Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساکنان شمال فلسطین اشغالی پس از به صدا درآمدن آژیر خطر به اماکن امن در منطقه «الجلیل الغربی» پناه بردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، منابع فلسطینی امروز (جمعه)، گزارش دادند که آژیرهای خطر در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده‌اند.

پایگاه خبری شبکه «المیادین» به نقل از منابع صهیونیستی در این خصوص گزارش داد که ساکنان شمال فلسطین اشغالی پس از به صدا درآمدن آژیر خطر به اماکن امن در منطقه «الجلیل الغربی» پناه بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری «شهاب» به نقل از پایگاه صهیونیستی «واللا» گزارش داد که مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که هیچ موشکی به شمال فلسطین اشغالی برخورد نکرده است؛ اما بااین‌حال، ساکنان این مناطق تأکید کردند که صدای انفجار شنیده‌اند.

پایگاه شهاب همچنین گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ارتفاع پایین در حال پرواز بر فراز مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان هستند.

شبکه صهیونیستی «کان» در این خصوص گزارش داد که آژیرهای خطر «به‌اشتباه» به صدا درآمده‌اند.

شبکه «الجزیره» نیز به نقل ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که آژیرهای خطر به‌اشتباه در مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان به صدا درآمده است.

پیش‌تر، رژیم صهیونیستی در سناریویی دروغین از نفوذ تعدادی از رزمندگان جنبش حزب‌الله لبنان به فلسطین اشغالی خبر داده بود که حزب‌الله در بیانیه‌ای ضمن تکذیب این خبر، اعلام کرد که هیچ اقدامی در این خصوص انجام نداده و ترس شدید نیروهای رژیم صهیونیستی از انتقام این جنبش علت درگیری در مرز بوده است.

به نظر می‌رسد اکنون نیز ترس شدید نیروهای رژیم صهیونیستی از حمله حزب‌الله باعث شده است بار دیگر آژیرهای خطر در این مناطق به صدا درآیند.

انتهای پیام/4106/

منبع: آنا

کلیدواژه: حزب الله آژیر خطر منطقه الجلیل شمال فلسطین اشغالی رژیم صهیونیستی آژیرهای خطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار نتانیاهو به پناهگاه پیشرفته ضدموشکی میلیاردر صهیونیست

به گزارش همشهری آنلاین،‌ نتانیاهو و همسرش به دلیل آنکه منزل فالیک مجهز به یک پناهگاه پیشرفته ضدموشکی است، تصمیم گرفته است تا از ترس واکنش احتمالی ایران و خطر حمله موشکی تعطیلات پایان هفته خود را در منزل این میلیاردر صهیونیست سپری نماید.

کد خبر 844034 منبع: تسنیم برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو خبر ویژه

دیگر خبرها

  • انفجارهای شدید در سرتاسر فلسطین اشغالی
  • آژیر خطر در مناطق مختلف فلسطین اشغالی به صدا درآمد
  • آژیر خطر در تل‌آویو/ پهپادهای ایرانی به داخل فلسطین اشغالی رسیدند + فیلم
  • رسانه‌های صهیونیستی: پهپادهای ایرانی به داخل فلسطین اشغالی رسیدند / آژیر خطر به صدا درآمد
  • «تنبیه متجاوز» آغاز شد/ ده‌ها فروند پهپاد در مسیر مناطق اشغالی/ قسمت اصلی حمله به زودی آغاز می شود!/ وزرای صهیونیست به پناهگاه فرار کردند + فیلم و عکس
  • رسانه صهیونیستی: نتانیاهو به پناهگاه فرار کرده است
  • رسوایی جدید «نتانیاهو» / فرار به پناهگاه میلیاردر صهیونیست
  • رسوایی جدید «نتانیاهو» / فرار به پناهگاه میلیاردر صهیونیست
  • فرار نتانیاهو به پناهگاه پیشرفته ضدموشکی میلیاردر صهیونیست
  • به صدا درآمدن آژیر هشدار در شهرک‌های اشغالی و حمله هوایی صهیونیست‌ها به مرزهای لبنان