Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@05:38:27 GMT

کاهش ۳۰۰ هزار تومانی حباب سکه

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۹۹۸۴

کاهش ۳۰۰ هزار تومانی حباب سکه

خبرگزاری میزان: محمد کشتی آرای اظهار کرد: طی هفته‌ای که گذشت قیمت هر اونس جهانی طلا متوسط ۷۲ دلار افزایش یافت و به ۲ هزار و ۴۹ دلار رسید که یک رکورد جدید محسوب می‌شود که تاکنون سابقه نداشته و علت آن به دلیل حوادث خاورمیانه و کاهش ارزش دلار بوده است.

نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر افزود: قیمت سکه فقط با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی، رشد کرده در حالی که نوسانات قیمت ارز طی هفته‌ای که گذشت بسیار کم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سکه طرح قدیم در آخرین روز کاری هفته‌ای که گذشت با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به ابتدای هفته به ۱۱ میلیون تومان و سکه طرح جدید نیز با افزایش ۱۵۵ هزار تومان نسبت به ابتدای هفته به قیمت ۱۱ میلیون و ۵۵۵ هزار تومان رسید.

کشتی آرای بیان کرد: قیمت نیم سکه به ۵ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان رسید که نسبت به ابتدای هفته با رشد ۸۰ هزار تومانی همراه بوده است ربع سکه، اما با توجه به کاهش تقاضا به ۳ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان رسید که ۲۰ هزار تومان کاهش یافت.

نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با بیان اینکه سکه‌های گرمی بدون تغییر در یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان ثابت ماند، خاطرنشان کرد: هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۴۴ هزار و ۷۰۰ تومان افزایش نسبت به ابتدای هفته به یک میلیون ۱۳۱ هزار تومان افزایش یافت.

وی افزود: طی هفته‌ای که گذشت حباب سکه از ۷۵۰ هزار تومان به ۴۵۰ تومان کاهش یافت و نشان دهنده کاهش تقاضا برای سرمایه گذاری بر روی سکه است.

کشتی آرای ادامه داد: با نزدیک شدن به ماه محرم حباب سکه در حال کاهش است و اکثر سکه‌ها در حال از دست دادن حباب خود هستند.

نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهرتاکید کرد: خریدوفروش در بازار به صورت نرمال و عادی است و تقاضای زیادی وجود ندارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: بازار سکه و طلا حباب سکه نسبت به ابتدای هفته هفته ای که گذشت هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قیمت طلا و سکه

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، قیمت سکه امامی (طرح جدید) امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه نسبت به دیروز با کاهش ۱۵ هزار تومانی مواجه شد و به ۴۳ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان رسید.

قیمت سکه بهار آزادی اما افت کرده و با کاهش ۸۱۵ هزار تومانی، روی رقم ۴۰ میلیون و ۲۱۵ هزار تومان ثبت شد.

قیمت نیم سکه و ربع سکه مانند دیروز به ترتیب ۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود. قیمت سکه یک گرمی هم با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی به ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم که دیروز ۳ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۸۰۰ تومان بود با کاهش حدود ۴ هزار تومانی به ۳ میلیون و ۶۶۲ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  •  پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد
  • قیمت نفت اندکی بالا رفت
  • نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه امامی هفت میلیونی شد
  • آخرین قیمت طلا و سکه
  • طلا و سکه در میانه روز رنگ عوض کرد؛ قیمت جدید طلا و سکه امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