Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان قرچک در گفتگو با شبستان، به مناسبت ۱۷مرداد روز خبرنگار ۱۷ بیت را سرودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران،حجه الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  خبرگزاری شبستان شهرستان­های تهران،بمناسبت 17مرداد روز خبرنگار 17 بیت سروده شده را به خبرنگاران تقدیم کرده است که متن و ابیات ایشان به شرح زیر تقدیم می گردد

به نام خدا

17 مرداد ماه روز خبرنگار را به همه خبرنگار مخلص، صادق،انقلابی و ولایی تبریک عرض می کنم و یاد و نام همه شهدای عرصه رسانه و خبر، بویژه شهید آوینی و شهید صارمی را گرامی می دارم به همین مناسبت 17 بیت به همه عزیزان زحمتکش عرصه خبر تقدیم می کنم:

رحمت حق بر شهیدان بصیر ،همچو آوینی و صارمی خبیر

قدردانم، قدردان هر نگار، شکر مخلوق سنت پروردگار

هر نگاهی در پی خلق جدید، هر تحول با خبر آید پدید

اهل جد و جهد اصحاب خبر،وارث کل حوادث خیر و شر

افتخار این گروه در انقلاب، موضع آزادگی گردید باز

پا به پای رهبران حزب دین، با شجاعت در صفوف مومنین

رهروان با وفا و با ولی ،جان و سر دادند با ذکر علی

در دفاع هشت سال با استوار،چون شهیدان دل بریدند از دیار

یادگاران دلیران نبرد ، در رسانه پای حق باشید مرد

گر شناسید صاحبان این مقام ، قیمت و قدر رسانای پیام

این مقام از جانب رب جلیل ، منتسب گشته عزیزش جبرئیل

هر پیمبر بود هم قدر پیام ، صدق و اخلاصش دلیل هر قیام

قهرمانان رقابت های سخت، چشم های خلق در اقبال و بخت

جانب حق با قلم غوغا کنید، پرچم دین در جهان برپا کنید

در ره روشنگری با عز و فر، مستقل باشید تا فتح و ظفر

چشم و گوش دل دهید دست ولی،گر سپردید ضامنش باشد علی

شمع به قدر نور شعله شاکر است، در پی اخبار صادق ذاکر است

 

سلامت و موفق پایدار باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک

 

 

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: سرودن شعر ۱۷ مرداد روز خبرنگار روز خبرنگار امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تظاهرات ورامینی ها در دفاع از مردم مظلوم غزه در روز جمعه

ایسنا/تهران مسئول ستاد مراسم و مناسبت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین از تدارک ویژه مردم دیار ۱۵ خرداد برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم در دفاع از مردم مظلوم غزه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید محمد حسن محمودی مسئول ستاد مراسم و مناسبت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین ظهر سه‌شنبه ۷ فروردین ماه در جمع خبرنگاران با محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه بویژه حادثه اخیر بیمارستان شفا اظهار کرد: حادثه دردناک بیمارستان شفا قلب هر انسانی را به درد آورده و بار دیگر خوی حیوانی رژیم صهونیستی را به نمایش درآورده است.

محمودی گفت: سکوت خفت بار برخی سران کشورهای اسلامی و نهادهای به ظاهر بی طرف بین المللی مایه شرم است و این حوادث به خوبی ماهیت جریان های مختلف را برای مردم جهان روشن نموده است.

مسئول ستاد مراسم و مناسبت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین از تدارک ویژه مردم ورامین برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم در دفاع از مردم مظلوم غزه خبر داد و گفت: مردم دیار ۱۵ خرداد روز جمعه پس از اقامه نماز پرشکوه و دشمن شکن جمعه، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس، مسیر مصلای صاحب الزمان(عج) به سوی گلزار شهدای امامزاده سید فتح الله(ع) ورامین راهپیمایی خواهند کرد.

محمودی ادامه داد: برپایی ایستگاه های جمع آوری کمک های مردمی برای حمایت از مردم غزه، راه اندازی پویش حمایت از مردم فلسطین، فضاسازی نماز جمعه شهرستان ورامین از بخش های دیگر این برنامه خواهد بود.

مسئول ستاد مراسم و مناسبت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین متذکر شد: همچنین در نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین و در آستانه روز ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، پرچم مقدس جمهوری اسلامی در میان نمازگزاران توزیع و برنامه های فرهنگی متعددی پیش بینی و اجرایی خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان از عموم مردم ولایتمدار ورامین دعوت کرد که با حضور خود در راهپیمایی روز جمعه، بار دیگر پیوند عمیق خود را با مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخواست امام جمعه نورآباد برای تخصیص اعتبار
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • کمک ۲۴ میلیارد ریالی نیکوکاران شهرستان ابرکوه در آیین گلریزان
  • کمک میلیارد ریالی نیکوکاران شهرستان ابرکوه در آیین گلریزان
  • پیام مدیر کل ارشاد خوزستان به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • برگزاری تظاهرات ورامینی ها در دفاع از مردم مظلوم غزه در روز جمعه
  • جنگ شادی به مناسبت میلاد امام حسن (ع) در مجموعه جهانی بیشاپور
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شهرستان پلدختر