Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@02:19:06 GMT

«ایسنا»؛ تنها رسانه‌ای که دو رتبه برتر را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۸۴۲۵

«ایسنا»؛ تنها رسانه‌ای که دو رتبه برتر را کسب کرد

ایسنا/زنجان در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، ایسنا تنها رسانه‌ای بود که توانست در بخش‌های هفت‌گانه این جشنواره به دو مقام برتر دست یابد.

آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر شامگاه دیروز (۱۶ مردادماه) با حضور فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان و جمعی از برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در محل صدا و سیمای زنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به دبیرخانه این جشنواره بیش از ۵۰۰ اثر ارسال شده بود که در نهایت ۲۶ اثر عناوین برتر را کسب کردند.

در بخش خبر این جشنواره، حسن اکبری به همراه بهنام آقاجانلو از ایرنا به ترتیب عناوین اول و دوم را از آن خود کردند و فرید حائری از خبرگزاری تسنیم در جایگاه سوم قرار گرفت.

فائزه تقی‌لو از هفته‌نامه ندای شهروند، عنوان نخست بخش مصاحبه را کسب کرد. در این بخش زهرا مقدمی از خبرگزاری بازار و علی الماسی از پایگاه خبری موج‌رسا به طور مشترک در جایگاه دوم ایستادند و ملک‌ناز نجفی از پایگاه خبری موج‌رسا سوم شد.

در بخش یادداشت، پوریا محمدبیگی از روزنامه ندای ابهر رتبه نخست به دست آورد. فرحناز فتحی از هفته‌نامه آوای میهن و صغری محمدی از هفته‌نامه مشاغل کسب و کار به طور مشترک در جایگاه دوم قرار گرفتند و مرتضی صارمی از خبرگزاری فارس سوم شد.

قنبر رسولی از خبرگزاری فارس در بخش گزارش به مقام اول دست یافت. زهرا احمدی از روزنامه صدای زنجان و آذر عباسی از هفته‌نامه موج بیداری هر دو عنوان دومی را کسب کردند و رقیه الماسی از روزنامه قدس به همراه لیلا محمدی از پایگاه خبری صدای زنجان نیز در این بخش سوم شدند.

در بخش تیتر این جشنواره، زهرا فتحی از خبرگزاری ایسنا رتبه نخست را از آن خود کرد. همچنین زهره میرعیسی‌خانی از روزنامه صدای زنجان دوم شد و فوزیه مهدیون از روزنامه زنگان امروز در جایگاه سوم ایستاد.

خبرگزاری ایسنا دومین رتبه برتر خود در این جشنواره را در بخش عکس توسط احسان تقی‌بیگلو به دست آورد. امیرحسین ناسوتی از خبرگزاری فارس در این بخش به مقام دومی رسید و مهدی الماسی از خبرگزاری مهر به جایگاه سوم دست یافت.

در بخش چندرسانه‌ای این جشنواره نیز مجید اردا از پایگاه خبری موج‌رسا اول شد. رضا علیزاده و مریم محمدی هر دو از صدا و سیمای مرکز زنجان به مقام دوم رسیدند و رباب ناطقی از صدا و سیمای مرکز زنجان سوم شد.

گفتنی است، در بخش کاریکاتور این جشنواره، فردی حائز مقام نشد و در بخش مقاله نیز اثری به دبیرخانه جشنواره نرسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری زنجان جشنواره ابوذر ایسنا پایگاه خبری هفته نامه صدا و سیمای رسانه ای سوم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۸۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای مقام آمریکایی درباره اصابت موشک‌های اسرائیلی به ایران

رسانه‌های خارجی بامداد جمعه از شنیده شدن صدای انفجار‌هایی در ایران، عراق و سوریه خبر دادند.

به گزارش ایرنا، رویترز به نقل از «یک منبع ایرانی» نوشت که یک سامانه پدافند هوایی فعال شده است.

سی. ان. ان نیز مدعی شد که دستکم هشت پرواز مسیر خود را بر فراز ایران تغییر داده‌اند.

شبکه ای. بی. سی نیوز بامداد جمعه به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شد که موشک‌های اسرائیلی به مرکزی در ایران اصابت کرده‌اند. این خبر را هیچ رسانه معتبری تایید نکرده است.

اسکای نیوز و الجزیره نیز از جمله رسانه‌هایی هستند که به پوشش این خبر پرداخته‌اند.

دیگر خبرها

  • جنگ غزه و حملات ایران جایگاه اقتصادی اسرائیل را کاهش داده است
  • اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود
  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان
  • خبرگزاری مهر در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم برگزیده بیشترین مشارکت شد
  • ادعای مقام آمریکایی درباره اصابت موشک‌های اسرائیلی به ایران
  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • ایران فناوری تسلیحاتی معرفی نشده دارد؟ | مقام عالی رتبه نظامی کشور: اگر اتفاقی برای کشور بیفتد ...
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • رتبه برتر خبرنگار ایمنا در جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب»
  • خبرنگار مهر اصفهان رتبه برتر دومین جشنواره قاصد آب را کسب کرد