Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@01:56:11 GMT

یکتا: هر هیأت در محرم کمک‌رسان یک محله شود

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۰۱۷۰

یکتا: هر هیأت در محرم کمک‌رسان یک محله شود

مسئول جمعیت مردمی امام رضایی‌ها گفت: هر هیأت می‌تواند کمک‌رسان یک محله و استان از کشور در ایام محرم باشد. - اخبار فرهنگی -

 به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حسین یکتا مسئول جمعیت مردمی امام رضایی‌ها در مراسم گردهمایی هیئت‌های مذهبی ‌با اشاره به خدمات اجتماعی در ماه محرم گفت: تجربه کمک‌رسانی در سیل و زلزله و همچنین کرونا نشان داد که هیأتی‌ها پای کارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر هیأت می‌تواند کمک‌رسان یک محله و استان از کشور باشد. امروز هیأتی‌ها در تمام عرصه‌های خدمت‌رسانی‌ها می‌توانند ظهور و بروز داشته باشند.

یکتا گفت: امسال هیأتی‌ها در محرم باتوجه به فضای کرونایی مملکت که مردم در زحمت‌اند، با تجربه خوب ماه رمضان و طبخ غذا در پویشی مانند علی یاوران، می‌توانند با جذب کمک‌های مردمی کمک‌های بیشتری داشته باشند.

مسئول جمعیت امام رضایی‌ها تصریح کرد: محرم امسال باید آرایش عملیاتی بگیریم و اطعام را به زندانی‌ها و گرفتاران اختصاص دهیم. امسال اگرچه ممکن است، نتوانیم با توجه به کرونا، جمعیت هرسال را در مجالس داشته باشیم اما می‌توانیم سرکشی به خانه‌ها و سازماندهی افراد با نگاه تخصصی و حرفه‌ای را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تجربه ما در جمعیت امام رضایی‌ها نشان داده است که اگر وارد غم و غصه مردم شویم، دیگر آن‌ها را رها نخواهیم کرد که این امر موجب اعتماد مردم می‌شود. بنابراین هیأتی‌ها همان‌طور که پای پرچم امام حسین(ع) بودند باید در این حوزه نیز وارد شوند که اگر بیایند، اعتماد مردم را جلب می‌کنند.

انتهای پیام/

R1444/P/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط گروه‌های جهادی ویروس کرونا عزاداری ماه محرم بیشتر بخوانید... پناهیان: مداحان در عرصه‌های مجازی فعال‌تر شوند/ توجه به موضوع مهدویت در اشعار و روضه‌های محرم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پناهیان: مداحان در عرصه‌های مجازی فعال‌تر شوند/ توجه به موضوع مهدویت در اشعار و روضه‌های محرم واژه های کاربردی مرتبط گروه‌های جهادی ویروس کرونا عزاداری ماه محرم پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ خندوانه آبان پخش می‌شود ۲ چرا "عید غدیر" بزرگ‌ترین عید مسلمانان است؟/ عید حقیقی از نگاه امیرالمؤمنین(ع) ۳ غدیر در بیان آیت‌الله بهجت؛ چرا عید غدیر، بالاترین عید اسلام است؟ ۴ باربد بابایی: مافیا دست از سرِ موسیقی تلویزیون برنمی‌دارد/ خوانندگانی که برای خواندن تیتراژ ۵۰ میلیون و برای آمدن به تلویزیون ۲۰ میلیون می‌پردازند! ۵ پناهیان: مداحان در عرصه‌های مجازی فعال‌تر شوند/ توجه به موضوع مهدویت در اشعار و روضه‌های محرم ۶ آنتن پاییزِ سیما؛ "بیگانه‌ای با من است" یا "از سرنوشت ۳" ۷ حدیث غدیر| زمانی که ابلیس در ماجرای غدیر ناله سر داد ۸ جشن غدیر در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود مهمترین اخبار فرهنگی صحنه "عصر جدید" صحنه وحدت شد/ وقتی ایرانی‌ها و افعانستانی‌ها رژه برادری رفتند آداب و اعمال شب و روز عید غدیر گزارش تسنیم از پشت صحنه عیدانه آی فیلم عربی | هشدار مجری برای مقابله با تبلیغات ضدایرانی در شبکه‌های‌ غربی چرا "عید غدیر" بزرگ‌ترین عید مسلمانان است؟/ عید حقیقی از نگاه امیرالمؤمنین(ع) مهمترین اخبار تسنیم جامعه مدرسین: شواهد بی‌شماری از دست‌های پشت‌پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار خون‌بار بیروت خبر می‌دهد گفتگو|ایزدی: خروج برایان هوک از دولت ترامپ بیانگر شکست سیاست فشار حداکثری علیه ایران است واعظی: در روز‌های پایانی تحریم قرار داریم/ ماه‌های آینده وضع به مراتب بهتر می‌شود واکنش شمخانی به استعفای هوک؛ شاید مایک هم مجبور شود چمدان‌هایش را قبل از دونالد ببندد تغییر ساعات معاملات بورس از هفته آینده/ صنایع بزرگ از ساعت ۱۱ تا ۱۳ معامله می‌شوند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه های جهادی ویروس کرونا عزاداری ماه محرم گروه های جهادی ویروس کرونا عزاداری ماه محرم امام رضایی ها ترین اخبار هیأتی ها عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی

