Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد ملک محمدی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: لیگ جودو امید تا المپیک شرایط فنی خوبی داشت و رقابتهای جذاب و دیدنی را بین آینده سازان جودو کشور شاهد بودیم که متأسفانه شیوع ویروس کرونا اجازه نداد شاهد اتمام این رقابتها باشیم.

وی افزود: تیم خانه جودو ملک با پتانسیل بسیار خوب، بهره گیری از نوجوانان با آتیه که اغلب از شاگردان باشگاه خود ما بودند و با هدف کسب عنوان قهرمانی وارد این دوره از مسابقات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حمایت‌های خوب دکتر محمد مهدی صفری، سرپرستی فرید ابراهیمی و تلاش مربیان زحمت کش تیم عزت صدیقی و سینا قمی رسیدن به این هدف چندان دور از دسترس نبود که متأسفانه تعطیلی مسابقات اجازه نداد برنامه‌های ما اجرایی شود.

مدیرفنی تیم جودو خانه ملک شهرری ادامه داد: در طول مسابقاتی که برگزار شد شاهد قضاوت خوب داوران بودیم که این یکی از نقاظ قوت مسابقات بود ولی متأسفانه برگزار نشدن مسابقات بعدی باعث شد تا تیم ما که به حق شایسته کسب عنوان قهرمانی بود، روی سکوی دوم قرار بگیرد. این نوع مسابقات باید برنامه ریزی دقیق‌تری داشته باشد تا شاهد رعایت عدالت باشیم. البته که برگزاری رقابت در این رده سنی بعد از سال‌ها یکی از برنامه خوب فدراسیون بود که اجرایی شد و در صورت تداوم در سالهای آتی می‌تواند خلأ مبارزه و کسب تجربه را برای جوانانی که داعیه ورود به تیم‌های ملی را دارند، پر کند.

ملک محمدی در توضیح بیشتر این موضوع گفت: ما هفته اول دو بازی داشتیم که با ارائه مبارزات دیدنی، هر دو رقیب خود را نیز شکست دادیم، ولی سوال من اینجاست، چرا تیمی که هفته اول غیبت داشته، باید در مسابقات حاضر شود؟ دو تیم این شرایط را داشتند، یکی از جدول مسابقات حذف شد، ولی غیبت تیم دوم که در گروه ما قرار داشت، مرخصی در نظر گرفته شد تا نتیجه بازی همان تیم برابر رقیب ما لحاظ شده و سه امتیاز به حسابش منظور کنند. این به هیچ عنوان عادلانه نیست که تیمی با یک باخت قهرمان شود و تیم ما بدون باخت نایب قهرمان شود.متأسفانه این نوع برنامه ریزی و تصمیم گیری زحمات برخی تیم‌ها را زیر سوال برد. باید مسئولان با درایت بیشتری در این مورد اقدام می‌کردند تا نارضایتی کمتری را شاهد باشیم.

عضو پیشین تیم ملی در پایان با اشاره به تعلیق جودو گفت: این موضوع ناراحتی همه خانواده این رشته را بدنبال داشته است. در چند سال اخیر جودو فراز و نشیب زیادی داشته که خیلی‌ها از آب گل آلود به دنبال صید ماهی هستند. خانواده جودو باید کنار هم باشند و با حمایت از دکتر آرش میراسماعیلی برای اعتلای این ورزش تلاش کنیم. اگر با این هدف پیش بریم، بدون شک در آینده‌ای نزدیک و با رفع موانع موجود شاهد درخشش جودو در میادین بین المللی خواهیم بود و اگر بازهم به دنبال نفاق و دشمنی باشیم، شک نکید جودو نابود خواهد شد.

کد خبر 4989431

منبع: مهر

کلیدواژه: جودو لیگ برتر جودو فدراسیون جودو تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان مهدی طارمی باشگاه پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فوتسال ورزش همگانی لیگ برتر فوتسال وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کشتی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی جودو مردان و بانوان ایران امروز راهی هنگ کنگ خواهند شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سی و‌دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی کشور هنگ کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکار در بخش مردان و بانوان قرار بود بامداد امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه به این رقابت‌ها اعزام شوند، اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در کشور امارات، تمام پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد و پرواز تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان نیز لغو شد.


امابا توجه با زمان باقی مانده تا شروع مسابقات، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان با مسوولان اتحادیه جودو آسیا هماهنگی‌های لازم را جهت حضور در مراسم وزن کشی مسابقات انجام داد و در نهایت بلیط اعزام تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان صادر شد تا جودوکاران کشورمان ساعت ۱۸ امروز پنج شنبه (۳۰ فروردین ماه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) ابتدا به فرودگاه دبی سفر خواهند کرد و پس از آن به مقصد هنگ کنگ اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام تیم‌های ملی جودو ایران به هنگ کنگ لغو شد
  • تیم ملی جودو از حضور در مسابقات آسیا بازماند
  • جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود
  • تیم ملی جودوی ایران امروز راهی هنگ‌کنگ می‌شود
  • تیم ملی جودو مردان و بانوان ایران امروز راهی هنگ کنگ خواهند شد
  • لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ لغو شد
  • سیل امارات مانع اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ شد
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ‌کنگ لغو شد