Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، دهقانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: پس از این گروه، افراد ۵۰تا۵۹ سال با ۱۶.۸درصد، بیشترین مبتلایان به کرونا در استان هستند.

  او افزود: بر اساس آخرین تحلیل وضعیت بیماری کرونا در خراسان جنوبی، ۱.۱درصد تعداد مبتلایان به کرونا مربوط به افراد زیر ۹سال، ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵درصد افراد ۱۰تا۱۹ سال، ۱۰.۵درصد جوانان ۲۰تا۲۹ سال، ۱۵.۳درصد افراد ۴۰تا۴۹ سال، ۱۳.۷درصد افراد ۶۰تا۶۹ سال، ۱۱.۸درصد افراد ۷۰تا۷۹ سال، و ۱۰.۳درصد تعداد مبتلایان مربوط به افراد ۸۰سال به بالا است.

دهقانی میانگین سنی مبتلایان به کرونا را در خراسان جنوبی ۵۱سال اعلام کرد و گفت: ۵۲.۶درصد از تمام مبتلایان به کرونا در این استان مربوط به افراد ۵۰سال به بالاست.

بیشتر بخوانید

سفره خالی کرونا برای کارگران ساختمانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند همچنین با بیان اینکه در خراسان جنوبی به ازای هر ۱۰۰هزار نفر ۱۳نفر به دلیل کرونا فوت کرده اند گفت: این آمار در کشور، ۲۰نفر به ازای هر ۱۰۰هزار نفر است.

او افزود: در خراسان جنوبی درصد ابتلای خانم‌ها و آقایان به کرونا در حال نزدیک شدن به تساوی است به طوری که ۴۷.۵درصد مبتلایان به کرونا در استان، خانم‌ها و ۵۲.۵درصد مبتلایان، آقایان هستند.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بیماری کرونا کووید19 مبتلایان به کرونا خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن روزه اولی ها در خراسان جنوبی

دریافت 25 MB کد خبر 6063982

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • جشن روزه اولی ها در خراسان جنوبی
  • درایام نوروز؛ ۱۰ فوتی در تصادفات جاده‌ای خراسان شمالی
  • ورود ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به سد‌های خراسان شمالی
  • ورود ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به سد‌های خراسان‌شمالی
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • جاده شیروان به بجنورد بیشترین میزان تردد را ثبت کرد