Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@09:55:22 GMT

برگزاری ویژه‌برنامه صاحب غدیر در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۸۴۲۷

برگزاری ویژه‌برنامه صاحب غدیر در زنجان

ایسنا/زنجان ویژه‌برنامه صاحب غدیر به صورت مجازی در لایو اینستاگرامی صفحه کانون گل‌های بهشتی زنجان در این شبکه اجتماعی برگزار خواهد شد.

ویژه‌برنامه صاحب غدیر همزمان با سالگرد شهید حسن طهرانی‌مقدم به صورت مجازی با حضور همسر این شهید برگزار می‌شود.

در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، برنامه‌های این ویژه‌نامه شامل دکلمه‌خوانی، تئاتر و نقالی با هنرمندی کودکان و نوجوانان روز شنبه (۱۸ مردادماه) ساعت ۱۸ به صورت مجازی در صفحه اینستاگرامی کانون گل‌های بهشتی زنجان به آدرس @kanone_golhaye_beheshti برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، ویژه‌برنامه صاحب غدیر با مشارکت و همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان، اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری زنجان غدير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۸۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعه بازار صنایع‌ دستی در شهرملی گلیچ بهشهر برگزار می‌شود

عاطفه شعبانی سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در جلسه‌ای که با حضور شهردار، معاون فرماندار، رئیس اتاق اصناف، انجمن صنایع‌دستی و جمعی از اساتید و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و کارشناسان متخصص شهرستان بهشهر در دبیرخانه شهرملی گلیچ برگزارشد از آغاز به کار رسمی این دبیرخانه در شهرستان بهشهر خبر داد.

او با اشاره به تدوین برنامه‌های پیشنهادی بلندمدت و کوتاه مدت در راستای توسعه و ایجاد زیرساخت‌های شهرملی گلیچ، افزود: برگزاری جمعه بازار صنایع‌دستی در مرکز شهر بهشهر بعد از ظهر هر جمعه با حضور صنعت‌گران و هنرمندان صنایع‌دستی و گلیچ باف این شهرستان، اجرای تور آموزشی برای صنعتگران گلیچ باف بهشهر در راستای ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی، حمایت از بخش خصوصی متقاضی احداث بازارچه و خانه صنایع‌دستی، ارائه برنامه‌های کمی و کیفی گلیچ بهشهر، حمایت صنعتگران درقالب ارائه تسهیلات، ایجاد و راه‌اندازی موزه گلیچ، برگزاری جشنواره گلیچ در شهریور هر سال از جمله برنامه‌هایی است که در دبیرخانه شهر ملی گلیج بهشهر مطرح شد.

شعبانی با بیان این مطلب که این پروژه‌ها در قالب برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت به عنوان برنامه یکساله دبیرخانه شهرملی گلیچ تصویب شده وعملیاتی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • افزایش مخاطبان ویژه برنامه‌های رمضانی رسانه ملی
  • جمعه بازار صنایع‌ دستی در شهرملی گلیچ بهشهر برگزار می‌شود
  • هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی ویژه معلولان در مهاباد