Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار"غلامرضا جعفری" فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب ۳۰۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان میناب کشف کردند.

سردار جعفری افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر حین کنترل محور‌های مواصلاتی به ۳ دستگاه خودرو مشکوک شده و دستور توقف دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: مأموران در دو عملیات ضربتی خودرو‌ها را متوقف و در بازرسی دقیق از آن‌ها ۲۶۸ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و ۳۲ کیلو و ۳۰۱ گرم حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: در این عملیات ۷ سوداگر مرگ دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین زلفخانی، پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از کشف مقادیر زیادی از مواد مخدر در شهریار خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این اقدام اظهار کرد: در پی اقدام اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در حوزه عناصر قاچاقچیان مشخص شد فردی در فردوسیه شهریار مقادیر زیادی مواد مخدر تهیه و در منزل خود دپو کرده است.

زلفخانی گفت: با بررسی موضوع و پس از حصول اطمینان و کسب دستور قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به محل مورد نظر اعزام که در بازرسی‌ها، مقدار ۳۹ کیلو و ۷۲۰ گرم تریاک را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با اعلام اینکه در این عملیات یک نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شده است، عنوان کرد: اولویت اصلی پلیس، برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 6085384

دیگر خبرها

  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • دستگیری عاملان توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک از خودروی ۲ قاچاقچی