Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@11:28:08 GMT

هوای پایتخت گرم‌تر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۸۲۲۴

هوای پایتخت گرم‌تر می‌شود

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت آلودگی هوای پایتخت شاخص آلودگی هوای تهران هم اکنون بر روی عدد ۵۷ قرار دارد و هوای پایتخت قابل قبول است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاخص آلودگی هوای تهران هم اکنون بر روی عدد ۵۷ قرار دارد و هوای پایتخت قابل قبول است.

‌همچنین شاخص ۲۴ ساعته گذشته نیز روی عدد ۷۹ قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش پایتخت از ابتدای سال تاکنون ۱۵ روز هوای پاک، ۹۲ روز هوا با شاخص آلایندگی قابل قبول، ۳۰ روز هوای ناسالم برای گروههای حساس و ۲ روز هوای ناسالم داشته است.

پیش بینی می‌شود که حداکثر دمای پایتخت امروز به ۲۵ درجه سانتیگراد برسد و البته برای فردا حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ا

 

منبع: دانا

کلیدواژه: هوای پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق کوهستانی طارم مه آلود است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی گفت: در حال حاضر آسمان اغلب مناطق استان صاف تا کمی ابری است که از ساعات بعدازظهر گاهی با وزش باد همراه خواهد شد.

وی افزود: از امروز وضعیت جوی پایداری در استان حاکم خواهد شد.

به گفته کارشناس هواشناسی استان طی روز‌های آینده دمای هوا به تدریج افزایش می‌یابد و از اوایل هفته آینده هوای گرمی در اغلب مناطق حاکم می‌شود.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ایستگاه فرودگاه زنجان با ۲ درجه سانتیگراد خنکترین و گیلوان با ۲۴ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان ثبت شدند.

سلطانی گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۱ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید
  • تداوم بارش ها در کرمان
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • گرما در بنگلادش قربانی گرفت