام شود
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • شناسایی ۱۲ مورد بیماری «کیست هیداتید» در کهگیلویه و بویراحمد
  • خطر قطعی برق بیمارستان‌ های غزه را تهدید می‌کند
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد
  • اولین اهدای عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری