Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:46:42 GMT

عدم مدیریت صحیح علت اصلی مشکلات شهری بناب

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۰۰۲۲

عدم مدیریت صحیح علت اصلی مشکلات شهری بناب

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت السلام محمد باقری بنابی نماینده مردم شهرستان بناب و خوشه مهر در جلسه ستاد باز آفرینی شهری ضمن گلایه از وضعیت ظاهری شهر بناب اظهار داشت: متاسفانه وضعیت برخی از شهر‌های همجوار به مراتب بهتر از بناب می‌باشد، لذا می‌بایست توجه ویژه‌ای به زیباسازی شهری بناب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: ورودی‌های شهر بناب به گونه‌ای وضعیت بدی دارند که هنگام ورود به بناب انگار وارد شهر جنگ زده‌ای می‌شویم و این برازنده‌ی یکی از قطب‌های صنعتی استان نیست.

او  تعامل، همکاری و قانونمند بودن را لازمه توسعه شهری بناب عنوان کرد و گفت: بدون تعارف از مسئولین شهرستان انتظار داریم وقت بیشتری را برای توسعه بناب بگذارند که البته جا دارد از تلاش‌های فرماندار بناب تشکر ویژه‌ای داشته باشیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی  ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی شهرستان بناب را ضروری دانست و گفت: از شهرداری درخواست داریم از فردا ساخت و ساز‌های خارج از محدوده‌ی شهری را هر چه سریع‌تر وارد محدوده‌ی شهری بناب کند، که قطعا این کار در چند سال آینده به مراتب سخت‌تر خواهد شد.

حجت الاسلام محمد باقری بنابی  در پایان با تأکید بر اینکه اکثر مشکلات عمرانی شهری بناب بر اثر عدم مدیریت به وجود آمده و یا حل نشده اند گفت: اکثرا پول و اعتبارات را بهانه‌ای برای مشکلات عنوان می‌کنند، اما صادقانه باید بگوییم عدم مدیریت صحیح اولویت اصلی برخی از مشکلات به وجود آمده می‌باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توسعه شهری سکونتگاه غیررسمی محدوده شهری شهری بناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر سه شنبه در بازدید از پروژه‌های شهری رشت (طرح میثاق) اظهار کرد: پروژه‌های شهری رشت پیشرفت قابل قبولی دارد اما این تلاش‌ها برای رفاه حال شهروندان استمرار داشته باشد.

استاندار گیلان ساماندهی ترافیک شهری رشت از مطالبات اصلی شهروندان برشمرد و بیان کرد: احداث تقاطع، بازگشایی گره کور ترافیک شهری، جمع آوری آب‌های سطحی و حل مساله پسماند از دیگر انتظارات و مطالبات رشتوندان است که گام به گام توسط مدیریت رفع می‌شود.

عباسی با بیان اینکه پیشرفت اجرای پروژه طرح میثاق رشت رضایت بخش است، گفت: چهار پروژه طرح میثاق رشت تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به انسجام و همدلی بین مدیریت و پارلمان شهری رشت افزود: وفاق و همدلی خوبی بین اعضای شورا و مدیریت شهری شکل گرفته و این مساله بر سرعت بخشی کارها کمک می‌کند.

استاندار گیلان با تاکید. بر لزوم سرعت بخشی اجرای پروژه‌های شهری بیان کرد: هیچ بهانه‌ای نباید باعث به اخیر افتادن اجرای پروژه‌های شهری رشت شود.

عباسی تصریح کرد: در صورت امکان شیفت کارها برای سرعت بخشی پروژه طرح میثاق رشت افزایش پیدا کند تا شهروندان هر چه زود ثمره کار مدیریت شهری را لمس کنند و ببینند.

وی با بیان اینکه تفکیک زباله در رشت پیشرفت خوبی دارد، افزود: کارهایی که ط دو سال اخیر در مدیریت شهری رشت انجام شده در ۴۰ سال اخیر سابقه نداشته است.

کد خبر 6086854

دیگر خبرها

  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • هوای هیچ شهری امروز آلوده نیست / پاک‌ترین هوا سهم بجنورد شد
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد