Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@00:57:51 GMT

رن به دنبال جذب فیکایو توموری از چلسی / ادعای اکیپ

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۰۰۶۷

مدافع میانی مورد اعتماد فرانک لمپارد شاید راهی لیگ فرانسه شود. 

فیکایو توموری مدافع میانی 22 ساله چلسی هدف نقل و انتقالاتی رن است و آن ها مذاکرات ابتدایی را با طرف انگلیسی آغاز کرده اند. 

نقل و انتقالات تابستانی رن

به گزارش طرفداری و به نقل از اکیپ، فلورین موریس به عنوان مدیر ورزشی رن پس از ناتوانی در جذب محمد سالیسو و بنوا بادیاشیله، سراغ مدافع آبی ها رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رن به دنبال این است که در تابستان امسال هم یک مدافع میانی راست پا و هم یک مدافع میانی چپ پا جذب کند. مذاکرات با چلسی در مراحل ابتدایی قرار دارد، بنابراین معلوم نیست که رن به دنبال انتقال دائمی است یا قرضی. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدافع میانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرفتگی گوش را این گونه برطرف کنید

آفتاب‌‌نیوز :

برای تمیزکردن و بازکردن گوش‌ها گزینه‌های مختلفی وجود دارد. بهترین راه‌حل به این بستگی دارد که گوش به چه دلیل گرفته است و کدام قسمت گوش درگیر شده است.

 برای رفع گرفتگی گوش میانی یا گوش خارجی راه‌حل‌های متفاوتی وجود دارد.

گرفتگی گوش میانی

گرفتگی گوش میانی اغلب انسداد لوله‌ای است که وسط گوش را به پشت بینی (شیپور استاش) متصل می‌کند. کودکان بیشتر مستعد ابتلا به عفونت گوش میانی هستند، چون شیپور استاش گوش آن‌ها باریک‌تر است و بیشتر می‌گیرد.

اختلال عملکرد شیپور استاش وقتی رخ می‌دهد که برای مدت طولانی مسدود می‌شود.

گاهی اوقات گوش میانی به‌دلیل گرفتگی بینی می‌گیرد یا عفونت می‌کند. اسپری‌های بینی و ضد احتقان‌های بدون نسخه در کاهش احتقان و تورم بینی موثر است و درنتیجه گرفتگی گوش‌های میانی را از بین می‌برد.

نکاتی درمورد گرفتگی گوش خارجی

گرفتگی گوش خارجی به‌دلیل قرارگرفتن در معرض عوامل خارجی مانند آب حین شنا یا تجمع جرم گوش رخ می‌دهد و موجب عفونت می‌شود. عفوت گوش خارجی ممکن است دردناک باشد. برای درمان این گرفتگی می‌توانید سراغ برخی روش‌های خانگی بروید.

روغن معدنی

برخی افراد هنگام گرفتگی گوش خارجی استفاده از روغن معدنی را تسکین‌دهنده می‌دانند. تجمع جرم گوش باعث گرفتگی گوش‌ها می‌شود و روغن معدنی چاره‌ساز است، زیرا به نرم‌شدن موم یا جرم گوش کمک می‌کند تا راحت‌تر از بین برود.

هیدروژن پروکسید یا کاربامید پراکسید اوتیک

کاربامید پراکسید اوتیک دارویی موثر در درمان گرفتگی گوش خارجی ناشی از تجمع جرم گوش است. هم پراکسید کاربامید اوتیک و هم هیدروژن پروکسید با نرم‌تر کردن جرم گوش به باز کردن گرفتگی گوش کمک می‌کنند.

قطره‌های گوش بدون نسخه

بسیاری از متخصصان مراقبت بهداشتی برای ازبین‌بردن جرم گوش قطره‌هایی را پیشنهاد می‌کنند که نیاز به نسخه ندارند و در دسترس هستند. این قطره‌ها جرم سفت و چسبناک گوش را که ممکن است گیر کند یا به عمق کانال گوش رانده شود، نرم می‌کنند.

شست‌وشوی گوش

به گزارش ایندیپندنت، برخی افراد برای رفع گرفتگی گوش‌هایشان آن‌ها را می‌شویند، یا در خانه یا در مطب پزشک. برای شست‌وشوی گوش آب گرم را با فشار به داخل گوش وارد می‌کنند تا جرم داخل آن نرم شود.

کمپرس گرم یا بخار

در این حالت یا بخار را به داخل گوش وارد می‌کنند یا حوله خیسانده‌شده در آب گرم را را روی گوش قرار می‌دهند و از گرما و رطوبت برای شل کردن جرم گوش و باز کردن گرفتگی آن استفاده می‌کنند.

با این حال در مواردی، چون مشکل شنوایی، تب، ترشح مایع، چرک یا جرم در گوش و عوارضی که بیش از چند روز ادامه دارند یا شدتشان رو به افزایش است، باید به متخصص مراقبت‌های بهداشتی مراجعه کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • تراکتور به دنبال مردی که پرسپولیس را شکست داد!
  • ادعای جالب: کین اصلا برای جام به بایرن نرفت
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • چرا نیکولاس جکسون به دنبال تصاحب پنالتی کول پالمر بود؟
  • گئورگی سوداکوف، هدف نقل و انتقالاتی تاتنهام در تابستان ۲۰۲۴
  • نقش محوری قزاقستان در کریدور میانی
  • ادعای جالب ستاره چلسی: شوخی بود، نه دعوا!
  • مدافع چلسی: Dune 2 بهترین فیلمی است که تا به حال دیده‌ام
  • گرفتگی گوش را این گونه برطرف کنید
  • شوک به سعودی‌ها؛ ستاره النصر به دنبال ترک عربستان