Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه مازندران گفت: براساس برنامه امروز محورهای هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شود البته براساس وضعیت ترافیک این محدودیت اجرا خواهد شد.

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیک در محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای شمال به‌صورت پرحجم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از لحاظ جوی نیز شاهد بارش مقطعی باران و لغزندگی و همچنین کاهش دید و مه‌آلود بودن ارتفاعات محورهای کیاسر، کندوان و سوادکوه هستیم که رانندگان در تردد باید احتیاط کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ادامه اجرای محدودیت‌های ترافیکی عید غدیر در محورهای شمال، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی کماکان طی امروز و فردا از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی،کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای جمعه ۱۷ و شنبه ۱۸ مرداد ماه امسال تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای جمعه و شنبه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران ـ شمال به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی همچنان از محور هراز، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای جمعه ۱۷ و شنبه مرداد ماه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روزهای جمعه و شنبه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از آب‌اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محورهای هراز و کرج - چالوس اعمال خواهد شد، افزود: اعمال محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در محور کیاسر، درصورت افزایش حجم ترافیک نیز اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد تمامی تریلی به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه از مسیر شمال به جنوب این محور ممنوع خواهد بود.

قدمی با بیان اینکه مدیریت زمان سفر توصیه پلیس طی امروز و فردا به رانندگان است، گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: احتمال ریزش و سقوط سنگ در محورهای کوهستانی استان وجود دارد که در زمان بارش‌ها معمولا بیشتر می‌شود که تاکید ما به رانندگان پرهیز از سفرهای غیرضروری است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران محدودیت های ترافیکی در شمال تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد روزهای جمعه پلیس راه یک طرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران به سبب کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران است.

تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج با اعلام مأموران پلیس راه در محل از ساعاتی دیگر به طور کامل یک طرفه می‌شود.

اکنون تردد از میدان امیرکبیر تا شهرستانک فقط برای افراد بومی میسر است.

کد خبر 6082839 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۳۱ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال