Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از ماساژور‌های تیم فوتبال شهرخودرو به ویروس کرونا مبتلا و از دیروز راهی قرنطینه شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز چهارشنبه اعضای تیم فوتبال شهرخودرو پیش از دیدار مقابل استقلال چهارمین مرحله تست کرونای خود را پشت سر گذاشتند و با مشخص شدن نتایج آزمایش، تست کرونای یکی از ماساژور‌های این تیم مثبت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ماساژور از دیروز راهی قرنطینه شده است.

خبر دیگر اینکه باشگاه شهرخودرو امروز به صورت رسمی از سید وحید کاظمی داور دیدار مقابل استقلال به فدراسیون فوتبال شکایت می‌کند. سهراب بختیاری‌زاده به دلیل ناراحتی از قضاوت کاظمی در نشست خبری پس از این بازی شرکت نکرد و سید داود سیدعباسی دستیار او، هر ٢ گل آبی پوشان را ناشی از اشتباهات داوری دانست.

شهرخودرو با تساوی در بازی دیشب در فاصله ٢ هفته تا پایان لیگ نوزدهم با ۴۵ امتیاز در جایگاه ششم جدول ایستاد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهرخودرو شهرخودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکانی‌ها از فرودگاه به محل تمرین رفتند؛ ریکاوری بدون استراحت

اعضای تیم فوتبال پیکان مستقیما از فرودگاه راهی محل تمرین خود شدند...

طرفداری| بازیکنان پیکان زمانی برای استراحت نداشتند.

به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، اعضای تیم فوتبال پیکان که بعد از دیدار مقابل مس به علت نبود پرواز مستقیم از رفسنجان به تهران، مجبور شدند شب گذشته در این شهر بمانند، ظهر امروز از طریق فرودگاه کرمان به پایتخت بازگشتند. در روزی که باید به ریکاوری و استراحت برای بازیکنان سپری می‌شد، اعضای تیم سفر نسبتا طولانی را تجربه کردند که بخشی از آن، طی کردن مسافت زمینی رفسنجان تا کرمان بود و سپس سفر هوایی از کرمان تا تهران.

با این حال، رضا عنایتی از بازیکنانش خواست به محض رسیدن به تهران، مستقیما راهی ورزشگاه ایران‌خودرو شوند تا ریکاوری را پشت سر بگذارند. همچنین بازیکنانی که به هر دلیلی نتوانستند در دیدار روز گذشته به میدان بروند، تمرین کاملی را سپری کردند.

سخت‌گیری اعضای کادر فنی پیکان برای حفظ شرایط مطلوب بازیکنان، یکی از دلایل پیشرفت این تیم در هفته‌های اخیر به حساب می‌آید؛ وضعیتی که سبب شده پیکان در تهران و سایر شهرها بهترین عملکرد را داشته باشد. همان‌طور که در دیدار خارج از خانه برابر مس رفسنجان، دو مرتبه از حریف پیش افتاد و حداقل سه فرصت عالی گلزنی هم داشت که از دست رفت. البته داور هم می‌توانست در یک صحنه، اعلام پنالتی کند اما در نهایت، مسی‌ها با خوش‌شانسی توانستند در این بازی، یک امتیاز به دست بیاورند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • افضل: جریمه اعضای سپاهان برای دلخوشی هواداران بود
  • انتخاب دکتر صابر امیری به عنـوان عضـو هیئت‌علمـی برگزیده طـرح کاظمـی آشـتیانی از سـوی بنیاد ملی نخبگان کشور
  • روشن: استقلال ستاره ندارد ولی تیم واقعی است؛ کسی دنبال فوتبال زیبا نیست
  • پرسپولیسی‌ها وزنه زدند؛ بیرانوند همچنان دور از تمرین گروهی
  • تمرین بدنسازی پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است
  • پیکانی‌ها از فرودگاه به محل تمرین رفتند؛ ریکاوری بدون استراحت
  • بیرانوند و هنانوف همچنان زیر نظر پزشکان
  • وحید شمسایی: انتخاب ۱۴ نفر کار سختی بود/ به بازیکنانم اعتماد دارم
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید