Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@16:39:40 GMT

واعظی: انتظار داریم قیمت خودرو کاهش پیدا کند

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۰۰۴۷

واعظی: انتظار داریم قیمت خودرو کاهش پیدا کند

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محمود واعظی شامگاه پنجشنبه در حاشیه آئین رسمی توقف ساخت و خروج پراید از خط تولید، رونمایی رسمی از محصول جدید گروه خودروسازی سایپا و آغاز تولید انبوه دو محصول فیس لیفت ساینا و کوئیک، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه خوشبختانه صنعت خودرو در کشورمان طی سال‌های اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته است، گفت: امروز زنجیره تولید خودرو اعم از خودروساز و قطعه سازان همه با هم در تلاش هستند تا خودرو را با کیفیت تحویل مردم عزیز بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به اینکه در سال جهش تولید، خودکفایی، توجه ویژه به تحقیق و توسعه و تولید داخلی علی رغم فشار‌های ناشی از تحریم، مسیر اصلی صنعت خودرو کشور است، اظهار داشت: بر اساس گزارش مدیران و مسوولان این بخش از یک سال و نیم گذشته تا کنون حدود ۵۰ درصد ارزبری خودرو کاهش یافته و مهندسان و طراحان ما توانسته‌اند خودرو‌هایی صد در صد داخلی تولید کنند که زیبایی، کیفیت و ایمنی دارند.

واعظی با اشاره به توقف ساخت و خروج پراید از خط تولید پس از ۲۷ سال، افزود: اتفاق امروز این است که اگر یک خودرو از خط تولید خارج شده، به ازای آن قرار است دو خودروی داخلی به مردم عرضه شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: بر اساس گزارشات در ۴ ماه گذشته که هم با بیماری کرونا مواجه بودیم و هم فشار تحریم افزایش یافته، تولید خودروی سواری در کشور ۱۹ درصد و خودروی وانت حدود ۳۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و آن طور که مدیران خودروساز کشور قول داده‌اند، قرار است این افزایش تولید ادامه پیدا کند.

واعظی خاطرنشان کرد: با افزایش تولید و عرضه مستقیم آن به دست مصرف کننده، انتظار داریم تا قیمت خودرو کاهش پیدا کرده و از واسطه گری‌ها و دلالی‎ها در بازار جلوگیری شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 کنکور 99 انفجار بیروت حزب کتائب لبنان محمود صارمی روز خبرنگار محمود واعظی قیمت خودرو وضعیت اقتصادی طرح ترافیک 99 کنکور 99 انفجار بیروت حزب کتائب لبنان محمود صارمی روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت صد دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۴,۳۳۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۲۵ تومان (۰.۵۷ درصد) کاهش یافته است. هر واحد صد دینار عراق، روز گذشته با قیمت ۴,۳۵۵ تومان معامله می‌شد.

امروز ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد بر خلاف رشد قبلی با کاهش قیمت روبرو بوده است، بطوری که ۱۰۰ دینار عراق که در بازار آزاد دیروز به ۴,۳۵۵ تومان رسیده بود.

 امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۲۵ تومانی (۰.۵۸ درصد) به ۴,۳۳۰ رسید. بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۳۳۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۳۳۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۲.۳۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۱۰.۶ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قیمت افغانی به تومان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش ۰.۰۲ درصد ی قیمت جهانی نفت
  • مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو تغییر می‌کند
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۳ ارديبهشت
  • راز‌های ناگفته از تورم منفی ۱۰ درصدی افغانستان
  • واکنش سریع بانک مرکزی به یک خبر دلاری/ گوشت ۲۸۵ هزارتومانی در راه است/ کاهش قیمت طلا و سکه و خودرو در بازار