Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران  ۱۷ مرداد (روزخبرنگار)  را به اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام محمد تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران به مناسبت ۱۷ مرداد (روزخبرنگار) به این شرح است: «خبرنگاران به مثابه چشم بیدار، وجدان آگاه و گواه یک جامعه هستند  که می توانند زمینه اصلاح مستمر مسیر حرکت افکار عمومی را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درود خدا بر تمامی وقایع‌ نگارانی که به حرمت قلم  آگاهی را پاس می‏دارند و ترنم رشحه خامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت مترنم نمیکنند. آن هنگام که جامعه به واسطه تولید و  باز نشر اخبار صحیح ،دقیق،شفاف  و مطالبه گرانه  از سوی خبرنگاران در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد رسالت تاریخی و کارویژه خبرنگاران در آگاهی بخشی مردم رقم می خورد. 
در نگاهی متفاوت می توان گفت که تحقق مفهوم توسعه در کشور که یکی از ارکان آن حوزه عمرانی با موضوعات متنوع و متفاوت است،  کارکرد و برآیند واقعی تحقق ایفای نقش مطالبه گرانه خبرنگاران در بیان حقایق و انعکاس اخبار واقعی  در جامعه است.
اینجانب روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران صدیق، سخت کوش و راست گفتار استان تهران  تبریک عرض کرده و پایایی و مانایی تمامی اصحاب رسانه در استان تهران را از پیشگاه خداوند خبیر خواستارم».

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا: این پیروزی درخشان نشان شایستگی شما در فتح قله‌های افتخار است. - اخبار سیاسی -

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان اظهار امیدواری کرد با تداوم تلاش و پویایی این ورزشکاران شاهد موفقیت روزافزونشان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

ورزشکاران لایق کشتی فرنگی

قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند شما عزیزان در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا در قرقیزستان که پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان حاصل شد، شعف و شادمانی ملت بزرگ ایران را دو چندان نمود.

این پیروزی درخشان را که نشان دیگری از شایستگی و سرآمد بودن شما فرزندان غیور کشور در فتح قله‌های افتخار است، به ملت شریف ایران و به‌ویژه جامعه ورزشی کشور تبریک می‌گویم و از تلاش‌ها و زحمات شما ورزشکاران و همه مربیان و کادر فنی تیم کشتی فرنگی صمیمانه سپاسگزارم.

امیدوارم با تداوم تلاش و پویایی خود شاهد موفقیت روزافزونتان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • پیام تبریک خاویر چیچاریتو هرناندز به مناسبت قهرمانی بایرلورکوزن / فیلم
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات عمرانی سفر اول رئیسی به سمنان