Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از نمایندگان مجلس در خصوص واردات گوشتهای تاریخ گذشته به وزیر جهاد کشاورزی تذکر داده‌اند. این درحالی است که هنوز جزئیات مشخصی از صحت موضوع و همچنین نحوه ترخیص این گوشتها ارائه نشده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا ایزدخواه نماینده مردم تهران به اتفاق 25 نفر دیگر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص لزوم رسیدگی به وضعیت گوشت‌های وارداتی تاریخ‌گذشته توسط یک شرکت زیر مجموعه این وزارت خانه  تذکر داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزدخواه عضو کمیسیون صنایع مجلس معتقد است، یک شرکت دولتی، اواخر سال گذشته ٢ هزار تن گوشت منجمد وارد کرده که در فروردین امسال تاریخ مصرفش گذشته است.

به گفته این نماینده مجلس، در این شرایط گوشت باید به مصرف صنعتی برسد و نه خوراکی. اما گزارشی از سوی فعالان صنعت بدستم رسید که دلالان، این گوشتها را با تغییر لیبل و با حاشیه سود بسیار بالا در بازار مصرف به فروش می‌رسانند. 25 نماینده این تذکر کتبی را امضا کرده و در صحن قرائت شد.

وی در ادامه نیز گفته است، مدیرعامل تازه منصوب شده شرکت مذکور، بلافاصله تماس گرفت و قول پیگیری فوری داد. بنده نیز نتیجه را اعلام خواهم کرد.

ایزدخواه تاکید دارد، از چند سال پیش نسبت به عملکرد شرکت  مذکور تحقیق میکردم. این شرکت پرونده قضایی کم ندارد. یکی از اصلاحات جدی در وزارت کشاورزی اینجاست.

اما جدای از مسئولیت وزارت جهاد کشاورزی ابهاماتی در خصوص نحوه ترخیص این محموله ها ایجاد شده است، به عنوان مثال  محموله گوشت  مورد اشاره در زمان ترخیص در چه وضعیتی بوده و آیا در آستانه پایان تاریخ انقضا قرار داشته است؟ در این شرایط گمرک اجازه ترخیص کالا را خواهد داشت؟ همچنین  بایستی مشخص شود محموله بزرگ گوشت از کدام گمرک کشور ترخیص شده است و امروز در کجا نگهداری می‌شود.

 تاکنون پیگیری خبرنگار تسنیم در خصوص گمرک ترخیص کننده محموله(خوزستان، هرمزگان، چابهار، بوشهر و...) برای بررسی صحت موضوع بی نتیجه مانده است.

انتهای پیام/

R1389/P/S7,77,78,83/CT7 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ تذکر یک نماینده مجلس به وزیر اقتصاد برای واریز سود سهام شرکتها از طریق سجام ۲ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۱۷| قیمت طلا همچنان رکورد می‌زند ۳ میانگین پرتفوی سهام عدالت ۳۰ برابر شد/طرح ارائه سهام به جاماندگان به زودی نهایی می‌شود ۴ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۶|افزایش قیمت طلا و سکه در بازار/ سکه ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان شد ۵ بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران ۶ ماجرای ادعای توزیع سهام عدالت بین ۲۰ میلیون ثروتمند/وزارت اقتصاد شفاف‌سازی کند ۷ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۱۷| پیش بینی رگبار ۴ روزه باران در برخی استان‌ها/ هوا ۸ درجه گرم می‌شود ۸ مرز میلک پس‌از یک هفته تعطیلی بازگشایی شد/پایان اعتصاب کامیون داران افغانستانی مهمترین اخبار اقتصادی ماجرای ادعای توزیع سهام عدالت بین ۲۰ میلیون ثروتمند/وزارت اقتصاد شفاف‌سازی کند تقویت سیاست لیبرال-فئودالیسم با راه‌اندازی بورس مسکن/ عقبایی: آقایان فقط می‌خواهند اسم خود را در کتاب گینس ثبت کنند تذکر یک نماینده مجلس به وزیر اقتصاد برای واریز سود سهام شرکتها از طریق سجام میانگین پرتفوی سهام عدالت ۳۰ برابر شد/طرح ارائه سهام به جاماندگان به زودی نهایی می‌شود مهمترین اخبار تسنیم جامعه مدرسین: شواهد بی‌شماری از دست‌های پشت‌پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار خون‌بار بیروت خبر می‌دهد واعظی: در روز‌های پایانی تحریم قرار داریم/ ماه‌های آینده وضع به مراتب بهتر می‌شود میانگین پرتفوی سهام عدالت ۳۰ برابر شد/طرح ارائه سهام به جاماندگان به زودی نهایی می‌شود دولت از عمل به قانون اساسی تخطی کرده است/" آخوندی" باید بازخواست شود علیزاده: آمریکا مهمترین دشمن روابط ایران و چین است/ هیچکس به دنبال بستن قرارداد یک طرفه با چین نیست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جهاد کشاورزی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور | قیمت گوشت گوساله در میادین و فروشگاه ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مسعود رسولی اظهار کرد: امروز در تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای و غرف میادین، ران، ‌دست و راسته گوساله به قیمت ۲۹۹ هزارتومان، ‌ چرخ‌کرده ۲۷۵ هزارتومان و مخلوط نیز با قیمت ۲۸۵ هزارتومان عرضه می‌شود.

گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟

وی افزود: فعلا این گوشت تنظیم بازاری وارداتی برای تهران و البرز است ولی از روزهای آینده با افزایش واردات در سایر استان‌ها نیز عرضه صورت می گیرد.

دبیر انجمن صنفی صنعت گوشت بسته بندی و پروتئینی کشور که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، تصریح کرد: به نظر می رسد تا ۲۰ روز آینده گوشت تنظیم بازاری وارداتی در سراسر کشور و در کلیه فروشگاه ها عرضه شود.

کد خبر 846007 برچسب‌ها گوشت فروشگاه های زنجیره ای خبر مهم قیمت - تنظیم بازار سازمان میادین میوه و تره‌بار واردات

دیگر خبرها

  • عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد
  • بازار گوشت قرمز در مسیر نجومی شدن / قیمت جدید مرغ اعلام شد
  • گوشت قرمز وارداتی در راه بازار | سرانه مصرف گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد
  • گوشت قرمز وارداتی در راه بازار/ سرانه مصرف گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور عرضه می‌شود
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور | قیمت گوشت گوساله در میادین و فروشگاه ها
  • فروش خودروهای وارداتی ۵ برابر قیمت اصلی!
  • خودروهای وارداتی ۵ برابر قیمت اصلی فروخته می‌ شوند!