Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲ دیدار نخست هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر و تنها بازی باقیمانده هفته بیست و چهارم در حالی پنجشنبه شب برگزار شد که ۶ گل از خط دروازه‌ها عبور کرد. در این بین چهار گل بسیار ویژه و جالب وارد دروازه شدو در نوع خود سوپرگل بودند. چهار گل با چهار سبک متفاوت که بسیار هیجان‌انگیز بود و باعث شد تا اهالی فوتبال آنها را به این سادگی از یاد  نبرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسلان در نقش زلاتان

از ابتدای نیمه دوم دیدار استقلال با شهرخودرو به میدان آمد و خیلی زود در دقیقه ۵۵ گل تساوی‌بخش تیمش را وارد دروازه «مهدی رحمتی» کرد. گل او در موقعیت کاملا مشکوک به آفساید زده شد اما آنقدر زیبا بود که نتوان به این سادگی از کنارش عبور کرد.

«ارسلان مطهری» در حالی در محوطه ۶ قدم به توپ رسید که پشت به دروازه بود و انتظار نداشت در آن وضعیت توپ به سمتش بیاید. به همین خاطر او در کسری از ثانیه تصمیم گرفت تا با پشت پای راست و در حالی توپ از زمین فاصله داشت به توپ ضربه بزند. این ضربه زیبا هم به جایی رفت که نه رحمتی و نه هیچ دروازه‌بان دیگری نمی‌توانست آن را بگیرد. البته که مطهری چند دقیقه بعد به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ بیرون رفت ولی گلش همه را به یاد گل‌های زلاتان انداخت که بارها با این شیوه و با اتکا به انعطاف بدنی بالایش به ثمر رسانده بود. حتی مطهری در خوشحالی بعد از گلش نیز به سبک زلاتان شادی کرد و دستهایش را گشود و گیتارِ همیشگی را نزد.

پدیده‌ای به نام میری

گفته بود که تمرینات ویژه‌ای برای زدن شوت دارد. طبیعتا وقتی الگویت «کریم باقری» باشد و مربی‌ات «محمود فکری» نباید تعجبی داشت از اینکه اینگونه شوت بزنی. «محمد میری»، هافبک وسط نساجی بعد از سوپرگلش به استقلال و «سیدحسین حسینی» این بار تصمیم گرفت در اصفهان نیز سپاهان و «پیام نیازمند» را سورپرایز کند. این بازیکن ۳۰ ساله و رشتی در دقیقه هشت بازی با سپاهان این بار از فاصله حدود ۳۵ متری تصمیم به شوتزنی گرفت و به جای سمت راست، توپ را به سمت چپ گلر فرستاد و نیازمند نسبت به حسینی روی این گل تقصیر کمتری داشت. میری سومین گل فصل خود را باز هم در بیرون از خانه زد و به همه اثبات کرد گلش به استقلال، اتفاقی نبوده است.

احمدزاده، کوتاه‌ترین سرزنِ دنیا

۹ از ۱۹. دومین عدد تعداد گل «فرشاد احمدزاده» در لیگ برتر است و عدد اول تعداد گل‌هایی است که او با ضربه سر وارد دروازه رقبا کرده است. اگر «فرشاد احمدزاده» را نشناسید اصلا تا اینجای کار نکته عجیبی را متوجه نشده‌اید اما بدون شک اگر بدانید این بازیکن تنها ۱۶۹ سانت قد دارد باورتان نمی‌شود. بله! احمدزاده همین کار را کرده است. او برای دومین بار در این فصل با ضربه سر برای تیم «جواد نکونام» گل سه امتیازی زد.

در دقیقه ۷۳ بود که هافبک سابق پرسپولیس در درون محوطه جریمه و در حالی که پشت به دروازه بود با پرشی فوق‌العاده و زمان بندی درست توپ را با ضربه سری ماهرانه به قعر دروازه «حبیب فرعباسی» دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان فرستاد و سه امتیاز حساس را به دست آورد. احمدزاده دقیقا بلندای قامتش مانند «لیونل مسی» است اما بدون شک از فوق ستاره آرژانتینی بهتر ضربه سر می‌زند.

مورچه اتمی ایستگاهی می‌زند

از لیگ دهم به این‌طرف موفق نشده بود به استقلال گل بزند اما این کار را به بهترین شکل ممکن انجام داد. «محمدرضا خلعتبری» هافبک ۳۶ ساله و تمام‌نشدنی شهرخودرو که در این هفته‌ها بسیار آماده بوده پس از پاس گل به «حسین مهربان»  در دقیقه ۷۴ موفق شد از روی ضربه‌ای ایستگاهی دروازه «سیدحسین حسینی» را باز کند و تیمش را از یک شکست خانگی نجات دهد. خلعتبری در حالی ضربه خود را به سمت دروازه روانه کرد که «روح‌الله سیف‌اللهی» بازیکن تازه وارد شهرخودرو اصرار می‌کرد که ضربه را خودش بزند اما خلعت به او اجازه نداد. بعد از گل شدن توپ، سیف‌اللهی به صورت ویژه با ستاره شمالی تیمش خوشحالی کرد. لازم به ذکر است که اگر «هروویه میلیچ»  بازیکن استقلال خوش‌شانس بود و ضربه ایستگاهی‌اش در نیمه اول به جای تیرک به دروازه می‌رفت در این قسمت خلعتبری یک شریک داشت.

برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران فولاد خوزستان فرشاد احمدزاده باشگاه استقلال زلاتان ابراهیموویچ سید حسین حسینی امیر ارسلان مطهری شهر خودرو مشهد پیام نیازمند هروویه میلیچ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران فولاد خوزستان فرشاد احمدزاده باشگاه استقلال زلاتان ابراهیموویچ سید حسین حسینی امیر ارسلان مطهری شهر خودرو مشهد پیام نیازمند هروویه میلیچ تیم فوتبال نساجی مازندران فولاد خوزستان فرشاد احمدزاده باشگاه استقلال زلاتان ابراهیموویچ سید حسین حسینی امیر ارسلان مطهری شهر خودرو مشهد پیام نیازمند هروویه میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون با گل برگشت اما رم باخت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های فوتبال رم و بولونیا در هفته سی‌وسوم لیگ باشگاه‌های ایتالیا روبروی یکدیگر قرار گرفتند که بولونیا سه بر یک پیروز شد.

به نقل از ایرنا سردار آزمون که در بازی تیم ملی مقابل ترکمنستان مصدوم شده بود پس از رهایی از بند مصدومیت در فهرست تیمش برای این مسابقه قرار گرفت.

آزمون در دقیقه ۴۸ و در شرایطی که تیمش با دو گل از بولونیا عقب بود با صلاحدید دنیله دروسی فرصت حضور در میدان را پیدا کرد.

آزمون هفت دقیقه پس از حضور در میدان موفق شد دروازه بولونیا را باز کند.

سانتر لورنزو پلگرینی از جناح راست با ضربه سر سردار آزمون همره شد اما ضربه این بازیکن توسط دروازه‌بان بولونیا با شیرجه بلند برگشت داده شد ولی توپ بار دیگر جلوی پا مهاجم تازه وارد رم قرار گرفت تا او یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

آزمون در روزی که پس از هفته‌ها مصدومیت فرصت بازی کردن پیدا کرده بود تلاش زیادی در خط حمله رم به نمایش گذاشت و توانست نمره قبولی بگیرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898446

دیگر خبرها

  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • سردار آزمون با گل برگشت اما رم باخت
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود