Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@15:07:28 GMT

خبرهای جدید از بورس تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۰۱۴۸

خبرهای جدید از بورس تهران

خبرگزاری مهر: به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، علی صحرایی اظهار داشت: اقدامات کوتاه مدت بورس تهران، برای کاهش فشار بر روی هسته معاملاتی بدین گونه است که از هفته آینده سهام صنایع مختلف در دو زمان ۸:۳۰ تا ۱۱ و ۱۱ تا ۱۳ هر روز کاری معامله خواهند شد.

مدیرعامل بورس تهران اضافه کرد: عمده معاملات گروه‌ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱ و گروه صنایع بزرگ نیز از ساعت ۱۱ تا ۱۳ انجام می‌شود، البته از روز قبل اطلاع رسانی می‌شود که چه صنایعی در چه بازه زمانی معاملات می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحرایی گفت: برای کاهش مشکلات هسته اصلی معاملات، یکی از اقدامات بورس تهران، به کارگیری دو سامانه معاملاتی برای بورس و فرابورس است که تا دو ماه آینده، دو موتور معاملات جداگانه ایجاد می‌شود.

وی به اقدامات بلند مدت بورس تهران برای ایجاد زیرساخت‌های معاملاتی اشاره کرد و افزود: در نظر داریم تا پایان سال، سامانه معاملاتی جدیدی با کمک دانشگاه طراز اول کشور ایجاد شود البته با مشاوران خارجی هم مذاکراتی برای ایجاد هسته جدید داریم.

صحرایی گفت: فراز و فرود، جز ذات بازار سرمایه است و هرچه سطح قیمت‌های سهام بالا رود تحلیل سهم‌ها نیز مشکل‌تر می‌شود به همین دلیل مردم باید با تخصص وارد بازار سرمایه شوند و افرادی که دانش بورس را ندارند باید به طور مستقیم و از صندوق‌های سرمایه گذاری استفاده کنند.

مدیرعامل بورس تهران ادامه داد: مردم برای ورود به بازار سرمایه از پس انداز‌های خود استفاده کنند و با فروش خانه و ماشین وارد این بازار نشوند.

منبع: فردا

کلیدواژه: مدیرعامل بورس تهران معاملات بورس بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت۲۰۸۸ واحدی به ۲,۳۱۰,۷۲۸ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ با افت ۲۰۸۸ واحدی به ۲,۳۱۰,۷۲۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۱۸۶.۵۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۹۷۷.۰۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۴۷,۳۸۴ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۶,۸۳۴.۹۶۱ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۸۱۴,۷۲۵.۴۵۵ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746292

دیگر خبرها

  • بورس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • ۲۹۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سرمایه تزریق شد
  • بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید
  • معاملات ۳۰۷ میلیارد ریالی ۲۱ شرکت توزیع در نخستین روز بازگشایی
  • بورس امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • صعود بورس از منطقه امن