Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پرتغالی سابق چلسی امیدوار است این تیم در بازی برگشت برابر بایرن مونیخ دست به کار بزرگی بزند.

به گزارش ایسنا به نقل از تایمز، بالاخره بعد از مدتها انتظار لیگ قهرمانان اروپا این بار بدون تماشاگر و پشت درهای بسته برگزار خواهد شد تا پرونده طولانی ترین مرحله یک هشتم نهایی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن مونیخ که در بازی رفت با ۳ گل چلسی را در لندن شکست داد برابر این تیم قرار خواهد گرفت و بعید به نظر می‌رسد موقعیت تیم هانس فلیک به خطر بیفتد. آن هم در شرایطی که چلسی چند تن از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و بازیکنان این تیم فرصت کمتری نسبت به بایرن مونیخ برای استراحت داشتند.

ریکاردو کاروالیو ستاره پیشین چلسی همچنان از آبی ها حمایت می کند و امیدواراست این تیم شکست در بازی رفت را جبران کند. پدرو، کریستین پولیسیچ، ویلیان، انگولو کانته، روبن لوفتوس-چک و سزار آسپلیکوئتا در حال حاضر با مصدومیت رنج می برند.

کاروالیو گفت: همه همیشه در مورد همان تیم های مدعی صحبت می کنند: بارسلونا ، رئال مادرید تیم هایی هستند که عادت دارند در فینال یا نیمه نهایی حضور پیدا کنند و این بسیار مهم است همانطور که در مورد بایرن وجود دارد. اما اکنون فقط یک مسابقه است و این همه چیز را حتی غیرقابل پیش بینی می کند. یک اشتباه کوچک می تواند بسیار مهم باشد. مادرید و چلسی هنوز در رقابت هستند اما کار سختی برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی دارند. من دوست دارم آنها در مرحله یک چهارم نهایی باشند اما فکر می کنم بارسلونا، رئال مادرید، یوونتوس، (در صورت شکست لیون) و بایرن تیم های صعود کننده باشند.

کاروالیو که در طول زندگی خود در رئال مادرید، پورتو و موناکو نیز بازی کرده است هم اکنون دستیار آندره ویاش بواش در مارسی است. او همچنین ۹۸ بازی ملی نیز برای پرتغال انجام داد.

دیدار برگشت بایرن مونیخ و چلسی فردا شب در ورزشگاه مونیخ برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال چلسی ریکاردو کاروالیو بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و یونیون برلین از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی بایرن مونیخ و یونیون برلین در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان از ساعت ۲۰:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های بایرن مونیخ و یونیون برلین امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز بایرن مونیخ و یونیون برلین

بوندس لیگا آلمان (یونیون برلین - بایرن مونیخ) ساعت ۲۰:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش ‌

کد خبر 746178

دیگر خبرها

  • تمایل رئال مادرید برای جذب رایگان آلفونسو دیویس در سال 2025 / فابریتزیو رومانو
  • علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس
  • لبخند زورکی آقای توخل (عکس)
  • خلاصه بازی بایرن‌مونیخ و یونیون برلین + فیلم
  • سرژ گنابری دوباره پا به توپ شد / عکس
  • بایرن مونیخ برد و به نایب قهرمانی نزدیک تر شد
  • خلاصه بازی اونیون برلین 1-5 بایرن مونیخ (بوندسلیگا - 2023/24)
  • بایرن مونیخ برد و به نایب قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و یونیون برلین از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • رییس سابق بارسلونا: ال کلاسیکو؟ امیدوارم بایرن مونیخ رئال مادرید را حذف کند!