Web Analytics Made Easy - Statcounter

در  پیام سید علی آقازاده روز جمعه  در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: قلم امانت ارزشمند خداوندی است، امانتی که بر دوش کشیدن آن،  روان آگاه، زانوان مستحکم و دل‌های بیدار و جان‌های شجاع می طلبد . 

در این پیام اضافه شده است: صداقت، افزایش امید و اعتماد، رعایت انصاف و سودمندی برای جامعه در جریان عمل به وظیفه خطیر اطلاع رسانی، اثرگذاری مجاهدت‌های خبرنگاران را دو چندان خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی افزوده است: عمل به مسئولیت در قبال ملت و کشور، باورها و اعتقادات مردم، منافع ملی، مرزهای فرهنگی، اجتماعی و اخلاق، خدمات ارزشمندی است که از خبرنگاران انتظار می‌رود و به انجام رساندن آنها با توسعه سواد رسانه‌ای، شناخت دقیق مسائل و معضلات کشور، تولید محتوای رسانه‌ای مبتنی بر هوشمندی و مسئولیت پذیری میسر خواهد شد. 

آقازاده بیان کرده است: بی شک مسئولان استان و کشور در راستای انجام وظایف و افزایش تاثیرگذاری تصمیمات و اقدامات در تمامی عرصه‌های سیاسی، اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی،نیازمند چشم بینای خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی هستند و اهمیت عملکرد آنان در جای جای استان و کشور در راستای به تصویر کشیدن واقعیتها و مشکلات و موانع  حقیقتی انکارناپذیر است.

وی در این پیام، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی در استان مرکزی، از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و خدمات دولت و نظام ‌ و همچنین آگاهی بخشی جامعه در امر پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا تشکر و قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال برای همگان  سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت کرده است.

استان مرکزی دارای  ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی بعنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

برچسب‌ها استان مرکزی روز خبرنگار استانداری مرکزی سیدعلی آقازاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی روز خبرنگار استانداری مرکزی استان مرکزی روز خبرنگار استانداری مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود حسین آبادی اظهار کرد: آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد، با هدف پیشگیری اولیه از مصرف مواد اعتیاد آور و اطلاع رسانی ویژه به گروه مخاطب والدین در خصوص توجه به فرزندان و افزایش دانش والدین برگزار می‌شود.

وی افزود: این کارزار به مدت ۱۰ روز با هدف حساس سازی والدین تنها با این جمله که آیا میدانی الان فرزندت کجاست آغاز شده است چرا که بیشترین آسیب‌های که فرزندان و جامعه ما از جمله اعتیاد با آن درگیر هستند بیشتر به دلیل عدم آموزش و آگاهی والدین است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی به اهداف عملیاتی و راهبرد این طرح اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی به گروه مخاطب والدین در خصوص توجه به فرزندان و افزایش دانش والدین در زمینه پیشگیری از اعتیاد از اهداف عملیاتی این کارزار بوده و حساس سازی و آگاه سازی و اطلاع رسانی ۲ راهبرد مهم در اجرای این کارزار است.

حسین آبادی گفت: در این بازه زمانی سعی شده با نصب بنر، آموزش، ساخت موشن و پخش در فضای مجازی در سطح شهر و وسایل حمل و نقل عمومی، مدارس، بانک‌ها، ادارات، منطقه‌های گردشگری، فروشگاه‌های بزرگ و مردم را نسبت به این امر آگاه کرده و در این مدت تنها با این جمله که «آیا میدانی الان فرزندت کجاست؟» روبه رو شوند.

وی اظهار کرد: این طرح در تمام مراکز تحت پوشش سازمان بهزیستی اعم از مراکز مثبت زندگی، مراکز مشاوره، ترک اعتیاد، اماکن عمومی، مراکز بهداشتی و درمانی، بانک‌ها، دفترخانه‌ها و ادارات استان مرکزی، عملیاتی خواهد شد.

حسین آبادی گفت: موضوع مشاوره و پیشگیری در سطح جامعه و به ویژه در بین خانواده‌ها به یک گفتمان تبدیل شود تا از این طریق گام‌های مؤثری در زمینه پیشگیری از اعتیاد برداریم.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به شیوه تعامل مؤثر خانواده‌ها با فرزندان جهت پیشگیری از روی آوردن آنان به انواع مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی افزود: ایجاد عزت نفس در فرزندان، گسترش فضای همدلی در خانواده، آگاهی خانواده‌ها از رفت و آمد فرزندان و آموزش مهارت نه گفتن از عوامل پیشگیرانه روی آوردن نوجوانان به اعتیاد است.

کد خبر 6085590

دیگر خبرها

  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • تاکید بر توسعه روابط تجاری وبازرگانی اصفهان وازبکستان
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • تاکید استاندار جدید بر توسعه و توازن یکپارچه مازندران
  • عادی‌انگاری توهین به مقدسات و اعتقادات ممنوع
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • تقدیر رسمی از سازنده فیلم بدون حجاب
  • آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی