Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@15:56:52 GMT

تلاش نافرجام برای ترور عضو حماس در لبنان

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۰۱۱۴

تلاش نافرجام برای ترور عضو حماس در لبنان

خبرگزاری رسمی لبنان از انفجار بمب در خودروی یک عضو جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در لبنان خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی لبنان «NNA»، امروز (جمعه)، گزارش داد که در ماشین «بلال غالی» عضو جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) یک بمب کوچک منفجر شده است.

طبق این گزارش، این بمب در منطقه «سیروب» در شرق شهر «صیدا» (جنوب غرب لبنان) منفجر شده است که در پی آن، عضو حماس مجروح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش NNA همچنین اشاره شده است که پس از وقوع این انفجار،  نیروهای امدادی بلال غالی را به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

دفتر حماس در لبنان نیز طی بیانیه‌ای ضمن تأیید این خبر، تشریح کرد که بلال غالی از اعضای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین و یکی از اسکورت‌های سابق این جنبش امروز برای رفتن به محل کار خود به خودروی خود در منطقه سیروب نزدیک شده که در این حین یک بمب در خودروی او منفجر می‌شود.

حماس با گزارش اینکه جراحت بلال غالی خفیف است، خبر داد که مقامات ذی‌ربط این جنبش در حال پیگیری این موضوع هستند.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

کلیدواژه: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس عضو حماس انفجار بمب در خودرو لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت حزب الله با درخواست آمریکا برای مذاکره مستقیم

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، سید نواف الموسوی مسئول پرونده منابع و مرزها در جنبش حزب الله گفت تمام طرف‌های بزرگ از جمله ایالات متحده آمریکا خواستار مذاکره مستقیم با حزب‌الله هستند، اما این جنبش با این خواسته آنها مخالفت کرده است.

الموسوی به المیادین گفت که اسرائیل قدرت لجستیکی برای بمباران لبنان و حتی برای بمباران غزه نداشت، اگر پلی که به صورت روزانه برای رساندن سلاح و مهمات به این رژیم برقرار شد، وجود نداشت.

وی افزود حزب الله خطوط ارتباطاتی مستقیم با برخی کشورهای بزرگ دارد که برخی از آنها از حزب الله خواسته‌اند تا گردانهای قسام شاخه نظامی حماس را به پذیرش طرح پیشنهاد شده به آنها متقاعد کنند.

الموسوی گفت پاسخ حزب الله این بوده که ملت و مقاومت فلسطین تنها طرفی است که در این زمینه تصمیم می‌گیرد.

وی تاکید کرد مقاومت اسلامی لبنان هرگز تحت هیچ شرایطی، برادران فلسطینی خود را در غزه تنها نخواهد گذاشت نه تنها از طریق سلاح بلکه حتی در کنار آنها نیز با دشمن می جنگند.

این مسئول حزب الله درباره توانمندی‌های رزمی حزب الله گفت آنچه را حزب الله طی نیم سال ذخیره می‌کرد، امروز طی یک ماه آن را ذخیره می‌کند، حزب الله انبارهای جدیدی از موشک‌های جدید هوایی، زمینی و دریایی دقیق‌تر و پیشرفته‌تر در اختیار دارد.
 

دیگر خبرها

  • اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی در ترور رهبران حماس و نجات اسرا
  • اسامه حمدان: شهادت فرمانده حماس تایید نشده است
  • حماس: به داستان اشغالگران درباره ترور «مروان عیسی» اعتمادی وجود ندارد
  • واکنش حماس به ادعای ترور یکی از فرماندهانش
  • ادعای ارتش رژیم صهیونیستی در ترور یک فرمانده حماس
  • اذعان رژیم صهیونیستی به کشته شدن اسیر خود در غزه
  • رژیم صهیونیستی رسما ترور مروان عیسی را تایید کرد
  • مخالفت حزب الله با درخواست آمریکا برای مذاکره مستقیم
  • تلاش نافرجام ناتینگهام فارست برای استخدام مائوریتزیو ساری
  • مادورو از تلاش برای ترور خود خبر داد