Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا ذبیحی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گرگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: حوالی عصر پنجشنبه برخورد یک دستگاه نیسان وانت با پژو ۴۰۵ در محور توسکستان به شاهرود در منطقه سر علی آباد به مرکز کنترل عملیات گلستان اطلاع رسانی شد.

او افزود: ۲ تیم به همراه یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ذبیحی ادامه داد: در این حادثه چهار نفر مصدوم شدند که یک مصدوم به شکل سرپایی درمان و سه مصدوم دیگر توسط هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه رانندگی هلال احمر تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد دو خودروی ایسوزو و کامیون در جاده بجنورد-آشخانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ ابوالفضل محبان گفت: برخورد دو دستگاه خودروی کامیون و ایسوزو در کیلومتر ۱۵ جاده بجنورد به آشخانه روبروی روستای مملجه دیشب اتفاق افتاد که بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات بدرانلو هلال احمر شهرستان بجنورد به محل حادثه اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی بیان کرد: در اثر این حادثه ۱ نفر مصدوم شد که از سوی نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بوسیله ست نجات هیدرولیک رهاسازی و تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • مصدومیت ۷ نفر در واژگونی جداگانه دو خودرو در استان آذربایجان‌غربی
  • برخورد دو خودروی ایسوزو و کامیون در جاده بجنورد-آشخانه
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف جاده اهر - مشگین شهر
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف جاده اهر - مشکین شهر