Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@21:50:13 GMT

ماکرون برخی مسئولان لبنانی را تهدید کرد!

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۸۸۶۱

ماکرون برخی مسئولان لبنانی را تهدید کرد!

یک روزنامه‌نگار فرانسوی به نقل از یک منبع که در نشست‌های روز گذشته رئیس‌جمهور فرانسه در بیروت حضور داشت، گزارش داد که او برخی مقامات لبنانی را به تحریم تهدید کرده است.

به گزارش مشرق،  «جورج مالبورنو» روزنامه‌نگار فرانسوی به نقل یک منبع حاضر در نشست‌های روز گذشته «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه در بیروت خبر داد که او برخی مقامات لبنانی را تهدید به تحریم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری شبکه «المیادین»، این منبع در این خصوص گفت که ماکرون «تهدید کرد در صورتی که اصلاحات اجرایی نشوند، برخی مقامات را تحریم می‌کند».

مالبورنو همچنین به نقل از این منبع که در نشست ماکرون با گروه‌های «۱۴ مارس» حاضر شده بود، گزارش داد که ماکرون در این نشست گفته «تمام شما پول گرفتید خودتان این را می‌دانید و من هم این را می‌دانم».

بیشتر بخوانید

واکنش توییتری‌ها به اظهارات مداخله‌جویانه ماکرون در بیروت +تصاویر

رئیس‌جمهور فرانسه ظهر روز گذشته وارد بیروت شد و پس از بازدید از مناطق خسارت‌ دیده در پی انفجار بندر بیروت، با مقامات لبنانی از جمله «میشل عون» رئیس‌جمهور، «حسان دیاب» نخست‌وزیر و «نبیه بری» رئیس‌ پارلمان لبنان دیدار کرد.

ماکرون که به گفته بسیاری از تحلیلگران همچنان لبنان را مستعمره کشور خود می‌داند، روز گذشته در بازدید از مناطق یادشده با جمعی مواجه شد و به آنها گفت که از «ابتکاری سیاسی» رونمایی خواهد کرد.

او همچنین در اظهاراتی عجیب و دیکته‌وار گفت که باید بر فرهنگ و آزادی بیان جوانان لبنانی تمرکز کرد. او همچنین گفت که به صورت شفاف تلاش خواهد کرد کمک‌ها بشردوستانه به دست مردم آسیب دیده و مؤسسات غیر دولتی برسد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین تحریم امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه تهدید مقامات لبنانی انفجار بیروت رئیس جمهور روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرگردانی مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسافران عتبات عالیات سوار هواپیما برای پرواز به مقصد نجف شده‌اند. پس از انکه پرواز با حدود سه ساعت تاخیر اتفاق افتاده است، چهل دقیقه پس از پرواز، با استناد به انکه هواپیما نقص فنی دارد، بار دیگر به فرودگاه امام خمینی بازگشته است.

از ساعت سه و نیم عصر تا کنون هنوز هیچ پاسخی از سوی مقامات فرودگاه داده نشده تا جایی که حتی یکی از مسافران از بلندگوی فرودگاه اعتراض خود را اعلام و خواستار پاسخگویی مقامات شده است.

طبق قوانین یاتا پروازی که شش ساعت تاخیر داشته باشد موظف به پرداخت خسارت، برگرداندن وجه و حتی گرفتن هتل برای مسافران است اما نه تنها این قوانین مورد رعایت مسئولان این شرکت نیست بلکه تا کنون به رغم گذشت ساعت‌ها سرگردانی هیچ کسی جوابگوی مسافران نیست.

یک فعال رسانه‌ای نیز در صفحه‌ی شخصی خود نوشت: هواپیمایی آتا افتضاحه. نیم ساعت تو آسمون به مقصد نجف در حال پرواز بودیم که با نقص فنی برگشتیم فرودگاه امام . استرس داخل پرواز یک طرف بلاتکلیفی الانمون یک طرف . مسئولان وزارت راه نمی‌خوان پاسخگو باشن؟

223223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889086

دیگر خبرها

  • سرگردانی مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت
  • ماکرون پیمان مرکوسور را رد کرد
  • پوتین تهدید کرد/ در هر کشوری باشد می‌زنیم
  • عصبانیت آمریکا از دست ماکرون
  • آمریکا از دست ماکرون عصبانی است
  • کلمبیا، رژیم صهیونیستی را تهدید به قطع روابط سیاسی کرد
  • حمله تل آویو به سخنان رئیس جمهور کلمبیا
  • کلمبیا، تل‌آویو را به قطع روابط تهدید کرد
  • نگرانی شریعتمداری از احضار احمدی نژاد به دادگاه: حالا چرا اینقدر عجله؟!