Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله طولانی یک هشتم نهایی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری چهار دیدار بسته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، لیگ قهرمانان اروپا بعد از مدت‌ها انتظار قرار است بدون حضور تماشاگر و پشت درها بسته برگزار شود تا پرونده طولانی‌ترین مرحله یک هشتم نهایی تاریخ لیگ قهرمانان بسته شود. بازی حساس بین دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید قرار است برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو تیم در بازی رفت برابر هم به میدان رفتند که تیم پپ گواردیولا موفق عمل شد و توانست با نتیجه ۲ بر یک به برتری برسد.

شاگردان زین الدین زیدان هم بعد از قهرمانی در لالیگا با روحیه بالا به مصاف منچسترسیتی می‌روند که امسال در لیگ برتر و جام حذفی موفق به کسب جام نشد.

در لیگ ایتالیا، یوونتوس برای جبران شکست یک بر صفر در دیدار رفت، برابر لیون فرانسه به میدان خواهد رفت. لیونی‌ها قرار است در ورزشگاه خالی از تماشاگر برابر یوونتوس و کریستیانو رونالدو بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان به میدان بروند.

شنبه شب هم قرار است دو دیدار برگزار شود؛ تیم بایرن مونیخ در بازی رفت با ۳ گل چلسی را در لندن شکست داد و حالا قرار است برابر این تیم دوباره به میدان برود. در دیدار دیگری، بارسلونا نیز برای جبران ناکامی در لالیگا باید برابر ناپولی قرار گیرد.

برنامه بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

جمعه

منچسترسیتی - رئال مادرید

یوونتوس - لیون

شنبه

بایرن مونیخ - چلسی

بارسلونا - ناپولی

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: یوونتوس رئال مادرید منچسترسیتی لیگ قهرمانان اروپا زیدان لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهکشانی‌ها در مسیر قهرمانی

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های مایورکا و رئال مادرید از هفته سی‌ویکم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۰ در ورزشگاه سون مویکس با قضاوت خوزه ماریا سانچز مارتینز برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر رئال مادرید به پایان رسید.

رئال مادرید در مسی قهرمانی میزبان نایب قهرمان کوپا دی ری بود و با توجه به اینکه چند روز دیگر باید دیدارحساس از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را مقابل منچسترسیتی برگزار کند به چند ستاره خود برای این دیدار استراحت داد.

تک گل رئال مادرید توسط اورلین شوامنی در دقیقه ۴۸ به ثمر رسید. شوت از پشت محوطه جریمه ستاره فرانسوی پس از برخورد به مدافع مایورکا کمانه کرد و به شکلی زیبا وارد دروازه میزبان شد. در ادامه رئال مادرید این فرصت را داشت تا در دقیقه ۶۰ اختلاف را به ۲ گل افزایش دهد اما براهیم دیاز به شکل عجیبی نتوانست دروازه مایورکا را باز کند.

با این نتیجه رئال مادرید ۷۸ امتیازی شد و در صدر جدول اختلاف خود را با بارسلونا به عدد ۱۱ رساند و در مقابل مایورکا با ۳۱ امتیاز در رتبه پانزدهم ایستاد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم
  • جنگ ستارگان انریکه و ژاوی در بارسلون/ مادرید‌ی ها به لانه زنبور‌ها قدم می‌گذارند
  • تمرینات رئال مادرید پیش از دیدار برگشت با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • لیست رئال مادرید برای تقابل با منچسترسیتی؛ شوامنی هم دعوت شد!
  • رسمی: داور سرشناس برای بازی حساس سیتی-رئال
  • راه موفقیت بارسلونا با داداش ژاوی
  • فرمانده بلژیکی سیتی آماده رویارویی با مردان آنچلوتی
  • کهکشانی‌ها در مسیر قهرمانی
  • برتری 2-0 اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا با بریس گریزمان و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2016/4/13) / فیلم
  • منچسترسیتی ۵ - ۱ لوتون تاون/ زهرچشم سیتیزن‌ها از رئال + فیلم