Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: این طرح با هدف پیشگیری از سرقت‌های خرد و ساماندهی معتادان و معرفی به کمپ‌های ترک اعتیاد صورت می‌گیرد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ موفق به شناسایی و دستگیری ۱۳ معتاد متجاهر شدند؛ کشف ۱۳ فقره سرقت و کشف مقادیری #مواد_مخدر از اتهامات این متهمان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد:این اقدام پلیس رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته است؛ ۲ نفر از متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و مابقی متهمان پس از هماهنگی با خانواده‌هایشان به کمپ‌های ترک اعتیاد در سطح شهرستان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام عنوان کرد :پلیس در شهرستان ایلام با اجرای طرح‌های پیشگیرانه در صدد کاهش سرقت و رضایتمندی شهروندان است ؛ جمع آوری ضایعاتی‌های متخلف ، معتادان متجاهر ، اراذل و اوباش ، خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری مزاحمان خیابانی بصورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی مرجع قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری هدفمند و کم خطای معتادان متجاهر در ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، زاهدی، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ورامین با اعلام این خبر گفت:  شورای مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران با هدف جمع آوری هدفمند و کم خطای معتادان متجاهر، مسئول تدوین شیوه نامه جدید جمع آوری این افراد در شهرستان ورامین شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جمع آوری هدفمند و کم خطای معتادان متجاهر در ورامین
  • ساماندهی معتادان متجاهر و جمع‌آوری ۱۹۵ تن پسماند در جنوب تهران
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • اجرای مرحله جدید طرح جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان علی آبادکتول
  • طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر در یک شب
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس