Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از اصلی‌ترین رسالت‌ها در زمینه مقابله با تحریف، رسالتی است که بر دوش خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه است. - اخبار استانها -

آیت‌الله محمد حاج ابوالقاسم دولابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان ضمن تاکید بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه راه پیروزی بر تحریم‌ها، پیروزی بر تحریف‌ها است، اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین رسالت‌ها در زمینه مقابله با تحریف رسالتی است که بر دوش خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: خبرنگاران می‎توانند با بیان واقعیت‌ها، اشاره به نقاط قوت، تبیین دقیق پیشرفت‌های کشور از یک سو و نشان دادن نقاط ضعف دشمنان و شکست‌های آنها در جبهه‌های مختلف و بیان حیله‌های دشمن از سویی دیگر در جهت مبارزه با تحریف‌ها نقش بزرگی ایفا کنند.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز یکی از اصلی‌ترین فعالیت دشمنان، در حوزه فرهنگی و بزرگنمایی مشکلات است، افزود: این در حالی است که پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران بسیار قابل توجه بوده و مشکلات خودشان بیشتر است.

خبرگزاری تسنیم‌ استان زنجان در ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر "رتبه سوم" بخش خبر را کسب کرددیدار فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) با خبرنگاران تسنیم استان زنجان / ‌تسنیم ‌در اطلاع‌رسانی به عنوان ‌بازوی انقلاب عمل می‌کنددیدار فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) با خبرنگاران تسنیم استان زنجان + تصاویردیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) با خبرنگاران تسنیم استان زنجان

وی با اشاره به اینکه دشمنان اینگونه وانمود می‌کنند که مشکلات موجود در کشور ناشی از ساختار نظام اسلامی است، تصریح کرد: یکی از رسالت‌های مهم خبرنگاران این است که با ریشه‌یابی دقیق مشکلات، مسائل را برای افکار عمومی بازگو کنند.

آیت‎الله دولابی با بیان اینکه ریشه بسیاری از مشکلات در نوع نگاه برخی مسئولان به غرب است، یادآور شد: خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند موفقیت‌هایی که با تکیه بر نیروهای داخلی کسب کرده‌ایم را نشان دهند و تبیین کنند که راه درست برون رفت از مشکلات، اعتماد بر ظرفیت‌های داخلی است.

وی با تاکید بر اینکه نقش خبرنگار در میدان مبارزه اهمیت بالایی دارد، اظهار داشت: خبرنگاران باید جهت خود را تشخیص دهند و بدانند که یک خبر چه پیامی می‌تواند داشته باشد، آیا پیامی در راستای دفاع از هویت ملت ایران و برجسته‌سازی ارزش‌ها و آرمان‌های جمهوری اسلامی است یا پیامی در راستای اهداف دشمن.

انتهای پیام/ ز

R7707/P/S6,59/CT1 بیشتر بخوانید... دیدار فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) با خبرنگاران تسنیم استان زنجان / ‌تسنیم ‌در اطلاع‌رسانی به عنوان ‌بازوی انقلاب عمل می‌کند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دیدار فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) با خبرنگاران تسنیم استان زنجان / ‌تسنیم ‌در اطلاع‌رسانی به عنوان ‌بازوی انقلاب عمل می‌کند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران ۲ بختیاری‌زاده: این‌طور نمی‌شود فوتبال بازی کرد/ سرم دارد منفجر می‌شود ۳ رئیس مجلس: اگر ‌مدافعان حرم نبودند شرایط منطقه ‌به‌نفع گروه‌های تکفیری تغییر می‌کرد / حاج قاسم ‌جوانان انقلابی‌ زیادی تربیت ‌داد ۴ سخنگوی وزارت خارجه: کمک‌های ‌ ‌ایران به لبنان ادامه می‌یابد / از آمریکا برای تهدید هوایی شکایت کردیم / اروپایی‌ها زیر قولشان ز‌دند ۵ ۳ سد بوشهر با هدف تأمین آب شرب افتتاح می‌شود/ خروج استان از وضعیت بحرانی ۶ سیستان و بلوچستان| بخش بم پشت سراوان مستعد استعدادهای ورزشی؛ چرا فضاهای ورزشی توسعه نمی‌یابد؟ ۷ کمک‌های مؤمنانه وجه تمایز تمدنی ملت ایران را نشان داد + فیلم ۸ قلعه‌نویی: فوتبال روی دیگرش را به ما نشان داد/ آقایی اخراج نشده است مهمترین اخبار استانها کاشان| پیمانکاران غیرمتعهد در لیست سیاه وزارت راه قرار گرفتند گزارش|طلسم خانه‌های خالی شکست / مهار افزایش قیمت مسکن با اخذ مالیات سیستان و بلوچستان| بخش بم پشت سراوان مستعد استعدادهای ورزشی؛ چرا فضاهای ورزشی توسعه نمی‌یابد؟ اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در چالوس + فیلم مهمترین اخبار تسنیم میانگین پرتفوی سهام عدالت ۳۰ برابر شد/طرح ارائه سهام به جاماندگان به زودی نهایی می‌شود دولت از عمل به قانون اساسی تخطی کرده است/" آخوندی" باید بازخواست شود چرا "عید غدیر" بزرگ‌ترین عید مسلمانان است؟/ عید حقیقی از نگاه امیرالمؤمنین(ع) سفیر ایران در چین: یکجانبه گرایی، تشدید انزوای آمریکا را در پی داشته است هواشناسی ایران ۹۹/۵/۱۷| پیش بینی رگبار ۴ روزه باران در برخی استان‌ها/ هوا ۸ درجه گرم می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه انصارالمهدی عج ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران