Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در متن پیام تبریک عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر و رئیس این سازمان ذکر شده است:​   *نون والقلم و مایسطرون* قسم به قلم و آنچه می نویسند.    فرارسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی شهید بزرگوار عرصه اطلاع‌رسانی و روز خبرنگار و تقارن آن با عید سعید غدیر خم را به تمامی اصحاب و اهالی رسانه و خبرنگاران تلاشگر، شریف و صدیق کشور به ویژه خبرنگاران فعال در حوزه وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بی شک این مناسبت، فرصتی برای مرور و یادآوری تلاش و همت والای انسان های شریفی است که در کسوت خبرنگاری، همواره دغدغه رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به افکار عمومی و پویایی و بالندگی میهن اسلامی و خدمت به هموطنان خود را دارند، این فرصت را مغتنم شمرده و از  تلاش خستگی‌ناپذیر و خلوص تمامی فعالان عرصه اطلاع‌رسانی و خبر، به ویژه عزیزانی که در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در جهت کمک به تعالی این بخش، آگاهی بخشی و خدمت رسانی به هموطنان و ترسیم تصویری شایسته از زحمات و خدمات ارزنده رانندگان تلاشگر بخش حمل و نقل جاده‌ای و راهداران زحمتکش، تحقق ایمنی سفر‌های جاده‌ای و راه‌های کشور نقش موثری ایفا می‌نمایند، تقدیر و تشکر می نمایم.

 از درگاه پروردگار متعال سربلندی، سلامتی و توفیق روز افزون در جهت تحقق این رسالت عظیم را برای یکایک بزرگواران مسئلت می‌نماید.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سردار سید محمود میرفیضی در این پیام آورده است: در روز ۲۶ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در پیامی خطاب به ملت شریف و مبارز ایران روز ۲۹ فروردین را روز ارتش  اعلام کردند تا ارتش در این روز پشتیبانی خود را از جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران و حضور خود را برای فداکاری در راه استقلال و مرز‌های کشور اعلام نمایند. امروز ارتشیان ما مردانی مؤمن، شجاع، حق طلب، عدالت جو و آماده فداکاری در راه آرمان‌های بلند ملت ایران هستند.

وی افزود: ارتش وفادارانه از جمهوری اسلامی حمایت کرده و می‌کند؛ ارتش سازمانی خلاق، پویا و پرتوان است که به خصوص در سال‌های اخیر که عداوت دشمنان شکل عملی و عملیاتی به خود گرفته، توانسته از طوفان هیاهو به سلامت گذر کند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: نیرو‌های مخلص و قهرمان ارتش در تمامی عرصه‌های مورد نیاز کشور خصوصاً در زمان جنگ تحمیلی، پاسداری از مرز‌ها و اقتدار نظامی کشور را سرلوحه کار خود قرار داده  و به نحو مطلوب و صادقانه تبلور شعار انقلابی "ارتش فدای ملت را به منصه ظهور رسانده اند.

سردار میر فیضی در پایان این پیام آورده است:  این روز را به ارتشیان عزیز که آوازه غیرت و هم بستگی شان، دوردست‌ترین دروازه‌های جهان را درنوردیده است، تبریک می‌گویم  و سرافرازی آنها را از درگاه خداوند منان خواستارم.

 

  

دیگر خبرها

  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد سیل به راه‌های کشور
  • پیام تبریک خاویر چیچاریتو هرناندز به مناسبت قهرمانی بایرلورکوزن / فیلم
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک وزیر امور خارجه به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی