Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@13:23:37 GMT

پادشاه سابق اسپانیا به ابوظبی رفته است

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۹۹۶۹

پادشاه سابق اسپانیا به ابوظبی رفته است

آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه ABC گزارش داد، خوآن کارلوس، پادشاه سابق اسپانیا روز دوشنبه با یک جت شخصی به ابوظبی پرواز داشته است.

به گزارش رویترز، از زمانی که خوآن کارلوس روز دوشنبه به ناگهان تصمیمش را برای ترک اسپانیا اعلام کرد، تاییدیه رسمی در خصوص اقامتگاهش ارائه نشده بود.

رسانه ABC نوشت، هواپیمای او در مسیر پاریس به ابوظبی بوده و در شهر ویگو واقع در شمال غرب اسپانیا توقف کرده تا خوآن کارلوس را به همراه چهار محافظ و یک شخص دیگر سوار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پادشاه اسپانیا ابوظبی هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه داستان های ترسناک چگونه اولین گام را برداشت؟

به گزارش خبرآنلاین، استیفن ادوین کینگ، نویسنده مشهور داستان های ترسناک، فراطبیعی، علمی‌تخیلی و فانتری که استاد تعلیق در آثار داستانی است و او را پادشاه آثار ترسناک و فراطبیعی می‌شناسند، در اوایل نویسندگی هرگز تصور هم نمی‌کرد که روزی به یکی از پرکارترین نویسندگان جهان تبدیل شود و بیش از ۲۰۰ اثر داستانی موفق و اغلب پرفروش به قلم او نوشته و منتشر شود. بر اساس آمارهای رسمی و منتشر شده، تا سال ۲۰۱۸، مجموع آثار کینگ بیش از سیصد و پنجاه میلیون نسخه فروش داشته است که از این میان بسیاری از آثارش به فیلم سینمایی، فیلم کوتاه، سریال تلویزیونی و کتاب های کمیک اقتباس شده است.

به روایت همشهری آنلاین- او پنجاه و هشت رمان، شش کتاب غیر داستانی و تقریبا دویست داستان کوتاه در کارنامه نویسندگی خود دارد. او برای آثار ارزنده خود، پانزده بار جایزه برم استوکر، شش بار جایزه انجمن فانتزی بریتانیا، یک بار جایزه هوگو، پنج بار جایزه لوکس و چهار بار جایزه جهان فانتزی و ده ها جایزه دیگر را به دست آورده است. حالا با این توضیح، شنیدن ماجراها و سرگذشت اولین کتاب استیفن کینگ خالی از لطف نیست. او وقتی اولین داستان خود را نوشت و آن را به اولین ناشر ارائه کرد پاسخ مثبتی نگرفت اما به عنوان یک نویسنده نوقلم که به استعداد خودش ایمان داشت، سماجت کرد و به سراغ ناشران دیگری هم رفت و باز هم با پاسخ منفی ناشران مواجه شد.

استیفن کینگ در آن زمان و اکثر مواقع چنین پاسخی را از ناشران دریافت می‌کرد:«ما هیچ علاقه‌ای به انتشار داستان‌های علمی تخیلی که آرمان‌شهرهای منفی را به تصویر می‌کشند نداریم.» با این حال، کینگ به پیگیری‌ها و سماجت های خود ادامه داد و سرانجام اولین کتاب او با عنوان«کری» منتشر شد و توانست بیش از یک میلیون نسخه بفروشد. کتاب «کری » استیفن کینگ یک رمان ترسناک است در ۵ آوریل ۱۹۷۴ منتشر شد. داستان رمان که بیشتر در سال ۱۹۷۹ جریان دارد، روایت‌کننده داستان یک دختر دبیرستانی گوشه گیر، مظلوم و البته عجیب و غریب به نام «کری وایت» است که با به دست آوردن قدرت های فراطبیعی، تصمیم می گیرد از تمام کسانی که به او اهانت کرده و او را آزرده اند، به سختی انتقام بگیرد. از همین رو، خیلی زود یکی از بدترین اتفاقات شهر، رقم می خورد. این رمان یکی از معدود کتاب هایی است که در مدارس ایالات متحده آمریکا ممنوع شد. برای نشان دادن و به تصویر کشیدن تخریب و نابودی شهر خیالی « چمبرلین » توسط «کری» و همچنین انتقام از همکلاسی های بد ذات و مادرش، در سرتاسر کتاب از تکه های روزنامه، مقالات مجلات گوناگون، نامه ها و گزیده کتاب‌های مختلف استفاده شده است. این تکنیک، وقایع داستان را به شدت رمزآلود و پیچیده ساخته است. اقتباس های بسیاری از این رمان صورت گرفته است که برای نمونه می توان به یک فیلم موفق و برجسته در سال ۱۹۷۶، یک نمایش موزیکال در سال ۱۹۸۸، یک فیلم تلویزیونی در سال ۲۰۰۲ و یک فیلم سینمایی دیگر در سال ۲۰۱۳ اشاره کرد.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897688

دیگر خبرها

  • متهم شدن برخی از مدیران سابق سازمان حفظ نباتات به قاچاق
  • کاهش قیمت نفت همزمان با کاهش مخاطرات ژئوپلتیک منطقه
  • سریال کره‌ای «قصر بی‌رحم»؛ داستانی جذاب از جنس «دونگ‌یی»
  • دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی
  • وزیر سابق آموزش و پروش دولت رئیسی، سمت جدید می‌گیرد؟
  • یوسف نوری استاندار مازندران می‌شود
  • میلان جانشین پیولی را انتخاب کرد: مربی سابق رئال
  • بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست
  • پادشاه داستان های ترسناک چگونه اولین گام را برداشت؟