ایتنا - ​​​​​​​موزیلا در آستانه برگزاری انتخابات‌ها در کشورهای سراسر جهان، خواستار انجام تدابیری در واتس‌اپ برای حفاظت از درستی و یکپارچگی این رویدادها شد.
چهار میلیارد نفر یا تقریبا نیمی از جمعیت جهان در ۶۴ کشور جهان از جمله کشورهای بزرگی نظیر آمریکا و هند در سال ۲۰۲۴، به پای صندوق رای می‌روند. شرکت‌های شبکه اجتماعی مانند متا، یوتیوب و تیک‌توک قول داده اند که از درستی و یکپارچگی انتخابات محافظت کنند، حداقل تا آنجا که مربوط به گفتمان و ادعاهای واقعی مطرح شده در پلتفرم‌های آنها می‌شود. با این حال، غایب این گفتگوها، برنامه پیام‌رسان واتس‌اپ است که از نظر گستردگی و تعداد کاربران، با شبکه‌های اجتماعی رقابت دارد. این غیبت، محققان موزیلا را نگران کرده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، اودانگا مادونگ، محقق ارشد موزیلا که به انتخابات و یکپارچگی پلتفرم، متمرکز است، به انگجت گفت: تقریبا ۹۰ درصد از مداخلات ایمنی که متا در آستانه این انتخابات تعهد شده است، فیس‌بوک و اینستاگرام را پوشش می‌دهد. چرا متا علنا به نقشه راه عمومی متعهد نشده که دقیقا چگونه می‌تواند از انتخابات در واتس‌اپ محافظت کند؟

طی ۱۰ سال گذشته، واتس‌اپ که در سال ۲۰۱۴ توسط شرکت متا (فیس‌بوک سابق) به مبلغ ۱۹ میلیارد دلار خریداری شد، به پیام‌رسان اصلی در اکثر نقاط جهان تبدیل شده است. واتس‌اپ در سال ۲۰۲۰، اعلام کرد بیش از ۲ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد که هر شبکه اجتماعی یا پیام رسان دیگری به جز خود فیس‌بوک را در برابر واتس‌اپ، کوچک جلوه می‌دهد.

اما متا در خصوص اقدامات ایمنی مربوط به انتخابات، همه تدابیر خود را به فیس‌بوک معطوف کرده است. اکنون موزیلا از شرکت متا خواسته است تا تغییرات بزرگی در نحوه عملکرد واتس‌اپ در روزهای برگزاری انتخابات و ماه‌های قبل و پس از انتخابات یک کشور، صورت دهد. این اقدامات شامل افزودن برچسب اطلاعات غلط به محتوای ویروسی شده و محدود کردن پخش و انتشار همزمان پیام به صدها نفر است. سخنگوی موزیلا اعلام کرد بیش از ۱۶ هزار نفر، درخواست موزیلا که از واتس‌اپ خواسته است انتشار اطلاعات غلط سیاسی را متوقف کند را امضا کرده اند.

درخواست موزیلا، بر پایه تحقیقاتی بوده که پیرامون پلتفرم‌ها و انتخابات‌ها در برزیل، هند و لیبریا انجام داده اند. برزیل و هند، دو بازار بزرگ واتس‌اپ هستند اما اکثر جمعیت لیبریا در مناطق محروم روستایی زندگی می‌کنند که نرخ نفوذ اینترنت پایینی دارد و راستی آزمایی آنلاین را تقریبا غیرممکن می‌کند. موزیلا دریافته است در این سه کشور، احزاب سیاسی از ویژگی برادکست واتس‌اپ برای هدف قرار دادن رای دهندگان با تبلیغات و در بعضی موارد، نفرت پراکنی استفاده کرده اند.

بر اساس گزارش تِک کرانچ، با این حال ماهیت رمزنگاری شده واتس‌اپ، رصد آنچه در اکوسیستم این پیام رسان می‌گذرد را برای محققان دشوار ساخته است.

دیگر خبرها

  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!
  • پتار ؛ از پر جمعیت ترین محله های فقیر نشین جهان(+عکس)
  • پاول دورف: اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) در استانبول
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد